- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Dar verkijk je je dan aardig op want dat is een erg goede ploeg. Zijn twee seizoenen geleden gepromoveerd en vorig seizoen met erg leuk en aantrekkelijk vierde geworden. Deze club is twee seizoenen geleden overgenomen en sindsdien wordt er flink wat geld in gepompt. En ze zijn er daar langzamerhand een topploegje van aan het maken wat dit seizoen samen met Fenerbache gaat uitmaken wie er kampioen wordt.
Subtopper dan. Maar goed ik schatte AZ toch wel hoger in en van Gaal ook want die zei dat het minstens 3-0 moest worden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken ? Denk je dat als hij blank geweest was hij geen basisplaats had gehad ? Mitea is trouwens nog steeds geblesseerd ...
Rosenberg speelde de 1e helft best aardig en maakte een mooi doelpunt. Terecht dat Rosales eruit werd gehaald.
Ik weet dat Mitea nog steeds geblesseerd is. Ik zei alleen dat het zo leek te werken want wat Maduro en Babel normaal gesproken in de basis doen is mij een raadsel.
Tuurlijk speelde Roger een goede wedstrijd en doet hij het tot nu toe niet onaardig bij Ajax, maar een speler als Gravesen schat ik toch hoger in als iemand die bij Villareal 2 jaar lang op de bank heeft gezeten.
Ik vind hem anders wel 1 van de betere van Europa. Natuurlijk is hij voetbaltechnisch gezien niet de beste maar zijn strijd maakt een hoop goed. Was een voetballer geweest die Ajax goed kon gebruiken.
Over Maduro: Je zegt het zelf al. Die jongen is al 1,5 jaar niet in vorm. En hoe langt speelt ie nou in Ajax 1? Sinds Maart 2005 ofzo.
Zegt genoeg lijkt me.
Belachelijk dat Ten Cate weer met smoesjes komt als: Hedwiges zit niet zo lekker in zijn vel nu en we willen hem wat rust geven.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik ben toch blij dat we Roger hebben ipv Gravesen. Tuurlijk is Gravesen ook een goede speler, maar hij draaft iets te vaak door.
En met Gabri hebben we al een speler die voorop gaat in de strijd.
Ik lees net echter op de AT5 site, dat Maduro mogelijk in de basis start tegen Roda ipv Roger.
En dat lijkt me nou niet zo'n heel goed idee.
Laat Roger nu maar gewoon spelen, die doet het goed. Maduro kan weer een kans krijgen als Roger geblesseerd is of enorm uit vorm is.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ja want Gabri wil bij Ajax zichzelf bewijzen tegenover zijn vorige werkgevers, beter kun je het niet krijgen wat Ajax betreft. En met Roger moeten we het nog maar even zien, als hij over een paar maanden nog steeds zn goatjes maakt en zijn waarde laat zien voor het elftal is het beslist een betere aankoop dan Gravesen zou zijn geweest. Gravesen is een speler met een 'naam' omdat hij bij Real Madrid gespeeld heeft, betekent nog niet dat hij daarom ook een betere speler is dan Roger nog zou kunnen worden. Tevens is Gravesen al een speler op leeftijd die bij Real op een zijspoor was belandt. Maduro is een speler met potentie want dat heeft hij duidelijk laten zien, maar op dit moment is het beter voor hem en voor Ajax om hem te verhuren en ergens anders te laten rijpen, aangezien er nu ook veels te veel druk op zijn schouders ligt.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ik ben toch blij dat we Roger hebben ipv Gravesen. Tuurlijk is Gravesen ook een goede speler, maar hij draaft iets te vaak door.
En met Gabri hebben we al een speler die voorop gaat in de strijd.
Ik lees net echter op de AT5 site, dat Maduro mogelijk in de basis start tegen Roda ipv Roger.
En dat lijkt me nou niet zo'n heel goed idee.
Laat Roger nu maar gewoon spelen, die doet het goed. Maduro kan weer een kans krijgen als Roger geblesseerd is of enorm uit vorm is.
Dat over Maduro moet een geintje zijn 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Dat over Maduro moet een geintje zijn 
Je bedoelt dat ik zeg dat hij een kans kan krijgen als Roger geblesseerd is of dat hij volgens AT5 morgen in de basis start?
Het laatste hoop ik in ieder geval niet.
Verrassingen in de Eredivisie vandaag zeg. Erg mooi resultaat voor Heracles en ook goed gedaan van Excelsior.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Je bedoelt dat ik zeg dat hij een kans kan krijgen als Roger geblesseerd is of dat hij volgens AT5 morgen in de basis start?
Het laatste hoop ik in ieder geval niet.
Verrassingen in de Eredivisie vandaag zeg. Erg mooi resultaat voor Heracles en ook goed gedaan van Excelsior.
Ik bedoel dat laatste natuurlijk
Ik lees aan jouw bericht af dat je er niet blij mee bent en ik denk niet dat jij de enige ajacied bent.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Haha, ik heb voor dit weekend net El Hamdaoui in mn profcoach gezet, en mn keeper Pieckenhagen ontsnapt aan rood en geeft daarna een assist en houdt de 0. Doen er nog meer mensen mee?
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoel dat laatste natuurlijk
Ik lees aan jouw bericht af dat je er niet blij mee bent en ik denk niet dat jij de enige ajacied bent.
Oke. Ik dacht het al wel, maar vroeg het voor de zekerheid toch nog maar even.
Maar goed, het is 'volgens' AT5. Roger kan net zo goed aan de aftrap staan morgen.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha, ik heb voor dit weekend net El Hamdaoui in mn profcoach gezet, en mn keeper Pieckenhagen ontsnapt aan rood en geeft daarna een assist en houdt de 0. Doen er nog meer mensen mee?
Bij mij net andersom. Ik wilde El Hamdaoui wisselen, maar ik heb toch Nevland, Huntelaar en Alves laten staan omdat ik die meer kans achtte een doelpuntje te maken. 
Daarbij had ik Janssen op het middenveld, en die is met een blessure uitgevallen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het was weer erg droevig met Willem II. Ze hebben Excelsior ook flink onderschat. Al redt Mounir wel weer de eer, al kopen we er weinig voor.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Oke. Ik dacht het al wel, maar vroeg het voor de zekerheid toch nog maar even.
Maar goed, het is 'volgens' AT5. Roger kan net zo goed aan de aftrap staan morgen.
Laten we het hopen voor Ajax en zijn supporters 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Alsof Roger zo goed was tegen IK Start, ik vond hem erg slecht in de eerste helft. Belachelijk dat een jonge speler als Maduro meteen wordt afgeschreven na een slechte periode. Over een paar jaar is hij een topper en wordt hij verkocht aan een grote club en een vaste waarde in het Nederlands elftal, wacht maar af.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Alsof Roger zo goed was tegen IK Start, ik vond hem erg slecht in de eerste helft. Belachelijk dat een jonge speler als Maduro meteen wordt afgeschreven na een slechte periode. Over een paar jaar is hij een topper en wordt hij verkocht aan een grote club en een vaste waarde in het Nederlands elftal, wacht maar af.
De eerste helft tegen Start was Roger inderdaad niet echt goed, maar heel Ajax speelde toen niet echt goed.
Tweede helft was duidelijk beter.
Ik zie het nog zeker zitten in Maduro, lees mijn posts er maar op na, maar momenteel kan hij beter nog even op de bank zitten, Roger speelt momenteel beter.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik heb de hele wedstrijd gezien vanmiddag en kan alleen maar zeggen : we verdiende het voor geen seconde. Het was een wanvertoning. En als je dan ook nog Krohn-Dehli in gaat brengen verdien je alleen een flinke draai om je oren. Bah 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Roda speelde ook wel vrij goed geloof ik.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Roda speelde ook wel vrij goed geloof ik.
Ja die waren best wel goed inderdaad. Constant jagen op de bal en het absoluut uit de wedstrijd houden van de complete voorhoede (incl. Sneijder) van Ajax. Zwaar verdiende overwinning. Respect voor Roda.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6141 stemmen
Was vanmiddag in Kerkrade.
Wanvertoning eerste klas. Een beetje ploeg had Roda onder de mat gespeeld, want dat stelde ook niet veel voor. Strijd en felheid, dat was het belangrijkste wapen. Iets wat Ajax kennelijk niet kan leveren. We werden constant afgetroefd in de duels en de scherpte ontbrak, zoals wel vaker het geval is. De scheids was erg slecht, maar heeft geen directe invloed op deze nederlaag, want Ajax verdiende het geen moment. Slechts de laatste tien minuten van de eerste helft liep het vrij aardig en deze plotselinge en kortstondige opleving leverde zowaar twee goede mogelijkheden op. Daarvoor en daarna was het huilen met de pet op. Ten Cate zal furieus zijn.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inderdaad gewoon een wanvertoning .. tegen fysieke ploegen kan Ajax gewoon niet spelen ( Kopenhagen , Roda ) ..
Het blijft toch heel wisselvallig in Amsterdam 
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Gelukkig wint Arsenal zijn eerste competitiewedstrijd en wel van Man U!!
Enige lichtpuntje in de voetbalduisternis..
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de hele wedstrijd gezien vanmiddag en kan alleen maar zeggen : we verdiende het voor geen seconde. Het was een wanvertoning. En als je dan ook nog Krohn-Dehli in gaat brengen verdien je alleen een flinke draai om je oren. Bah 
Helemaal mee eens.
Ajax liep, op 10 minuten na, constant achter de feiten aan.
Roda was de ploeg die elke bal als eerste had...
Iets meer strijd en Ajax had gewonnen.
En de wissel met Krohn-Dehli snapte ik ook helemaal niet. Doe dan Manucharyan of Rosenberg, maar toch niet Krohn-Dehli.
Gelukkig wint Arsenal zijn eerste competitiewedstrijd en wel van Man U!!
Enige lichtpuntje in de voetbalduisternis..
Het enige positieve van vandaag, ookal duurde het tot de 85e minuut.
Wel een leuke wedstrijd overigens, veel aanvallend spel.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Ja t was zelfs een spannende samenvatting
. Ik wil weer terug naar de tijden van 2002-2004 toen rtl5 altijd die live wedstrijden had van de premier division. Oh man wat was Arsenal toen goed.. Maar de samenvatting zag er in ieder geval goed uit, hopelijk kunnen ze daar op verder bouwen. En Fabregas gaat waarschijnlijk voor 9 jaar bijtekenen!
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik wil weer terug naar de tijden van 2002-2004 toen rtl5 altijd die live wedstrijden had van de premier division.
Toen had je ook de mooie analyses van Johan Derksen en Hans Kraaij sr. Das een stuk beter dan dat gezever van de heer Mulder. En Gullit die het beter weet, terwijl die als trainer niks bewezen heeft.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Een beetje ploeg had Roda onder de mat gespeeld, want dat stelde ook niet veel voor.
Van de mat is het. Maar ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij is Roda dit seizoen een ploeg om rekening mee te houden.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Ben gister kapot teruggekomen van Sparta-Groningen.
De hele wedstrijd heb je meer balbezit, meer kansen en toch verlies je door een fout van je keeper.
Er werden gelijk allemaal vervelende dingen over Ponk geroepen, onterecht overigens want op die fout na heeft ie goed gekeept.
Werd er nog iemand onwel in het vak naast ons.
Dus het was me het middagje wel.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Volgens voetbalzone ligt Timmer onder vuur. Feyenoord kijkt er intern naar en kijkt dan of deze week voor de beker tegen Veendam Timmer of een ander speelt.
Jaja bekervoetbal. Ajax - RKC 2, wat een pot.
Spartaan1986
-
- 3620 berichten
- 2205 stemmen
Het legioen hoor je ook vaak roepen om Patrick Lodewijks
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ja t was zelfs een spannende samenvatting
. Ik wil weer terug naar de tijden van 2002-2004 toen rtl5 altijd die live wedstrijden had van de premier division. Oh man wat was Arsenal toen goed.. Maar de samenvatting zag er in ieder geval goed uit, hopelijk kunnen ze daar op verder bouwen. En Fabregas gaat waarschijnlijk voor 9 jaar bijtekenen!
Dat was inderdaad beter. In ieder geval de analyses.
Gelukkig heb ik Sport1, dus ik kan het wel gewoon zien, maar die analyses in de rust en daarna maak ik nooit meer mee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.