X
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Ik zeg ook niet dat alles onzin is, nieuws als Alphen aan de Rijn en de dood van Osama weet je sneller dan een nieuw uitzending en daarnaast ligt het inderdaad aan wie je volgt. Laten we het erop houden dat mijn timeline vol staat met onzin van, ja hoor, scholieren en andere nutteloze dingen. En ik vind het heerlijk 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Maar lieve kos, dat was niet persoonlijk bedoeld. Het is alleen.... tja, die voetbaltweets... 
"Unfollower": wat je zegt ben je zelluf!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Sommige mensen twitteren ook wel érrug veel.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Unfollower
.
Twitter is leuk, maar dit soort dingen stoort me dan wel weer, moet Selma zich nu schuldig voelen? Je volgt wie je wilt, om voor jezelf een interessante tijdslijn te krijgen. Het aantal mensen dat mij volgt boeit me voor geen meter, snap sowieso niet dat mensen mij volgen die geen enkele overeenkomst of connectie met mijn interesses hebben. Waarschijnlijk hopen ze alleen maar dat ik hen ook ga volgen, om er maar weer eentje bij te hebben.
Er zijn zelfs tooltjes om te zien wie je allemaal "ge-unfollowed" heeft de laatste week. 
In het ergste geval tweeten die mensen ook nog een lijst met namen die ze allemaal als followers kwijt zijn geraakt. Triest gedoe.
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
ik ben de trotse eigenaar vn GEEN twitter en/of facebook account
En ik ben me een partij gelukkig 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mijn levensgeluk heeft ook verder niets met twitter te maken... Ik word er niet gelukkiger van, noch ongelukkiger.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Twitter is leuk, maar dit soort dingen stoort me dan wel weer, moet Selma zich nu schuldig voelen?
Ja, anders ga je er even serieus op in...
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
ik ben de trotse eigenaar vn GEEN twitter en/of facebook account
En ik ben me een partij gelukkig
Ik heb geen twitter, HAD facebook en HAD hyves. Ik vind het best wel tijdverspilling, MSN is voor mij voldoende.
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
Ik ben juist met MSN gekapt omdat ik iedereen al spreek via Facebook en WhatsApp.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Haha, dat is ook erg ja. Ik merk dat ik me steeds meer irriteer aan mensen die ik niet kan Pingen of Whatsappen, maar daadwerkelijk moet gaan sms'en. Kost mij weer geld, stelletje geld achterlopers
.
Gonzo8000
-
- 484 berichten
- 10 stemmen
Haha, dat is ook erg ja. Ik merk dat ik me steeds meer irriteer aan mensen die ik niet kan Pingen of Whatsappen, maar daadwerkelijk moet gaan sms'en. Kost mij weer geld, stelletje geld achterlopers
.
ze hebben toch allemaal een e-mailadres 
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Ja, maar dan krijg je natuurlijk niet meteen een reactie. Ze hebben geen mail op hun telefoon.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
EditieNL kreeg het voor elkaar om #eetsmakelijk rond 19.00 de nr. 2 trending topic te maken. Het aantal was rond de 10.000 tweets. Dat is niet echt veel.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Moest het nooit zo hebben op twitter, maar met m'n eigenwijze kop liep ik wel wat mis (denk ik). Vooral het volgen van bepaalde (onbekende, kleine) studio's en independent regisseurs is gewoon erg handig.
+ het promoten van mijn blog
. Ik ga het dus niet voor persoonlijke onzin gebruiken maar voor m'n hobby.. hopelijk blijkt het een goed verlengstuk!
https://twitter.com/#!/TonyPulp volg me
Plaats regelmatig links naar interessante onbekende films, trailers, nieuwtjes, reviews, etc..
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
jeroen wordt gevolgd door https://twitter.com/#!/slechtemeisjes
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Sjongejonge, ik ben ontvolgd door de zoon van matthijs van nieuwkerk. 

jirachi03
-
- 393 berichten
- 0 stemmen
Tjonge , David Hasselhoff ,Rowan Atkinson en wat van Sony is mij aan het volgen. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ben echt hooked aan dit gedoe
Zit nu op 105 volgers, waarvan ik er misschien 3 ken.. Al meerdere keren benaderd door independent filmmakers met interessante projecten om wat over te schrijven en verder erg leuk dat je af en toe goed gepromoot wordt.
Zat bijvoorbeeld eerst met m'n blog aan de 20 views per dag, nu op een vaste 100. En dat kan alleen maar meer worden als het zo doorgaat, lekkurr!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ben echt hooked aan dit gedoe
Zit nu op 105 volgers, waarvan ik er misschien 3 ken.. Al meerdere keren benaderd door independent filmmakers met interessante projecten om wat over te schrijven en verder erg leuk dat je af en toe goed gepromoot wordt.
Zat bijvoorbeeld eerst met m'n blog aan de 20 views per dag, nu op een vaste 100. En dat kan alleen maar meer worden als het zo doorgaat, lekkurr!
Zoveel hits. Ik haal de 30/40 maar.
160 volgers inmiddels en 100 ontvolgers.
Twitter
Thanx for de tweet trouwens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waar kun je dat zien van die ontvolgers (en misschien andere stats?)
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Nee, maar er zijn van die eikels.. de dallas krant en berlin news etc.. die volgen je dan en vervolgens ontvolgen ze je als je ze zelf ook volgt. En zo zijn er heel veel van die twitteraars. Nu kan ik ze wel opsporen en ze ontvolgen maar dat vind ik teveel moeite. En dat is iets wat twitter iets minder sympathiek maakt vind ik.
Ik heb ook ontvolgers gehad toen ik schreef dat volgens faceboek al mijn vriendinnen naar feestjes gaan en dat ik van niets wist. Dat heeft me toen 3 mode-twitteraars gekost. maar dat vond ik wel weer grappig.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Voor de geïnteresseerden, ik begin me tegenwoordig ook meer en meer met Twitter bezig te houden. Erg leuk format maar verwacht niets boeiend
Mijn naam daar is _Zoso__
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nee, maar er zijn van die eikels.. de dallas krant en berlin news etc.. die volgen je dan en vervolgens ontvolgen ze je als je ze zelf ook volgt. En zo zijn er heel veel van die twitteraars. Nu kan ik ze wel opsporen en ze ontvolgen maar dat vind ik teveel moeite. En dat is iets wat twitter iets minder sympathiek maakt vind ik.
Ik heb ook ontvolgers gehad toen ik schreef dat volgens faceboek al mijn vriendinnen naar feestjes gaan en dat ik van niets wist. Dat heeft me toen 3 mode-twitteraars gekost. maar dat vond ik wel weer grappig.

Owja, en bedankt voor de tweet Mikey! & RT Kos 
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2579 stemmen
Ik heb je ook gevolgd Tony/jeroentjuh, lijkt me een mooie manier om af en toe in contact te komen met onbekende titels!
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
@bartvanmerwijk
@KevinBoitelleOA
Soms zit ik gewoon 10 minuten te lachen om de tweets van deze 2, geniale humor, in ieder geval mijn humor. 
@jordverburg ben ik overigens