• 15.772 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.029 gebruikers
  • 9.373.198 stemmen

Het grote gamestopic

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Veel uitgebreider dan LotR. Sterker nog, ik zou geeneens weten welk verhaal er moet worden verteld. Dit gaat zo enorm diep...

En ik denk juist dat het publiek hier wel warm voor loopt, gezien succesen van LotR en ook Game of Thrones.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Ik voel me schuldig ,maar ik heb Call of Duty:Black Ops 2 gekocht. Helaas is het inderdaad een miskoop en een grote teleurstelling.

Niet dat het spel zelf slecht is , ik vind de zombie-mode zelfs erg leuk om te spelen. Singleplayer is wel door te komen en ik heb irritaties tijdens het online. De reden waarom ik teleurgesteld ben , is dat er teveel hostmigrations zijn en dat de ps3 veel te veel de connectie verliest.

Daar kan ik soms nog mee leven ,want een minuut later zit je toch weer zombies af te knallen.

Nee , het zijn die vastlopers. Ik heb er denk ik al 2 gehad waarna ik de harde schijf moest gaan herstellen. Ik stop met het spel voordat er echte problemen hierdoor ontstaan. Echt jammer ,want er konden nog meer uren in de zombiemode zitten.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Tonypulp schreef:

Gisteren Dishonored uitgespeeld. Briljante game die je eigenlijk niet mag missen. Ligt nu voor 40.- in de winkel en zal online vast ergens voor de helft van dat bedrag te vinden zijn.

Zo'n 30 euro bij Zavvi.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Nieuwe games...

(afbeelding)

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

2de handse spellen bij free record shop is 3 halen, 2 betalen.. zitten wel wat leuke spellen tussen, maar dat is uiteraard per filiaal verschillend.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

company of heroes 2 komt tegen midden maart aan!!!

wat een heerlijk spel. één van de beste wo2 spellen/strategy ooit

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Vanmiddag meegepakt, voor 9 euro niet laten liggen.

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

iemand al Slender gespeeld??

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Uiteraard! Je schrikt je de tering!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

ook amnesia, tesjeses zeg..

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Ik ken alleen deze versie van Slender en die is gratis te downloaden.

Slender - Download - slender.nl.softonic.com

Het is een heel klein spelletje met gedateerde graphics. Het enige wat je moet doen is 8 briefjes verzamelen in een bos, maar omdat die Slenderman er ook rond loopt, is het best spannend.

(afbeelding)

(afbeelding)

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4514 stemmen

GTA 5 pas 17 september uit. Als het de game ten goede komt, prima. Maar begin er wel benieuwd naar te zijn, zeker na de trailers.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Er zijn meerdere Slenderman-games.

Zie hier.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

GTA is dus weer uitgesteld. Ik vond de vorige zeker niet slecht maar het gevoel van San Andreas heb ik wel niet gekregen. Als mensen me vragen welke steden ik al bezocht heb zeg ik zonder verpinken Berlijn, Parijs en San Andreas. Wat heb ik me destijds geamuseerd met dat spel.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

gta blijft één van de beste spellen... maar ik heb gehoord in april.. nu is het in uitgesteld tot september??!!

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4514 stemmen

S.A. vond ik minder. Prima sfeer en leuk met alle dorpjes en lege vlakten, maar die hele C.J. deed me weinig. Vice is wat mij betreft nog de beste, met die 80s-sfeer en Tommy Vercetti (remember the name!).

Ik kijk wel uit naar deze nieuwe met waarschijnlijk weer wat open vlakten, Vinewood, het strand en het weer en nog beter graphics. En tot die tijd maar L.A. Noire nog eens doen of Red Dead Redemption.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

EW101 schreef:

Er zijn meerdere Slenderman-games.

Zie hier.

Er komt ook een film van. Entity (2013) - IMDb

Niet te verwarren met Entity (2012)

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

S.A. vond ik minder. Prima sfeer en leuk met alle dorpjes en lege vlakten, maar die hele C.J. deed me weinig. Vice is wat mij betreft nog de beste, met die 80s-sfeer en Tommy Vercetti (remember the name!).

Ja, de meeste van mijn kameraden vinden ook Vice city de leukste. Het zal ook wel wat te maken hebben met nostalgie. S.A was de eerste GTA die ik speelde.

mjk87 (moderator films)

• 14516 berichten
  • 4514 stemmen

Wellicht. Ik had gewoon weinig met C.J., dus ja. Rest was uitstekend. En mijn eerste GTA was uiteraard GTA 1, heerlijk beeld van bovenaf met gangs vol Elvisfans.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Minotaures schreef:

ook amnesia, tesjeses zeg..

Het is ondertussen al een hele tijd geleden dat ik het gespeeld heb (toegegeven, ik durf niet meer) maar wat een spel zeg. De laatste keer dat ik speelde was ik aan het wegrennen van een misvormd mannetje, liep ik een kamer binnen en deed de deur achter mij toe. De kamer was vrijwel leeg behalve een kast dat in de hoek stond. Ik verstop mij in de kast en haal mijn lamp boven, ik kijk naast mij en daar zat weer zo'n misvormd mannetje. Was me dat verschieten zeg. Sindsdien nooit meer gespeeld.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Iemand die net als mij deze gaat kopen? (of al gekocht heeft )

(afbeelding)

Trailer

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Wil het dolgraag kopen, maar ik wacht maar even Wil niet 2 games tegelijk spelen.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

En gekregen van Wageningen vanwege het kiezen voor hun opleiding.

Mijn eerste (handheld)console.

(Ik heb nu wel een '9999'in 1. )

(afbeelding)

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Retro

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Iemand hierzo interesse in Terminator Salvation voor de Xbox 360? Heb em uitgespeeld. Is een matig spel, maar wel geinig om eens te doorlopen (kan ook in co-op). Voor de achievement hunters, makkelijke 1000/1000 gamerscore. Gaat wel om promo versie, maar daar merk je niks van tijdens het gamen. Alleen op de cover staat het aangegeven dat het een promo versie is.

Mag goedkoop overgenomen worden. PM graag.

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

EW101 schreef:

En gekregen van Wageningen vanwege het kiezen voor hun opleiding.

Mijn eerste (handheld)console.

(Ik heb nu wel een '9999'in 1. )

(afbeelding)

haha, nice

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Oja , ik bedoel. De brickgame was de eerste handheld die ik gekregen heb toen ik kleiner was. Daarna pas de GBA , Nintendo DS (en nog de PS2 en PS3).

En nu heb ik 'm weer

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Gisteravond Dead Space 3 gekocht. 1,5 uur gespeeld. Tot nu toe goed!

(afbeelding)

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

JacoBaco schreef:

Gisteravond Dead Space 3 gekocht. 1,5 uur gespeeld. Tot nu toe goed!

(afbeelding)

En zitten er spannende en enge stukken in? Ik heb namelijk gehoord dat het spel meer op de actie gericht is dan op horror. (niet dat ik het zo heel erg vind ,maar ik heb toch liever dat ik weer eens bibberend voor de TV zit)

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

De verrassing is er na twee delen wel een beetje vanaf. De co-op is wat meer actiegericht, maar de solo campaign is vrij vertrouwd. Het eerste gedeelte solo met Isaac Clarke is verre van eng, daarna wordt het beter. Niet angstaanjagend eng, maar sowieso de nodige schrikmomenten.

Dead Space serie zijn erg fijne games op te spelen. Dat het eng is, is wel echt een enorme meerwaarde. Maar zonder het enge, blijft er nog steeds een hele solide game over.

Vind wel de graphics iets minder lijkt wel.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.