• 17.878 nieuwsartikelen
  • 184.000 films
  • 12.741 series
  • 35.193 seizoenen
  • 658.758 acteurs
  • 200.942 gebruikers
  • 9.507.561 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ik vrees van wel.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Intermediate standings

* 1.ESPCAISSE D’EPARGNE

00:12:35

* 2.RUSTEAM KATUSHA

00:12:44

00:00:09

* 3.NEDRABOBANK

00:13:28

00:00:53

3 teams have gone past

Die verrassing kunnen we wel vergeten..

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Rabo idd al kansloos.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Echt een schande met deze ploeg. Zelfs met valpartij

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Vier renners in 1 bocht onderuit. Wat een parcours :S

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Leuk al die bambi's. Ze vallen om de bocht. Ongelooflijk dat zo'n parcours wordt uitgekozen. Vergelijkbaar met het parcours van ajax in de arena.

Menchov ook zo goed als kansloos. Gelukkig heeft iedereen hem gekozen in de pools. Behalve bij sportpools (ik wel).

DieGo

• 5808 berichten
  • 2422 stemmen

Voor de liefhebbers, het filmpje waar Ducrot het de hele tijd over heeft (ruzie binnen de Francaise des Jeux ploeg tijdens training ploegentijdrit):

NOS | Tour de France 2009 | Video | Ducrot in de Tour (6): boosheid om tijdrit - tour2009.nos.nl

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Criticism schreef:

Onyewu naar AC Milan, helaas. Als er zulke clubs komen kan je dit verwachten.

Mooie club Milan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De eerste versterking voor Ajax is binnen !

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Thimothée Atouba Essama. De verdediger is afkomstig van Hamburger SV en tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van twee seizoenen, tot en met 30 juni 2011. In de overeenkomst is een optie opgenomen voor nog twee seizoenen, tot en met 30 juni 2013.

Atouba werd geboren op 17 februari 1982 in Yaoundé, Kameroen. De verdediger speelde voor zijn komst naar Amsterdam 83 competitieduels voor het Duitse HSV. Daarvoor kwam hij in Engeland uit voor Tottenham Hotspur en speelde hij bij de Zwitserse clubs FC Basel en Xamax Neuchatel. In zijn geboorteland Kameroen kwam Atouba uit voor Union Douala. Inmiddels speelde de 27-jarige speler 40 keer voor het nationale elftal van Kameroen.

Ik ben tevreden. Het liefst had ik ook de Amerikaan nog zien komen, maar men kan niet alles hebben. Als ze nu ook nog Obradovic binnen halen kun je er vanuit gaan dat ze Atouba in het centrum gaan neerzetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daarmee geven ze een mooie signaal af richting Obradovic .

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Lijkt me dat die niet meer komt dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, lijkt me ook. En al zou Ajax nog willen denk ik niet dat hij er nog zin in heeft .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Je weet niet wat Jol wil met Atouba. Hij heeft er mee gewerkt, misschien ziet hij meer een centrale verdediger in hem, dan een back.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan zou je dat Obra wel moeten laten weten. Bovendien zou ik niet weten wat je met Otouba moet aangezien je weet hoe kritisch de Amsterdamse supporters zijn. We hebben al in Hamburg gezien hoe hij kan reageren op kritiek van de supporters.

Maar late nwe positief blijven en er vanuit gaan dat Obra niet meer komt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Er is een verschil tussen kritiek geven en discrimineren.Maar het lijkt me inderdaad een speler met een temperament, ook in staat om een directe tegenstander te vernederen met arrogante trucjes en kunstjes.

Hij past perfect in het rood/witte shirt

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ken hem niet echt, maar iets zegt me dat Obradovic nogal wat beter is (obradovic ken ik redelijk). Ajax gaat niet beide halen dat kan ik me haast niet voorstellen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

Ik ken hem niet echt, maar iets zegt me dat Obradovic nogal wat beter is (obradovic ken ik redelijk). Ajax gaat niet beide halen dat kan ik me haast niet voorstellen.

Obradovic is een acceptabel risico. Talentvol, en niet al te duur. '' zeker vergeleken met het vorige Servische talent '' Als Jol, Atouba gehaald heeft als linksback dan laat Obradovic maar zitten. Zo niet; halen !

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

6 miljoen + 2 voor de kliek die zijn zaken behartigd is ook veel geld hoor. Maar in toptalent mag je het best investeren, al ben ik niet ontevreden met wat we nu "gratis" hebben.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Materny schreef:

ook in staat om een directe tegenstander te vernederen met arrogante trucjes en kunstjes.

. heb je het nu over Atouba?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kai schreef:

6 miljoen + 2 voor de kliek die zijn zaken behartigd is ook veel geld hoor. Maar in toptalent mag je het best investeren, al ben ik niet ontevreden met wat we nu "gratis" hebben.

Met hem erbij heb je de verdediging tenminste eens fatsoendelijk in orde ! Compleet, en met redelijke alternatieven op de bank.

En inderdaad ; eentje gratis wat ook wel eens lekker is.

En dan heb je nog een paar miljoen over dankzij Vermaelen. 2 Voor de prijs van 1, + wat extra poen.

Hebben we de afgelopen jaren niet meegemaakt in de defensie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zo'n type is het wel ja. Tenminste, wat ik erover lees en op Youtube zie.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1468 stemmen

kos schreef:

(quote)

http://www.youtube.com/watc...

Ik hou er zelf niet zo van, veel te risicovol imo. Ik ken hem verder alleen van de youtube filmpjes, maar de meningen op de fora zijn overwegend negatief. Ik vertrouw erop dat Jol hem niet zomaar in huis haalt, de tijd zal het leren.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Zo'n type is het wel ja. Tenminste, wat ik erover lees en op Youtube zie.

Eerder type balverlies en lompe tackels als hij er weer achteraan moet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen. En een Atouba vast ook niet.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Jol zal hem wel goed genoeg kennen om te weten of ie goed genoeg is, heeft bij zowel Tottenham als HSV met hem gewerkt.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Beetje teveel show heeft die kerel..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Wat een verschillen in de tijdrit. Evans en Menchov werkelijk weggevaagd. Vooral Garmin vond ik indrukwekkend. Met vier man nog tijd terugpakken op Astana in de laatste vijf kilometer.

Liquigas ook sterk. Leuk met Kreuziger.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Toch zitten er wel grappige momenten bij. Zeker bij die hogel bal...

(Over Atouba).

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een verschillen in de tijdrit. Evans en Menchov werkelijk weggevaagd. Vooral Garmin vond ik indrukwekkend. Met vier man nog tijd terugpakken op Astana in de laatste vijf kilometer.

Logisch dat Menchov is weggevaagd met zo'n valpartij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3919 stemmen

Is heel vervelend die val maar blijf erbij dat het geen excuus is. Daarna hebben ze ook verder onder de maat gereden.

Clement moest zelfs als eerste lossen. De Rabo mannen lijken simpelweg te vroeg in vorm te zijn geweest. Toen reden ze allemaal fantastische tijdritten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.