- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Rafael vd Vaart heeft een zoon gekregen, genaamd Damián Rafael.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen

of toch naar Rosales (zun 2e naam is ook Damian)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Een kind van Silvie Meis dat Damian heet, ze maken het wel erg makkelijk 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Sportpools is voor mij wederom goed begonnen, al 3 man naar huis en nu moeten ook nog 2 man uit mijn team al tegen elkaar
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen

The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Jong Oranje heeft Jong Italië met 1-0 verslagen en zijn nu (onverwacht) toch door naar de halve finale!
Donderdag dus Nederland-Frankrijk.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Net goed voor die Italianen. Toppunt was nog wel het gejank van die centrale verdediger na dat lullige duwtje van de halve meter kleinere Nicky Hofs bij de achterlijn. En even later werd ie alsnog het veld af gedragen. God straft meteen
.
Nu hopen dat tegen Frankrijk de voorzetten wel op maat zijn, maar ik denk dat ze geen schijn van kans hebben.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooi gedaan van NL !
Ajax had de Ridder nooit mogen laten gaan ...
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Onze eigen Dani nog wel, de womanizer met het gymnasiumdiploma en de gedurfde carrieremove
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heb me maar even ingeschreven voor dat WK dreamteam , moet het gemmidelde toch maar even omhoog krikken 
>>> AFC Mikoz
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ajax had de Ridder nooit mogen laten gaan ...
Zoals hij vandaag inviel, had ik hem heel graag bij Ajax gehad.
De eerste 2 wedstrijden van hem waren echter belabberd.
Maar toch, hij kan het zeker en wanneer hij in een goed team speelt, loopt het bij hem ook beter.
Dus ik had hem ook nog wel bij Ajax willen zien.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
De eindstand dan.
12 1019 Sanvean -- 39 6 534

Gelukkig nu wéér een pool met Roland Garros. Wel slechts 2 weken (tegen 3 Giro) en eens per twee dagen een tussenstand (rondes worden over 2 dagen uitgesmeerd in het begin), maar goed. De verschillen zullen klein zijn want er zijn in vergelijking met de Giro minder punten te verdienen denk ik. Spannend!
Wat een weken trouwens zeg, Roland Garros valt precies tussen Giro en WK in, EK onder 21, de komende 2 weken een rits documentaires om warm te draaien voor het WK en daarna nog eens de Tour. Wowie.
Dat wordt (zeer) weinig films kijken de komende 6 weken. En het leuke daaraan is dat je daarna weer extra veel zin krijgt in films. 
PS: Speedy, Freud, tovenaar of wie dan ook: laat even weten als er een leuke Tour-pool is hè! Liefst eentje waarmee je elke dag opnieuw een dagteam kunt opstellen, zou tof zijn.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
De vergelijking met het EK 1988 kan wel gemaakt worden inmiddels ?
Eerste wedstrijd verliezen, met een gelukkig doelpunt naar de knock-out ronde waar het favoriete team wacht en de ploeg waarvan we de eerste wedstrijd verliezen kán de tegenstander worden in de finale. En laat Oekraïne nou ook nog een voormalig deel van de Sovjetunie zijn.
Vergezocht maar ach... we blijven Nederlanders natuurlijk 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
OLEJ!!!
Het is Nederland gelukt om MET Hofs (!) de halve finale te halen
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Schoffies heb je ook nodig he, melkmuilen genoeg 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Hofs was anders wederom dramatisch. Hij mocht één vrije trap nemen, dat was die vrije trap die hij snel nam en zo aan de Italianen gaf. Dan heb je toch echt meer aan een figuur als Medunjanin op die positie. De tactiek met De Zeeuw was trouwens uitstekend, na Luirink misschien wel de beste man van het veld !
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Heb t niet gezien. Maar vind een EK met 8 ploegen enigszins lachwekkend. 8 Teampjes... Met 1 zege (NL) sta je in de halve finale...
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
ja maar dat is altijd al zo geweest.
Zo'n jong EK heeft ook geen grote budget ter beschiking (minder inkomsten) dus ook niet aantrekkelijk om meer landen laten opdraven (denk ik)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het is natuurlijk wel zo dat ik het niveau (behalve Frankrijk) bijzonder laag vind. Er vanuit gaande dat deze 8 landen de beste van Europa zijn vraag ik me toch af hoe slecht de andere landen dan wel niet moeten zijn 
En ja Nederland heeft maar 4 punten maar Servië had er aan 3 al genoeg, die verliezen 2 van de 3 wedstrijden en mogen toch naar de halve finale. Alles ligt gewoon heel dicht bij elkaar, met uitzondering van Frankrijk dat er met kop en schouders bovenuit steekt.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Inderdaad, ik denk dat NL tegen Frankrijk van het veld geveegd wordt, hoewel het spel dat NL probeert te spelen tegen Frankrijk wel beter uitpakt denk ik. Tegen Oekraine en Italië die met z'n 11en 80 minuten op de eigen speelhelft te vinden zijn schiet dat combineren niet echt op.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Inderdaad, ik denk dat NL tegen Frankrijk van het veld geveegd wordt, hoewel het spel dat NL probeert te spelen tegen Frankrijk wel beter uitpakt denk ik. Tegen Oekraine en Italië die met z'n 11en 80 minuten op de eigen speelhelft te vinden zijn schiet dat combineren niet echt op.
Ik weet het zo net nog niet of Nederland van het veld word gespeeld. In feite heeft Nederland nu drie doelpunten tegen gehad. 1 uit een onterechte penalty en 2 door een mislukte buitenspelval. Als Foppe nu eens zorgt dat die buitenspelval een beetje gaat lopen wil ik nog zien dat die Fransen langs Luirink en Vlaar komen.
Bovendien gaat Huntelaar nu hoogstwaarschijnlijk wat meer ruimte krijgen door het aanvallende spel van Frankrijk en krijgen we dus ook meer kansen. De precisie van Huntelaar staat niet tot discussie dus waarom zouden we niet kunnen winnen ?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Het is natuurlijk wel zo dat ik het niveau (behalve Frankrijk) bijzonder laag vind.
Portugal heeft ook erg leuke spelers, alleen viel het resultaat erg tegen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja dat krijg je als Quaresma alles met buitenkantje wil doen en het liefst alles voor eigen succes. Voor mij is Quaresma druiloor van het toernooi 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
De vergelijking met het EK 1988 kan wel gemaakt worden inmiddels ?
Eerste wedstrijd verliezen, met een gelukkig doelpunt naar de knock-out ronde waar het favoriete team wacht en de ploeg waarvan we de eerste wedstrijd verliezen kán de tegenstander worden in de finale. En laat Oekraïne nou ook nog een voormalig deel van de Sovjetunie zijn.
Vergezocht maar ach... we blijven Nederlanders natuurlijk 
Mooie vergelijking, waarom niet?
Ethan_hawk
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Televisie > Sportpaleis gisteren gezien? Met Kluivert:
Was best een heftig interview vond ik, dacht even dat onze Patrick nog ging janken joh...
Kwam net trouwens nog een ander interview met hem tegen, ook best geinig. Link =
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Kalou dus naar Chelsea, voor 4 jaartjes.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Phil Taylor met overmacht de Premier League Darts gewonnen!
Na in de halve finale met 11-3 af te rekenen met Colin Lloyd won hij in de finale met 16-6 maar liefst van Roland Scholten, die in de halve finale verrassend met 11-3 won van Van Barneveld.
Jammer dat Taylor deze vorm niet op de IDL kon laten zien.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad een mooie vergelijking. Zou mooi zijn als die uit mocht komen.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Phil Taylor met overmacht de Premier League Darts gewonnen!
Na in de halve finale met 11-3 af te rekenen met Colin Lloyd won hij in de finale met 16-6 maar liefst van Roland Scholten, die in de halve finale verrassend met 11-3 won van Van Barneveld.
Jammer dat Taylor deze vorm niet op de IDL kon laten zien.
Wel een beetje een anticlimax, iedereen had gehoopt op een epische wedstrijd tussen The Power en The Man en dan wint Scholten ineens in de halve finale 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.