• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.401 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.411 acteurs
  • 200.464 gebruikers
  • 9.467.928 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Rafael vd Vaart heeft een zoon gekregen, genaamd Damián Rafael.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

The Hunter schreef:

naar mij vernoemd?

of toch naar Rosales (zun 2e naam is ook Damian)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Een kind van Silvie Meis dat Damian heet, ze maken het wel erg makkelijk

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Sportpools is voor mij wederom goed begonnen, al 3 man naar huis en nu moeten ook nog 2 man uit mijn team al tegen elkaar .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

The Hunter schreef:

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Jong Oranje heeft Jong Italië met 1-0 verslagen en zijn nu (onverwacht) toch door naar de halve finale!

Donderdag dus Nederland-Frankrijk.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2630 stemmen

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Net goed voor die Italianen. Toppunt was nog wel het gejank van die centrale verdediger na dat lullige duwtje van de halve meter kleinere Nicky Hofs bij de achterlijn. En even later werd ie alsnog het veld af gedragen. God straft meteen .

Nu hopen dat tegen Frankrijk de voorzetten wel op maat zijn, maar ik denk dat ze geen schijn van kans hebben.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooi gedaan van NL !

Ajax had de Ridder nooit mogen laten gaan ...

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Onze eigen Dani nog wel, de womanizer met het gymnasiumdiploma en de gedurfde carrieremove

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heb me maar even ingeschreven voor dat WK dreamteam , moet het gemmidelde toch maar even omhoog krikken

>>> AFC Mikoz

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Ajax had de Ridder nooit mogen laten gaan ...

Zoals hij vandaag inviel, had ik hem heel graag bij Ajax gehad.

De eerste 2 wedstrijden van hem waren echter belabberd.

Maar toch, hij kan het zeker en wanneer hij in een goed team speelt, loopt het bij hem ook beter.

Dus ik had hem ook nog wel bij Ajax willen zien.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

De eindstand dan.

12 1019 Sanvean -- 39 6 534

Hé verd...na 2,5 week de rode lantaarn te hebben gehad dankzij die kl*te Simoni nog 12e geworden?!

Gelukkig nu wéér een pool met Roland Garros. Wel slechts 2 weken (tegen 3 Giro) en eens per twee dagen een tussenstand (rondes worden over 2 dagen uitgesmeerd in het begin), maar goed. De verschillen zullen klein zijn want er zijn in vergelijking met de Giro minder punten te verdienen denk ik. Spannend!

Wat een weken trouwens zeg, Roland Garros valt precies tussen Giro en WK in, EK onder 21, de komende 2 weken een rits documentaires om warm te draaien voor het WK en daarna nog eens de Tour. Wowie.

Dat wordt (zeer) weinig films kijken de komende 6 weken. En het leuke daaraan is dat je daarna weer extra veel zin krijgt in films.

PS: Speedy, Freud, tovenaar of wie dan ook: laat even weten als er een leuke Tour-pool is hè! Liefst eentje waarmee je elke dag opnieuw een dagteam kunt opstellen, zou tof zijn.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

De vergelijking met het EK 1988 kan wel gemaakt worden inmiddels ?

Eerste wedstrijd verliezen, met een gelukkig doelpunt naar de knock-out ronde waar het favoriete team wacht en de ploeg waarvan we de eerste wedstrijd verliezen kán de tegenstander worden in de finale. En laat Oekraïne nou ook nog een voormalig deel van de Sovjetunie zijn.

Vergezocht maar ach... we blijven Nederlanders natuurlijk

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

OLEJ!!!

Het is Nederland gelukt om MET Hofs (!) de halve finale te halen

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Schoffies heb je ook nodig he, melkmuilen genoeg

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Hofs was anders wederom dramatisch. Hij mocht één vrije trap nemen, dat was die vrije trap die hij snel nam en zo aan de Italianen gaf. Dan heb je toch echt meer aan een figuur als Medunjanin op die positie. De tactiek met De Zeeuw was trouwens uitstekend, na Luirink misschien wel de beste man van het veld !

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Heb t niet gezien. Maar vind een EK met 8 ploegen enigszins lachwekkend. 8 Teampjes... Met 1 zege (NL) sta je in de halve finale...

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

ja maar dat is altijd al zo geweest.

Zo'n jong EK heeft ook geen grote budget ter beschiking (minder inkomsten) dus ook niet aantrekkelijk om meer landen laten opdraven (denk ik)

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het is natuurlijk wel zo dat ik het niveau (behalve Frankrijk) bijzonder laag vind. Er vanuit gaande dat deze 8 landen de beste van Europa zijn vraag ik me toch af hoe slecht de andere landen dan wel niet moeten zijn

En ja Nederland heeft maar 4 punten maar Servië had er aan 3 al genoeg, die verliezen 2 van de 3 wedstrijden en mogen toch naar de halve finale. Alles ligt gewoon heel dicht bij elkaar, met uitzondering van Frankrijk dat er met kop en schouders bovenuit steekt.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, ik denk dat NL tegen Frankrijk van het veld geveegd wordt, hoewel het spel dat NL probeert te spelen tegen Frankrijk wel beter uitpakt denk ik. Tegen Oekraine en Italië die met z'n 11en 80 minuten op de eigen speelhelft te vinden zijn schiet dat combineren niet echt op.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Phoenix schreef:

Inderdaad, ik denk dat NL tegen Frankrijk van het veld geveegd wordt, hoewel het spel dat NL probeert te spelen tegen Frankrijk wel beter uitpakt denk ik. Tegen Oekraine en Italië die met z'n 11en 80 minuten op de eigen speelhelft te vinden zijn schiet dat combineren niet echt op.

Ik weet het zo net nog niet of Nederland van het veld word gespeeld. In feite heeft Nederland nu drie doelpunten tegen gehad. 1 uit een onterechte penalty en 2 door een mislukte buitenspelval. Als Foppe nu eens zorgt dat die buitenspelval een beetje gaat lopen wil ik nog zien dat die Fransen langs Luirink en Vlaar komen.

Bovendien gaat Huntelaar nu hoogstwaarschijnlijk wat meer ruimte krijgen door het aanvallende spel van Frankrijk en krijgen we dus ook meer kansen. De precisie van Huntelaar staat niet tot discussie dus waarom zouden we niet kunnen winnen ?

pascal83

• 2736 berichten
  • 2488 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Het is natuurlijk wel zo dat ik het niveau (behalve Frankrijk) bijzonder laag vind.

Portugal heeft ook erg leuke spelers, alleen viel het resultaat erg tegen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Ja dat krijg je als Quaresma alles met buitenkantje wil doen en het liefst alles voor eigen succes. Voor mij is Quaresma druiloor van het toernooi

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

moviefreak#1 schreef:

De vergelijking met het EK 1988 kan wel gemaakt worden inmiddels ?

Eerste wedstrijd verliezen, met een gelukkig doelpunt naar de knock-out ronde waar het favoriete team wacht en de ploeg waarvan we de eerste wedstrijd verliezen kán de tegenstander worden in de finale. En laat Oekraïne nou ook nog een voormalig deel van de Sovjetunie zijn.

Vergezocht maar ach... we blijven Nederlanders natuurlijk

Mooie vergelijking, waarom niet?

Ethan_hawk

• 2 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Televisie > Sportpaleis gisteren gezien? Met Kluivert:

Was best een heftig interview vond ik, dacht even dat onze Patrick nog ging janken joh...

Kwam net trouwens nog een ander interview met hem tegen, ook best geinig. Link =

http://www.zapperz.nl/tvdetail.php?tvo_id=163

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kalou dus naar Chelsea, voor 4 jaartjes.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Phil Taylor met overmacht de Premier League Darts gewonnen! Na in de halve finale met 11-3 af te rekenen met Colin Lloyd won hij in de finale met 16-6 maar liefst van Roland Scholten, die in de halve finale verrassend met 11-3 won van Van Barneveld.

Jammer dat Taylor deze vorm niet op de IDL kon laten zien.

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een mooie vergelijking. Zou mooi zijn als die uit mocht komen.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

AHWA schreef:

Phil Taylor met overmacht de Premier League Darts gewonnen! Na in de halve finale met 11-3 af te rekenen met Colin Lloyd won hij in de finale met 16-6 maar liefst van Roland Scholten, die in de halve finale verrassend met 11-3 won van Van Barneveld.

Jammer dat Taylor deze vorm niet op de IDL kon laten zien.

Wel een beetje een anticlimax, iedereen had gehoopt op een epische wedstrijd tussen The Power en The Man en dan wint Scholten ineens in de halve finale

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.