- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Apple
Apple

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen

Reinoir
-
- 682 berichten
- 449 stemmen
Heeft iemand de iPad al in zijn handen gehad? Ik wil graag een mening erover horen. Weet iemand overigens ook de release date?

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
In Juli komt ie uit. (zie apple.nl)

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb 'm nu een paar weken. Erg leuk speelgoed, je kunt er heerlijk mee mailen, chatten en internetten op de bank, of een spelletje doen. Een laptop/netbook op de bank vind ik zelf nooit zo'n succes, nogal vermoeiend om gebogen over zo'n toetsenbordje te zitten, maar m'n iPad vind ik heerlijk om er snel even bij te pakken als ik op de bank zit. Vooral het bekijken/showen van foto's en filmpjes is een feest op dat ding. Boeken en magazines lezen gaat erg aardig.
Maar of het nu een "must have" is... je kunt er nog niet veel mee dat je ook niet op je telefoon en/of computer kan. De potentie is er, ben benieuwd welke software er nog allemaal komt. Als je er niet een MOET hebben zou ik nog even afwachten wat er de komende maanden allemaal gaat gebeuren op dit vlak.

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
Ik heb hem ook in mijn handen gehad en om te zien is het vooral een grote iPhone. Een leuk ding, maar zie er nog niet echt de toegevoegde waarde aan, maar ik ben dan ook niet de computernerd hier in huis.
Zoiets als een boek er op lezen zou ik toch ook niet snel doen. Daarvoor is het ding wat zwaar en na een tijdje weet je niet meer hoe je hem vast moet houden. Een laptop zet je op je schoot, die hoef je niet steeds vast te houden.
Soda vond er niet veel aan.
Het zijn overigens niet mijn handen.

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
Ik heb 'm nu een paar weken. Erg leuk speelgoed, je kunt er heerlijk mee mailen, chatten en internetten op de bank, of een spelletje doen. Een laptop/netbook op de bank vind ik zelf nooit zo'n succes, nogal vermoeiend om gebogen over zo'n toetsenbordje te zitten, maar m'n iPad vind ik heerlijk om er snel even bij te pakken als ik op de bank zit. Vooral het bekijken/showen van foto's en filmpjes is een feest op dat ding. Boeken en magazines lezen gaat erg aardig.
Maar of het nu een "must have" is... je kunt er nog niet veel mee dat je ook niet op je telefoon en/of computer kan. De potentie is er, ben benieuwd welke software er nog allemaal komt. Als je er niet een MOET hebben zou ik nog even afwachten wat er de komende maanden allemaal gaat gebeuren op dit vlak.
Hoe kom je daaraan dan? Op apple.nl staat toch echt dat de release in Juli is

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 730 stemmen
In onder andere de VS is de iPad al te koop, dus het is gewoon een kwestie van op (laten) halen of hierheen laten komen.

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
inderdaad een Amerikaanse, via ebay gekocht

neo
-
- 15379 berichten
- 9118 stemmen
Ongepast bericht en enkele reacties verwijderd.

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
De nieuwe iPhone nu officieel door Apple uitgegeven:

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
IPhone 4 'grote sprong voorwaarts' | Webwereld
Klachtenstroom over falende iPhone 4 antenne | Webwereld
Dat laatste zou wel enorme domper zijn. Dan vraag je je toch af of de nieuwe iPhone wel goed getest is.

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
Dat is best ernstig. Misschien moet ik nog maar even wachten met kopen

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
Haha. Maak je die emoticons zelf kos?

laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Gister me 1e ipod nano (16 gb) gekocht
En vandaag een nieuwe headphone van skullcandy (:

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ga morgen waarschijnlijk mijn MacbookPro bestellen, heeft er van jullie iemand ervaring met applecare protection plan?
Hebben jullie het er bij genomen of niet?

Apollinisch
-
- 21263 berichten
- 0 stemmen

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik ga morgen waarschijnlijk mijn MacbookPro bestellen, heeft er van jullie iemand ervaring met applecare protection plan?
Hebben jullie het er bij genomen of niet?
Ik heb het destijds bij m'n iMac & iBook niet genomen. iBook heb ik inmiddels zo'n 5/6 jaar, iMac een jaar of 2/3: Tot nu toe geen enkel probleem ondervonden (itt die stomme iPods, die gingen om de haverklap kapot). Om me heen zie ik ook niemand Applecare nemen.

shockdog
-
- 322 berichten
- 1024 stemmen
De Ipad 2 is uit, en de oude is afgeprijst naar €379(!). Ik had gewacht op de Ipad 2 maar behalve Facetime en het magnetische hoesje biedt die weinig nieuws. Qua uiterlijk vind ik de eerste mooier dus ben maar voor het afgeprijsde model gegaan.

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
Locatie is nu ook bekend:
Zie je nou wel: Apple Store op Leidseplein | One More Thing - onemorething.nl

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
De eerste Apple Store van Nederland - Foto - VK (fotoserie)

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
Apple haalt breekbare stekkers terug | NOS
Ik heb net online via de Apple site nieuwe adapter aangevraagd voor mijn iPad.

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3338 stemmen
Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > VOD-dienst Apple