- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Het wordt op meerdere sites genoemd.
Dag Salomon "Ik wil zo graag Nederlander worden, maar ik vertrekt toch" Kalou...
Ik hoop dat Rita hem er geen geeft.
En mocht hij toch speelgerechtigd zijn in Engeland dan houdt o.a. Shevchenko hem wel op de bank (als die komt)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
neem jij een belgische krant serieus

Even serieus als een 'Hollandse'. De berichtgeving komt dan wel van de Nederlandse Telegraaf.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Dat is al helemaal niet serieus te nemen
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Grand slam tournooien beginnen altijd maandag dus maandag begint roland garros.
Is dit ook met een subleague? Enfin, ik zal invullen en dan wel zien, maar van mannentennis weet ik geen kl... ellebogen. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Toch is het waar, want in de Trouw zegt Chris Woerts het volgende: ,,Vooruitlopend op een mogelijke overgang hebben wij Salomon toestemming gegeven om met Chelsea te gaan praten'', liet Woerts weten. ,,We zijn al een tijdje in gesprek met die club over Kalou. Het gaat de goede kant op, maar we hebben nog geen akkoord.''
Hij is nu alleen nog niet speelgerechtigd daar, maar misschien is het dan deze keer een uitzondering of wordt hij verhuurd aan Feyenoord..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Allé, ik heb ook een lijst ingevuld voor Roland Garros.
Dat zal wat worden.
We zijn al met enkelen:
Freud
timbo_
moviefreak#1
citybird
Kip Kurry
Sanvean
Timmy
Zavo
Speedy23
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Toch is het waar, want in de Trouw zegt Chris Woerts het volgende: ,,Vooruitlopend op een mogelijke overgang hebben wij Salomon toestemming gegeven om met Chelsea te gaan praten'', liet Woerts weten. ,,We zijn al een tijdje in gesprek met die club over Kalou. Het gaat de goede kant op, maar we hebben nog geen akkoord.''
Hij is nu alleen nog niet speelgerechtigd daar, maar misschien is het dan deze keer een uitzondering of wordt hij verhuurd aan Feyenoord..
Als hij genoeg wedstrijden voor een nationaal elftal heeft gespeeld mag het toch wel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan wel, maar dat gaat voor Kalou niet op. Nu nog he tantwoord afwachten van Michel van Ivoorkust aangezien Kalou voor Ivoorkust wil gaan uitkomen.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Dan wel, maar dat gaat voor Kalou niet op.
Nog niet.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Voetbal International had het er ook al over. Reken er maar op dat Kalou vertrekt naar Chelsea. Straks Kalou weg, en wellicht Kuijt ook. Als Feyenoord kampioen had willen worden, dan had dat dit seizoen moeten gebeuren..
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Geen schijn van kans.
Nu werden ze vijfde...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Wat een machtsvertoon weer van Basso. Hoop echt dat deze geweldenaar ook de tour wint
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
?
Wat is er? Feyenoord werd officieel vijfde....
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Wat een machtsvertoon weer van Basso. Hoop echt dat deze geweldenaar ook de tour wint
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Dat zal wel lukken. Ik verwacht veel van Valverde en Ullrich in de tour. Verder hoop ik nog altijd op een doorbraak van Landis, Hincapie en Mayo.
Maar ze zullen er wel aan moeten gaan werken want dat heeft Basso zeker gedaan !
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Niks van de Ajax fans, hoor. Gewoon van de KNVB en UEFA.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
De KNVB wellicht?
http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb.nl_clubs__competities/eindstand_eredivisie_nu_compleet
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Dat zal wel lukken. Ik verwacht veel van Valverde en Ullrich in de tour. Verder hoop ik nog altijd op een doorbraak van Landis, Hincapie en Mayo.
Maar ze zullen er wel aan moeten gaan werken want dat heeft Basso zeker gedaan !
Vergeet Mancebo, Menchov, Millar, Popovich, Karpets, Di Luca en Beloki niet
...
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik heb deze middag twee uur (twee uur!!) zitten zwoegen op die deelnemerslijst, met de officiele site ernaast, maar ik heb toch een selectie kunnen maken
. Ik heb nog nooit in mijn leven een tornooi van het mannentennis gevolgd dus mijn selectie is volledig gebaseerd op hoe de spelers tegen elkaar uitkomen en op wat ze de vorige jaren in Roland Garros gedaan hebben, ben nu echt wel benieuwd wat dat gaat geven
. Best wel leuk puzzelen uiteindelijk, zeker zo leuk als het oplossen van een Sudoku of zo, alleen heb je er langer plezier van
. En nu ben ik nog verplicht om tennis te gaan volgen in de krant ook, waar een mens al niet allemaal toe gedwongen wordt...
Maar goed, het is wel een geweldig hulpmiddel om mijn depressie te verhelpen na deze toch wel uitzonderlijk zwakke Giro
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik, als Ajax-fan, vind die nieuwe lijst ook wat overdreven, maar officieel is Feyenoord wel 5e geworden.
Dit moest zo van de UEFA.
En ja, zoals eerder gezegd, Kuyt heeft in de Telegraaf verteld in een interview, dat hij zich niet meer op kan trekken aan de spelers bij Feyenoord en wel bijvoorbeeld bij het Nederlands Elftal. En dat hij ook eigenlijk liever bij een betere club wil spelen.
En Liverpool had interesse en die hebben Morientes inmiddels verkocht...
Maar goed, Kalou, Kuyt (en Castelen) zijn dalijk weg en Feyenoord moet weer jaren wachten tot ze misschien weer kampioen worden. Treurig voor de Feyenoordfans, maar m.i. is het harde realiteit.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb deze middag twee uur (twee uur!!) zitten zwoegen op die deelnemerslijst, met de officiele site ernaast, maar ik heb toch een selectie kunnen maken 
Ik heb het net op dezelfde manier gedaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Tussenstand na de etappe van vandaag. Mooi moment om mijn debuut op de eertse plaats te maken een dag voor milaan. Alleen speedy blijft gevaarlijk als morgen ook alle klunspunten en eindklasseringspunten erbij worden geteld.
1 115 timbo_ 788 91 2 570
2 150 tovenaar 720 0 5 553
3 254 Speedy23 -- 0 8 516
4 312 Vabo -- 7 3 498
5 471 moviefreak#1 -- 7 5 457
6 607 eva -- 92 6 418
7 717 Freud 203 92 5 388
8 775 Timmy 476 92 4 373
9 870 bartvzun -- 7 7 344
10 981 Zavo -- 25 7 314
11 1026 citybird -- 0 6 294
12 1053 Kip Kurry 772 25 4 277
13 1076 smurfinnekes 659 92 6 264
14 1133 Sanvean -- 39 6 230
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Treurig voor de Feyenoordfans, maar m.i. is het harde realiteit.

alsof het wat uitmaakt hoeveelste je staat, het gaat erom wat je bereikt en wint
MOKUM!
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Mijn geheime wapen heeft me 9 punten gebracht 
Ghisalberti 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Tussenstand na de etappe van vandaag. Mooi moment om mijn debuut op de eertse plaats te maken een dag voor milaan.
Hulde. Onderaan beginnen en drie weken lang stijgen, dan doe je het netjes.
Dit bewijst maar weer eens dat Boogerd een groot renner is, jij als kenner hebt immers gesproken. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Begint Nederland - Kameroen vanavond om 20.10 of om 21.00? Bij voorbaat dank. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.