- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote gamestopic
Het grote gamestopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat soort games zijn er sowieso te weinig. Zal 'm wel op gaan pikken. Tomb Raider moest ook wel meer cinematic worden, beste manier voor storytelling als het op games aan komt. Bij UC ook zo top, vrij duidelijk dus
.
EW101
-
- 1256 berichten
- 2284 stemmen
En hoe is de soundtrack bij Tomb Raider? Een goed avontuurlijk muziekje ? Dat maakt dan de game net dat kleine beetje beter naast al het goede verhaal en gameplay. Zoals bij Uncharted ook is.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Cutscenes zitten er inderdaad veel in, maar eerlijk gezegd vind ik het verhaal rondom Tomb Raider weinig boeiend. Soundtrack is wel erg sterk!
Straks maar weer eens verder spelen met Lara 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Die heb ik toevallig deze week uitgespeeld. Dat vechtsysteem is echt heel erg tof inderdaad. Ook leuk om de meest gigantische combinaties te maken en dingen vrij te spelen. Ik ben direct met het tweede deel begonnen.
Natuurlijk wel met wat hulp van een walkthrough want als je die zelf allemaal moet zoeken/oplossen is echt niet te doen haha!
Binnenkort met Arkham City beginnen! 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Natuurlijk wel met wat hulp van een walkthrough want als je die zelf allemaal moet zoeken/oplossen is echt niet te doen haha!
Binnenkort met Arkham City beginnen!
Heb je snel gedaan! Al die dingen opzoeken die jij noemt, wilde ik eigenlijk ook nog doen, maar deel twee klopte toch nadrukkelijker aan de deur. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb die interesse nooit. Heb beide Arkham games uitgespeeld, maar niet op 100%. Zo heel af en toe start ik AC nog wel voor een beetje zoeken, maar zo heel belangrijk vind ik het niet alles te vinden. Prachtige games, deel 2 is nog veel interessanter door de mate van vrijheid.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik vond die Patient Interviews wel wat toevoegen aan de achtergronden van de personages. Ik ben geen Batman kenner namelijk, dus voor mij was dat in ieder geval van toegevoegde waarde. Zelfde geldt voor de Chronicles of Arkham.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik heb die interesse nooit. Heb beide Arkham games uitgespeeld, maar niet op 100%. Zo heel af en toe start ik AC nog wel voor een beetje zoeken, maar zo heel belangrijk vind ik het niet alles te vinden. Prachtige games, deel 2 is nog veel interessanter door de mate van vrijheid.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
*afwachtend op Company of Heroes 2*
Volgens dikzak.com komt die in september uit 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vandaag eindelijk Final Fantasy VIII aan de collectie kunnen toevoegen. Voor 5 euro in de Kringloopwinkel, mensen weten soms echt niet wat ze weggooien 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Nieuwe games....paar gekocht door oudste zoon en wat voor de kleinste...

Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Koopjes, koopjes....kan ze niet laten liggen...
Vandaag even naar de bazaar in Beverwijk geweest en kwam daar deze tegen voor bijzonder leuk prijsje.....en net een paar uur gespeeld met de kids...wat een vette beat 'em up!!!

En oudste zoon kocht zelf deze...

En ik zou bijna vergeten dat er nog wat onderweg is.
De eerste 2 heb ik zelf gekocht, Potter voor de kleinste. En die laatste heeft oudste zoon zelf gekocht.

En nog eens een pc game...

$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Zojuist Tomb Raider uitgespeeld
Wat een game. Op het einde nét iets teveel shooter-aktie, maar het complete pakket is echt geweldig! Lang geleden dat een game mij wist te boeien tot het einde. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ontzettend uitgekeken naar ´Dead Island´ de laatste tijd, maar voor mij toch echt wel de grootste teleurstelling sinds lange tijd op de PS3. Repetitief spel tot in den eewigheid, en hoe durven ze ermee aan te komen dat een headshot geen instant kill is....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Concept is echt geweldig, zombiegame met RPG gameplay vanuit FPS perspectief en in een erg coole vakantiesetting. Probleem is inderdaad dat het zo ontzettend repetitief is. Ik heb 't ook snel gelaten voor wat het was.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die eerste zin is wat mij ook aansprak. Ben dan ook een groot liefhebber van het genre, maar kon me nooit echt vinden in games als L4D en Resident Evil. Had dan ook veel hoop gevestigd op ´Dead Island´, maar je wordt het echt snel moe. Heb het tot aan de church volgehouden, niet veel later vond ik mijn eerste revolver. ´pop pop pop´ Drie rounds in een walker z´n hoofd en hij staat nog steeds....... Einde verhaal voor dit spel, want dat laatste is gewoon heiligschennis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ziet er goed uit maar niet zo'n FPS fan maar ziet er iig erg goed uit. Mooi level design ook. Dit lijkt me nog wel een FPS die me kan smaken. Moet wel de SP wat aanzienlijk zijn want ik doe niet aan MP.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ziet er vet uit, maar die game ga ik sowieso niet halen. Ben geen shooter multiplayer fan, dus ik heb graag een vette singleplayer ervaring.
Over Dead Island; vond die echt heel erg vet, maar heb hem dan ook volledig doorlopen met een co-op maat. Guns nauwelijks gebruikt, gewoon lekker zagen met je geknutselde, onder stroom staande cirkelzaag. Heerlijke setting, heerlijk spel gewoon, al kan ik me voorstellen dat het in singleplayer snel saai wordt. Kijk enorm uit naar Riptide.
Paar dagen geleden ook Tomb Raider uitgespeeld. Enorm vette game, Lara is leuker dan ooit!
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Dead Island is een gaaf spel. Heb hem op de PS3 gespeeld. Grootste minpunt blijft de respawn... vreselijk irritant en verveelt heel snel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Respawning is sowieso gameplay-wise een enorme buzzkill.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Zocht een leuke co-op game om te doen en toen uitgekomen bij RS: Vegas 2. Je merkt toch dat je grafisch gezien vandaag de dag toch wel verwend wordt want hier en daar ziet het er best kaal uit.
Gelukkig zijn de physics goed en knalt het snel weg. Letterlijk in dit geval, want in minder dan 5 uur waren we door de story mode heen
Toch wat meer van verwacht, aangezien de terrorist mode ons niet zo wist te bekoren.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Nieuwe games....alsof ik nog niet genoeg had.....

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
die gaat toch via de netshop van sony/micro? die kan je toch niet in winkels kopen?? 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Nog niet nee, maar volgens mij komt er volgende maand een winkelrelease. 
Alleen dan is-ie wel duurder. Game is wel een absolute aanrader!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ga 'm ook maar eens aanschaffen op PSN. Ik kijk erg uit naar Clementine.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Oh, dus het gaat verder dan chapter 5?