- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Je ziet ze toch met de dag verzwakken 
Dembele en verzwakken durf jij over een seizoen niet meer in de mond te nemen... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En in het voetbal heeft RSC Anderlecht gisteren op de laatste dag van de competititie zijn 28ste titel binnengehaald. 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Van harte speedy, nu maar hopen dat ze in de Champions League niet weer zo'n slecht figuur slaan 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Nee:
Etappe 1: ind. tijdrit, 6.2km
Etappe 5: ploegentijdrit, 38km
Etappe 11: ind. tijdrit, 50km
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik ontdek nu pas dat je je voor de Giro nog eens extra moet inschrijven in de subleague voor je ook daadwerkelijk meedoet
. Waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat dus niet gedaan, en nu is het waarschijnlijk wel te laat, dom systeem...
Als iemand het toch nog op tijd leest: bij je account staat aangeduid dat je meedoet aan de Giro, daar moet ook onder 'Subleague' 'MM' staan, anders moet je eerst op 'wijzig subleague' klikken en MovieMeter instellen, anders zit je voor de Giro dus NIET in de MM-subleague.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Ik ontdek nu pas dat je je voor de Giro nog eens extra moet inschrijven in de subleague voor je ook daadwerkelijk meedoet
. Waarschijnlijk heeft meer dan de helft dat dus niet gedaan, en nu is het waarschijnlijk wel te laat, dom systeem...
Als iemand het toch nog op tijd leest: bij je account staat aangeduid dat je meedoet aan de Giro, daar moet ook onder 'Subleague' 'MM' staan, anders moet je eerst op 'wijzig subleague' klikken en MovieMeter instellen, anders zit je voor de Giro dus NIET in de MM-subleague.
BTW, bij Subleagues->Moviemeter staan 7 leden, maar bij Pools->Klassementen->Mijn Subleague maar 3. Hoe zit dat, moeten die anderen nog een geldig team opstellen?

NIET in het klassement vermeld staan:
TOVENAAR
TIMMY 757
BARTVZUN (Moviefreak?)
En nog 2 onbekende Belgen (familie/vrienden van Freud)
Snel even (extra?) inschrijven in MM dus!!!
NB: tovenaar, timmy757 en moviefreak even PM gestuurd. Hopelijk komt het nog goed. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hey, ik lees net Gimli's PM... maar ehm wat moet ik nog veranderen? Als ik in dat gele menuutje op subleague klik, staat er bij mij gewoon MovieMeter bij, wat moet ik nog veranderen??
PS, bartvzun is een vriend van mij, geen moviefreak
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik wil ook meedoen maar weet niet wat ik moet veranderen, probeer van alles te vinden, maar kom er niet uit
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik zie trouwens gewoon al heel de tijd dit, is het zo niet goed dan?? -->
en

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ehm, ik kan dat "wijzig subleague" nergens vinden helaas. Als ik op account klik, dan staat dat er niet bij hoor. Wat een gaar systeem, dan maar niet.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Deze mensen staan bij mij allemaal onder de deelnemers van de moviemeter subleaugue. Maar deze doen dus niet allemaal mee? Ik kan het niet helemaal meer volgen
1 Zavo Zavo D
2 Vabo Martijn van Bohemen
3 tovenaar Ronny Theeuwes
4 Timmy Timmy 757
5 timbo_ Tim Geurts
6 Speedy23 Luc De Rop
7 smurfinnekes Jan Druyts
8 Sanvean Master gimli
9 Kip Kurry Tim Druyts
10 Freud Miechel De Paep
11 eva eva amelynck
12 citybird Tom Van Belle
13 Bas1-ZZTopS Jeroen Ossel
14 bartvzun Bart van Zundert
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ik doe op de een of andere manier niet meer mee met Subleague voor de Giro
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Ik zie dat mijn plannetje maar ten dele geslaagd is. Petacchi heeft gelukkig iedereen dus daar zou ik op moeten kunnen scoren. Mc Ewen hebben meerdere mensen thuis gelaten dus daar wordt het moeilijker mee.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ik had eigenlijk Jan Ulrich als kluns moeten pakken 
Die rijd de Giro hoe dan ook uit en rijd totaal niet mee voor de prijzen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
je meot er toch al voor zorgen dat er niet teveel van je renners voortijdig uitvallen. Aangezien je hier steeds meer strafpunten voor krijgt.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Zat ik ook aan te denken maar heb toch maar het risico genomen om een renner te nemen met iets meer punten 
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77575 stemmen
Hier een link naar een goede betrouwbare WK-POULE 
Kijk ook naar de Eregalerij

stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77575 stemmen
Er doen altijd rond de 100 man mee als we nou allen daarmee doen is toch leuk...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Mailtje gestuurd naar de Crew van Sportpools, zit nu wel in de Subleague
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Let op, 'Der Jan' is altijd goed voor een verrassing. Als hij er toe in staat is, en hij voelt zich goed, zal hij toeslaan. Hij komt nog maar voor de tweede maal naar de Giro en niet om zich belachelijk te laten maken. Daar ben ik zeker van. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Savoldelli dus vandaag. Zijn meteen veel minpunten maar als alles volgens plan gaat is het ook meteen de laatste keer dat ik dankzij hem punten ga inleveren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chelsea koopt Kalou en laat hem bij Feyenoord
Feyenoord raakt Salomon Kalou kwijt, maar ook weer niet. The Times meldt dat Chelsea de Ivoriaanse aanvaller wil kopen om hem te verhuren aan Feyenoord totdat hij een Nederlands paspoort heeft. Pas dan is de aanvaller speelgerechtigd in de Engelse competitie.
Kalou is nog altijd druk bezig versneld Nederlander te worden. De kans dat hij daar spoedig in slaagt, en daardoor kan uitkomen voor het Nederlands elftal op het WK in Duitsland, is uiterst gering.
Bij Feyenoord lijkt Kalou het niet meer naar zijn zin te hebben. Het teleurstellende competitieslot, en de beschuldigende vingers in zijn richting omdat hij te weinig begaan zou zijn met het lot van de Rotterdammers, hebben Kalou's wil om te blijven in De Kuip geen goed gedaan.
Kalou speelt mogelijk op 8 augustus tegen zijn nieuwe club. Chelsea oefent op die dag in De Kuip tegen de Rotterdammers. Feyenoord heeft in het contract met Chelsea laten opnemen dat de Londenaren in de sterkst mogelijke opstelling zullen aantreden.
Bron: VI.nl
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij wil Kalou daar weg en niet nog een jaar uitgeleend worden aan Feyenoord. En aangezien Chelsea en PSV goede contacten hebben kan die misschien richting Eindhoven uitgeleend worden.
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Savoldelli dus vandaag. Zijn meteen veel minpunten maar als alles volgens plan gaat is het ook meteen de laatste keer dat ik dankzij hem punten ga inleveren.
Wat voor plan dan? Ga je hem van de fiets duwen ofzo? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik geloof er niet zo in. Volgens mij wil Kalou daar weg en niet nog een jaar uitgeleend worden aan Feyenoord. En aangezien Chelsea en PSV goede contacten hebben kan die misschien richting Eindhoven uitgeleend worden.
Dat is al opgenomen in het contract. Helaas PSV 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Dat is al opgenomen in het contract. Helaas PSV 
wel contract? hier staat dat the times iets dergelijks meldt. Er staat nergens dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3909 stemmen
Wat voor plan dan? Ga je hem van de fiets duwen ofzo? 
Nee dit gaat net als in romandie. Proloog winnen en daarna niets meer.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Savoldelli 
Toch goed gegokt, ik moest en zou de winnaar van de proloog hebben 
Beetje jammer van Danielson en Sastre 
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Nee dit gaat net als in romandie. Proloog winnen en daarna niets meer.
Misschien door darm- en maagproblemen?
Ik zie hem overigens wel als een kandidaat voor de eindzege, hij is niet de topfavoriet maar wel een gevaarlijke outsider als hij in goede doen is en dat is hij volgens mij wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.