• 155.454 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.335 acteurs
  • 346.592 gebruikers
  • 8.762.845 stemmen

Apple

zoeken in:

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Hartelijk dank!

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

Heeft iemand de iPad al in zijn handen gehad? Ik wil graag een mening erover horen. Weet iemand overigens ook de release date?

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

In Juli komt ie uit. (zie apple.nl)

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb 'm nu een paar weken. Erg leuk speelgoed, je kunt er heerlijk mee mailen, chatten en internetten op de bank, of een spelletje doen. Een laptop/netbook op de bank vind ik zelf nooit zo'n succes, nogal vermoeiend om gebogen over zo'n toetsenbordje te zitten, maar m'n iPad vind ik heerlijk om er snel even bij te pakken als ik op de bank zit. Vooral het bekijken/showen van foto's en filmpjes is een feest op dat ding. Boeken en magazines lezen gaat erg aardig.

Maar of het nu een "must have" is... je kunt er nog niet veel mee dat je ook niet op je telefoon en/of computer kan. De potentie is er, ben benieuwd welke software er nog allemaal komt. Als je er niet een MOET hebben zou ik nog even afwachten wat er de komende maanden allemaal gaat gebeuren op dit vlak.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Ik heb hem ook in mijn handen gehad en om te zien is het vooral een grote iPhone. Een leuk ding, maar zie er nog niet echt de toegevoegde waarde aan, maar ik ben dan ook niet de computernerd hier in huis.

Zoiets als een boek er op lezen zou ik toch ook niet snel doen. Daarvoor is het ding wat zwaar en na een tijdje weet je niet meer hoe je hem vast moet houden. Een laptop zet je op je schoot, die hoef je niet steeds vast te houden.

Soda vond er niet veel aan.

(afbeelding)

(afbeelding)

Het zijn overigens niet mijn handen.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb 'm nu een paar weken. Erg leuk speelgoed, je kunt er heerlijk mee mailen, chatten en internetten op de bank, of een spelletje doen. Een laptop/netbook op de bank vind ik zelf nooit zo'n succes, nogal vermoeiend om gebogen over zo'n toetsenbordje te zitten, maar m'n iPad vind ik heerlijk om er snel even bij te pakken als ik op de bank zit. Vooral het bekijken/showen van foto's en filmpjes is een feest op dat ding. Boeken en magazines lezen gaat erg aardig.

Maar of het nu een "must have" is... je kunt er nog niet veel mee dat je ook niet op je telefoon en/of computer kan. De potentie is er, ben benieuwd welke software er nog allemaal komt. Als je er niet een MOET hebben zou ik nog even afwachten wat er de komende maanden allemaal gaat gebeuren op dit vlak.

Hoe kom je daaraan dan? Op apple.nl staat toch echt dat de release in Juli is

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

In onder andere de VS is de iPad al te koop, dus het is gewoon een kwestie van op (laten) halen of hierheen laten komen.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

inderdaad een Amerikaanse, via ebay gekocht

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

iPad is een hebbeding.

neo

• 15379 berichten
  • 9118 stemmen

Ongepast bericht en enkele reacties verwijderd.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

De nieuwe iPhone nu officieel door Apple uitgegeven:

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

IPhone 4 'grote sprong voorwaarts' | Webwereld

Klachtenstroom over falende iPhone 4 antenne | Webwereld

Dat laatste zou wel enorme domper zijn. Dan vraag je je toch af of de nieuwe iPhone wel goed getest is.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Dat is best ernstig. Misschien moet ik nog maar even wachten met kopen

kos

• 45741 berichten
  • 8269 stemmen

(afbeelding) .

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Haha. Maak je die emoticons zelf kos?

kos

• 45741 berichten
  • 8269 stemmen

Deze niet.

Reinoir

• 682 berichten
  • 449 stemmen

De achterkant van de nieuwe Mini Mac ziet er sappig uit.

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Gister me 1e ipod nano (16 gb) gekocht

En vandaag een nieuwe headphone van skullcandy (:

(afbeelding)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ga morgen waarschijnlijk mijn MacbookPro bestellen, heeft er van jullie iemand ervaring met applecare protection plan?

Hebben jullie het er bij genomen of niet?

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Ik ga morgen waarschijnlijk mijn MacbookPro bestellen, heeft er van jullie iemand ervaring met applecare protection plan?

Hebben jullie het er bij genomen of niet?

Ik heb het destijds bij m'n iMac & iBook niet genomen. iBook heb ik inmiddels zo'n 5/6 jaar, iMac een jaar of 2/3: Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden (itt die stomme iPods, die gingen om de haverklap kapot). Om me heen zie ik ook niemand Applecare nemen.

shockdog

• 322 berichten
  • 1024 stemmen

De Ipad 2 is uit, en de oude is afgeprijst naar €379(!). Ik had gewacht op de Ipad 2 maar behalve Facetime en het magnetische hoesje biedt die weinig nieuws. Qua uiterlijk vind ik de eerste mooier dus ben maar voor het afgeprijsde model gegaan.

kos

• 45741 berichten
  • 8269 stemmen

Is Ipad 2 nu al te koop ja?

shockdog

• 322 berichten
  • 1024 stemmen

Vanaf 25 maart in Europa

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

kappeuter (crew films)

• 69467 berichten
  • 5540 stemmen

Apple haalt breekbare stekkers terug | NOS

Mensen die tussen 2003 en 2015 een Mac-computer, iPhone, iPad, iPod Touch of Apple TV hebben gekocht, hebben kans dat er zo'n breekbare stekker bij zit. Apple levert dit soort wisselstroomstekkers voor Argentinië, Australië, Brazilië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea en de meeste Europese landen.

Ik heb net online via de Apple site nieuwe adapter aangevraagd voor mijn iPad.

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3338 stemmen

Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > VOD-dienst Apple

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.