- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Feyenoord word bestuurd door leugenaars. Wim Janssen heeft het nog maar eens onderstreept in een interview.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Maar ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij is Roda dit seizoen een ploeg om rekening mee te houden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Het was anders afgelopen weekend ook al niet best met AZ. AZ word sowieso geen kampioen. En in de play offs pakken ze geen CL-ticket. Want lang niet alle aankopen van dit seizoen maken AZ sterk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Ach, wat ik bedoel te zeggen: een ploeg die scherp aan de wedstrijd begonnen was, had niet verloren van dit Roda. Zelfs Twente, Vitesse, Heerenveen en Groningen (en vast nog wel meer clubs) hadden een grote kans gemaakt. Ajax was miserabel, Roda was dat iets minder. De westrijdmentaliteit maakte het verschil; Roda wilde winnen, Ajax geloofde het wel.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Misschien vergezocht maar ik denk dat de resultaten toch te maken hebben met het Europese avontuur 3 dagen ervoor
Ajax verliest waar ze normaal horen te winnen, AZ speelt thuis gelijk tegen een Twente die ze normaal opvreten, Heerenveen deed het dan wel goed, Feyenoord speelde de eerste helft belabberd en Groningen verdiende ook niet meer dan een gelijkspel maar won gelukkig door een blunder van doelman Ponk.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Mooi toch, die topclubs kunnen niet genoeg punten verliezen
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dacht dat jij Feyenoorder was?
Oh, wacht even je had het over topclubs 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Misschien vergezocht maar ik denk dat de resultaten toch te maken hebben met het Europese avontuur 3 dagen ervoor
Ajax verliest waar ze normaal horen te winnen, AZ speelt thuis gelijk tegen een Twente die ze normaal opvreten, Heerenveen deed het dan wel goed, Feyenoord speelde de eerste helft belabberd en Groningen verdiende ook niet meer dan een gelijkspel maar won gelukkig door een blunder van doelman Ponk.
AZ heeft het vaker moeilijk tegen Twente, en bovendien is Twente momenteel onvoorspelbaar. Vergeet niet dat ze ook al van PSV gewonnen hebben.
Ajax verloor vorig jaar ook al in Kerkrade, en Roda is lekker gestart en heeft dus zelfvertrouwen.
Zulke dingen gebeuren, heeft op zich weinig met Europees te maken.
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik vind 3 dagen er toch vrij kort op zitten.
Zeker de clubs die een uitwedstrijd hebben gehad. Want die hebben helemaal een korte voorbereiding gehad
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
.Is dat zo gek
Ik vind je altijd pro-Feyenoord
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik vind 3 dagen er toch vrij kort op zitten.
Zeker de clubs die een uitwedstrijd hebben gehad. Want die hebben helemaal een korte voorbereiding gehad
Ach, voorbereiding... ze moeten gewoon in vorm zijn en goed voetballen, dan lukt het allemaal makkelijk. Zo gaat het al jaren.
Heerenveen en Groningen winnen, Feyenoord is verzwakt en moet uit naar PSV en AZ en Ajax morsen punten tegen tegenstanders waar dat niet heel ongebruikelijk tegen is.
Dacht je dat die clubs altijd maar winnen?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
AZ en Ajax waren tot voor Zondagmiddag in een redelijke vorm maar beide maakten totaal geen kans op een overwinning.
Vliegreis terug, dus waren ze waarschijnlijk Vrijdagmiddag terug. Dan zijn ze allemaal moe van de vliegreis en zullen ze wel naar huis zijn gegaan
Zaterdag begin van de middag weer trainen maar dan is het gewoon te kort dag om de volgende dag er om 12:30 of 14:30 weer te staan.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
AZ en Ajax waren tot voor Zondagmiddag in een redelijke vorm maar beide maakten totaal geen kans op een overwinning.
Vliegreis terug, dus waren ze waarschijnlijk Vrijdagmiddag terug. Dan zijn ze allemaal moe van de vliegreis en zullen ze wel naar huis zijn gegaan
Zaterdag begin van de middag weer trainen maar dan is het gewoon te kort dag om de volgende dag er om 12:30 of 14:30 weer te staan.
Ik geloof niet dat AZ met het vliegtuig naar een thuiswedstrijd gaat. Dat zou de eerste ploeg wezen in Nederland. (misschien ook wel de wereld). Dus bij hun kan het daar niet aanliggen. En trouwens hoelang bestaat Europees voetbal al. En anders gaan ze net zoals El Khatabbi lekker met de auto.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Liever dan Ajax in ieder geval
.
NEC was het toch?
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik geloof niet dat AZ met het vliegtuig naar een thuiswedstrijd gaat. Dat zou de eerste ploeg wezen in Nederland. (misschien ook wel de wereld). Dus bij hun kan het daar niet aanliggen. En trouwens hoelang bestaat Europees voetbal al. En anders gaan ze net zoals El Khatabbi lekker met de auto.
Ik doelde ook meer op Ajax en Feyenoord maar goed dat je het opmerkt.
Europees voetbal bestaat idd al lang en ploegen die op dinsdag spelen hebben genoeg tijd om zich voor te bereiden maar als je op Donderdagavond nog een uitwedstrijd ergens in Timboektoe hebt gehad vind ik het niet zo gek dat ploegen er zondagmiddag nog niet voor 100 procent staan ondanks dat ze profs zijn
Het blijven ook mensen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja dat betekent in ieder geval dat ik goed scherp ben vandaag.
Het blijven inderdaad ook mensen. Maar goed het hoort erbij. En het publiek zal er geen genoegen meenemen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ja dat betekent in ieder geval dat ik goed scherp ben vandaag.
Het blijven inderdaad ook mensen. Maar goed het hoort erbij. En het publiek zal er geen genoegen meenemen.
Nee klopt over het publiek
Maar laat dan tenminste een aantal andere spelers opdraven in de basis.
Ik kan er bij Ajax zo al 3 opnoemen die rust nodig hebben
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
.We zullen zondag wel zien. Dan ga ik naar de Arena naar Ajax - NEC. Wat vind je überhaupt van het begin van het competitie programma wat Nec kreeg.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Nee klopt over het publiek
Maar laat dan tenminste een aantal andere spelers opdraven in de basis.
Ik kan er bij Ajax zo al 3 opnoemen die rust nodig hebben
Huntelaar? Heitinga? nog meer of andere
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
We zullen zondag wel zien. Dan ga ik naar de Arena naar Ajax - NEC. Wat vind je überhaupt van het begin van het competitie programma wat Nec kreeg.
Zoiets kan je hele seizoen verkloten.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik zou het eerst houden op een valse start. Na dit deel van het programma kunnen ze echt beginnen. Ik verwacht NEC ook wel hoger dan dit. Maar de competitie staat sowieso nog niet. En het seizoen is nog lang.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Heitinga,Rosales,Huntelaar,Gabri
4 dus
Voor hen in de plek kun je altijd nog Ogararu,Rosenberg,De Mul en en Maduro zetten
Niet dat dat erg succesvol zal zijn maar dan kunnen Heitinga,Rosales,Huntelaar en Gabri een beetje op adem komen.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik heb de hele wedstrijd gezien vanmiddag en kan alleen maar zeggen : we verdiende het voor geen seconde. Het was een wanvertoning. En als je dan ook nog Krohn-Dehli in gaat brengen verdien je alleen een flinke draai om je oren. Bah 
Krohn-Dehli verdient een eerlijke kans
Bij RKC heeft ie wel een paar redelijk goede wedstrijden gespeeld. Niet te snel afserveren. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik snap sowieso niet waarom ze zo een jongen halen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Om de selectie nog een tikkeltje breder te maken voor weinig geld misschien? En ja misschien moeten we hem ook een kans geven. Hij behoorde voor zijn blessure in ieder geval tot de selectie van Jong Denemarken. Dus potentie had ie wil.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Voor hen in de plek kun je altijd nog Ogararu,Rosenberg,De Mul en en Maduro zetten
Niet dat dat erg succesvol zal zijn maar dan kunnen Heitinga,Rosales,Huntelaar en Gabri een beetje op adem komen.
Daar kan hij deze week wel mee beginnen aangezien ze tegen RKC 2 voor de beker moeten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.