• 17.330 nieuwsartikelen
  • 182.486 films
  • 12.576 series
  • 34.809 seizoenen
  • 656.541 acteurs
  • 200.487 gebruikers
  • 9.469.612 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Feyenoord word bestuurd door leugenaars. Wim Janssen heeft het nog maar eens onderstreept in een interview.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

happie schreef:

Maar ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij is Roda dit seizoen een ploeg om rekening mee te houden.

Dat denk ik ook. Maar zondag waren ze net iets minder slecht dan Ajax. Als AZ daar op bezoek was geweest had Roda geen schijn van kans gehad.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat denk ik ook. Maar zondag waren ze net iets minder slecht dan Ajax. Als AZ daar op bezoek was geweest had Roda geen schijn van kans gehad.

Het was anders afgelopen weekend ook al niet best met AZ. AZ word sowieso geen kampioen. En in de play offs pakken ze geen CL-ticket. Want lang niet alle aankopen van dit seizoen maken AZ sterk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6141 stemmen

Ach, wat ik bedoel te zeggen: een ploeg die scherp aan de wedstrijd begonnen was, had niet verloren van dit Roda. Zelfs Twente, Vitesse, Heerenveen en Groningen (en vast nog wel meer clubs) hadden een grote kans gemaakt. Ajax was miserabel, Roda was dat iets minder. De westrijdmentaliteit maakte het verschil; Roda wilde winnen, Ajax geloofde het wel.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Misschien vergezocht maar ik denk dat de resultaten toch te maken hebben met het Europese avontuur 3 dagen ervoor

Ajax verliest waar ze normaal horen te winnen, AZ speelt thuis gelijk tegen een Twente die ze normaal opvreten, Heerenveen deed het dan wel goed, Feyenoord speelde de eerste helft belabberd en Groningen verdiende ook niet meer dan een gelijkspel maar won gelukkig door een blunder van doelman Ponk.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Mooi toch, die topclubs kunnen niet genoeg punten verliezen .

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Dacht dat jij Feyenoorder was?

Oh, wacht even je had het over topclubs

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Misschien vergezocht maar ik denk dat de resultaten toch te maken hebben met het Europese avontuur 3 dagen ervoor

Ajax verliest waar ze normaal horen te winnen, AZ speelt thuis gelijk tegen een Twente die ze normaal opvreten, Heerenveen deed het dan wel goed, Feyenoord speelde de eerste helft belabberd en Groningen verdiende ook niet meer dan een gelijkspel maar won gelukkig door een blunder van doelman Ponk.

AZ heeft het vaker moeilijk tegen Twente, en bovendien is Twente momenteel onvoorspelbaar. Vergeet niet dat ze ook al van PSV gewonnen hebben.

Ajax verloor vorig jaar ook al in Kerkrade, en Roda is lekker gestart en heeft dus zelfvertrouwen.

Zulke dingen gebeuren, heeft op zich weinig met Europees te maken.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Dacht dat jij Feyenoorder was?

.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

Ik vind 3 dagen er toch vrij kort op zitten.

Zeker de clubs die een uitwedstrijd hebben gehad. Want die hebben helemaal een korte voorbereiding gehad

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

kos schreef:

(quote)
.

Is dat zo gek

Ik vind je altijd pro-Feyenoord

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Liever dan Ajax in ieder geval .

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

En waarom dat zo

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ik vind 3 dagen er toch vrij kort op zitten.

Zeker de clubs die een uitwedstrijd hebben gehad. Want die hebben helemaal een korte voorbereiding gehad

Ach, voorbereiding... ze moeten gewoon in vorm zijn en goed voetballen, dan lukt het allemaal makkelijk. Zo gaat het al jaren.

Heerenveen en Groningen winnen, Feyenoord is verzwakt en moet uit naar PSV en AZ en Ajax morsen punten tegen tegenstanders waar dat niet heel ongebruikelijk tegen is.

Dacht je dat die clubs altijd maar winnen?

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

AZ en Ajax waren tot voor Zondagmiddag in een redelijke vorm maar beide maakten totaal geen kans op een overwinning.

Vliegreis terug, dus waren ze waarschijnlijk Vrijdagmiddag terug. Dan zijn ze allemaal moe van de vliegreis en zullen ze wel naar huis zijn gegaan

Zaterdag begin van de middag weer trainen maar dan is het gewoon te kort dag om de volgende dag er om 12:30 of 14:30 weer te staan.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

AZ en Ajax waren tot voor Zondagmiddag in een redelijke vorm maar beide maakten totaal geen kans op een overwinning.

Vliegreis terug, dus waren ze waarschijnlijk Vrijdagmiddag terug. Dan zijn ze allemaal moe van de vliegreis en zullen ze wel naar huis zijn gegaan

Zaterdag begin van de middag weer trainen maar dan is het gewoon te kort dag om de volgende dag er om 12:30 of 14:30 weer te staan.

Ik geloof niet dat AZ met het vliegtuig naar een thuiswedstrijd gaat. Dat zou de eerste ploeg wezen in Nederland. (misschien ook wel de wereld). Dus bij hun kan het daar niet aanliggen. En trouwens hoelang bestaat Europees voetbal al. En anders gaan ze net zoals El Khatabbi lekker met de auto.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Liever dan Ajax in ieder geval .

NEC was het toch?

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ik geloof niet dat AZ met het vliegtuig naar een thuiswedstrijd gaat. Dat zou de eerste ploeg wezen in Nederland. (misschien ook wel de wereld). Dus bij hun kan het daar niet aanliggen. En trouwens hoelang bestaat Europees voetbal al. En anders gaan ze net zoals El Khatabbi lekker met de auto.

Ik doelde ook meer op Ajax en Feyenoord maar goed dat je het opmerkt.

Europees voetbal bestaat idd al lang en ploegen die op dinsdag spelen hebben genoeg tijd om zich voor te bereiden maar als je op Donderdagavond nog een uitwedstrijd ergens in Timboektoe hebt gehad vind ik het niet zo gek dat ploegen er zondagmiddag nog niet voor 100 procent staan ondanks dat ze profs zijn

Het blijven ook mensen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja dat betekent in ieder geval dat ik goed scherp ben vandaag.

Het blijven inderdaad ook mensen. Maar goed het hoort erbij. En het publiek zal er geen genoegen meenemen.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

happie schreef:

NEC was het toch?

.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

Ja dat betekent in ieder geval dat ik goed scherp ben vandaag.

Het blijven inderdaad ook mensen. Maar goed het hoort erbij. En het publiek zal er geen genoegen meenemen.

Nee klopt over het publiek

Maar laat dan tenminste een aantal andere spelers opdraven in de basis.

Ik kan er bij Ajax zo al 3 opnoemen die rust nodig hebben

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

(quote)
.

We zullen zondag wel zien. Dan ga ik naar de Arena naar Ajax - NEC. Wat vind je überhaupt van het begin van het competitie programma wat Nec kreeg.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Nee klopt over het publiek

Maar laat dan tenminste een aantal andere spelers opdraven in de basis.

Ik kan er bij Ajax zo al 3 opnoemen die rust nodig hebben

Huntelaar? Heitinga? nog meer of andere

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

happie schreef:

We zullen zondag wel zien. Dan ga ik naar de Arena naar Ajax - NEC. Wat vind je überhaupt van het begin van het competitie programma wat Nec kreeg.

Wat kun je er anders van vinden dan zwaar verrot.

Zoiets kan je hele seizoen verkloten.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ik zou het eerst houden op een valse start. Na dit deel van het programma kunnen ze echt beginnen. Ik verwacht NEC ook wel hoger dan dit. Maar de competitie staat sowieso nog niet. En het seizoen is nog lang.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

happie schreef:

(quote)

Huntelaar? Heitinga? nog meer of andere

Heitinga,Rosales,Huntelaar,Gabri

4 dus

Voor hen in de plek kun je altijd nog Ogararu,Rosenberg,De Mul en en Maduro zetten

Niet dat dat erg succesvol zal zijn maar dan kunnen Heitinga,Rosales,Huntelaar en Gabri een beetje op adem komen.

Spartaan1986

• 3620 berichten
  • 2205 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik heb de hele wedstrijd gezien vanmiddag en kan alleen maar zeggen : we verdiende het voor geen seconde. Het was een wanvertoning. En als je dan ook nog Krohn-Dehli in gaat brengen verdien je alleen een flinke draai om je oren. Bah

Krohn-Dehli verdient een eerlijke kans

Bij RKC heeft ie wel een paar redelijk goede wedstrijden gespeeld. Niet te snel afserveren.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ik snap sowieso niet waarom ze zo een jongen halen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Om de selectie nog een tikkeltje breder te maken voor weinig geld misschien? En ja misschien moeten we hem ook een kans geven. Hij behoorde voor zijn blessure in ieder geval tot de selectie van Jong Denemarken. Dus potentie had ie wil.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Voor hen in de plek kun je altijd nog Ogararu,Rosenberg,De Mul en en Maduro zetten

Niet dat dat erg succesvol zal zijn maar dan kunnen Heitinga,Rosales,Huntelaar en Gabri een beetje op adem komen.

Daar kan hij deze week wel mee beginnen aangezien ze tegen RKC 2 voor de beker moeten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.