• 15.738 nieuwsartikelen
  • 177.886 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.845 stemmen

Apple

zoeken in:

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, is ie niet te klein of the 'plastic achtig'? Of is de Pro niet van een ander materiaal?

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

ja hij is plastic achtig, ik heb hem in het zwart al langer dan 2 jaar, overigens het irriteerd me niet dat de behuizing van kunststof is, de nieuwe macbook pro is van aluminium, je moet dit overdreven filmpje van apple maar eens kijken,

http://movies.apple.com/media/us/mac/macbookpro/2009/tours/apple-macbookpro-design_video-us-20090608_r640-9cie.mov

ik denk dat ik binnenkort maar eens eentje ga aanschaffen

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik vind het jammer dat bij Pro, om het beeld heen een zwart laagje zit. Kan je dit ook wit krijgen, of alleminium of wat het is?

Ik kijk wel een keer bij MediaMarkt, meteen even kijken hoe duur die is.

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

nee dat is niet mogelijk, je moet gewoon eens de hele apple site door bladeren, daar staat alles op wat ze hebben, dus als je daar iets niet kan vinden is het er niet, ik vind die zwarte rand eigenlijk wel stylish, ik zou niet weten waarom je die niet zou willen, werkt trouwens ook prettiger voor je ogen alst goed is

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, maar nu ben ik helemaal in de war. M'n oom en leraar hebben geen zwarte rand erom heen en ik weet bijna zeker dat ze Pro hebben. Sowieso geen gewone MacBook en ik geloof ook niet dat het Air is. Maar ik zal het wel navragen.

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

dat is het oude model, die verkopen ze niet meer, de specificaties zijn ook slechter die van je oom en je leraar dan de nieuwe pro, mschien is er nog wel ergens een winkel in nederland die het oude model verkoopt, maar dat is het niet waard denk ik. alleen maar voor een zwarte rand het oude model kopen is beetje sund vindk

oude model [2006 - 2008]:

(afbeelding)

nieuwe model [2009]:

(afbeelding)

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, je hebt gelijk. Maar het is altijd een rip uit je lijf.

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

tja, ik vind het nieuwe model veel mooier, smaken verschillen

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, nu ik ze zo vergelijk vind ik ook het tweede model beter. Ik was een beetje bang dat de zwarte rand niet zou staan bij de rest van de mooie Notebook.

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

2e model heeft ook veel minder schroefjes en naden etc, zoals je in dat filmpje zag, het is bijna een solide blok van aluminium, dat maakt um zo mooi, althans dat vind ik dan

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Ik heb afgelopen week op de nieuwe macbook pro gewerkt.

Mijn ultieme test: Het renderen van full HD (1080i60) materiaal, en tegelijkertijd een ander HD film afspelen.

Dat deed hij gewoon. Vrijwel zonder moeite. Dat ding is fucking unreal.

Maar daar moet je ook wat voor betalen, godverdomme .

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

wow damn 'jaloers', welke heb je gehaald? wat voor specificaties?

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Bij MediaMarkt is de Pro 1149 euro. Ongelovelijk veel, maar als ik het geld zou hebben...

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

jumstylemovie je moet gewoon op de apple site zelf kijken linkje

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, 't is daar toch geen verschil? 1149 euro.

En ik kijk vaak genog op Apple.nl hoor

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Ik heb 'm overigens niet gekocht hoor. Was het maar waar.

1150 is trouwens voor de goedkoopste uiteraard.

Ik zou de 15-inch: 2.8GHz wel willen hebben. Maar 2100 fucking euro's is veel.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Wel gratis geleverd. Haha. Is dat een grap ofzo.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Als je hem kaal koopt, voor 1150 dus, heb je dan geheugen tekort ofzo?

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Werk (en kijk films) op een iMac 24". Daarvoor op een iBook en daarvoor op PC. Geef zo langzaamaan toch wel wat voorkeur aan Apple, heb er tot nu toe veel minder (eigenlijk geen) gedoe mee.

Frozen_Devil

• 57 berichten
  • 454 stemmen

Heb me die nieuwe Macbook Pro aangekocht. Nog geen negatief punt gevonden. Als we de prijs dan achterwege laten.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Frozen_Devil schreef:

Heb me die nieuwe Macbook Pro aangekocht. Nog geen negatief punt gevonden. Als we de prijs dan achterwege laten.

Want hoeveel heb je in totaal neergelegd?

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Even puur gericht op de computers en Mac OS vind ik Apple fantastisch. Ik heb al drie jaar m'n MacBook en heb er nooit bonje mee gehad, idem voor Mac OS.

Windows is ouderwetse gebruiksonvriendelijke rommel.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Toch vreemd dat ongeveer 88% van alle internetgebruikers dat nog met Windows doet.

Apple zit rond de 8 volgens mij.

Onderhond

• 87585 berichten
  • 12834 stemmen

"internetgebruikers"?

Frozen_Devil

• 57 berichten
  • 454 stemmen

jumpstylemovie schreef:

(quote)

Want hoeveel heb je in totaal neergelegd?

Bijna 1500. Ik heb natuurlijk nog het geluk dat alles door mijn ouders gefinancierd wordt.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

1500 euro voor een laptop.

Frozen_Devil

• 57 berichten
  • 454 stemmen

Zavo schreef:

1500 euro voor een laptop.

Maar wat voor één. 4G RAM is al wat

Cam zit erin.

Heb er ook nog scanner/printer gratis bijgekregen.

Dan nog geef ik toe dat het veel is, maar was Windows wat beu.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hoe duur ook, je bespaart uiteindelijk een hoop hoor. Niet alleen geld maar ook een hoop frustratie en tijd.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Tayama schreef:

Toch vreemd dat ongeveer 88% van alle internetgebruikers dat nog met Windows doet.

Los gezien van hoe je het bedoelt is dit zo'n typische drogreden die ook in discussies rondom geloof altijd te horen is.

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Onderhond schreef:

"internetgebruikers"?

Die cijfers zijn gemaakt aan de hand van mensen die op internet surfen. Dat is makkelijk onder te verdelen in Apple en Windows-gebruikers, toch? Of bedoel je wat anders.

U-96 schreef:

Los gezien van hoe je het bedoelt is dit zo'n typische drogreden die ook in discussies rondom geloof altijd te horen is.

Ik gebruik al 6 jaar Apple. De eerste dag dat ik het gebruikte snapte ik niet waarom ik altijd met Windows gewerkt heb. Die reactie hoor ik vrijwel van iedereen. Daarom vind ik het vreemd dat bijna 90% van alle internetgebruikers dat nog met een Windows computer doen.

Snap niet wat dit met het geloven in God of Goden te maken heeft, eerlijk gezegd.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.