- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Muzieksmaak van de forummers
Muzieksmaak van de forummers
troy31
-
- 329 berichten
- 130 stemmen
zitten leuke namen tussen zeg, starbright. grappig dat jij face tomorrow kent. rotterdams bandje he? kheb ze in rotown zien optreden. heftige emorock zeg maar. en op lowlands op de vroege ochtend. maar ze hadden wel de zaal plat.
ik luister momenteel veel naar stereo mc's, the music, another late night met zero 7 en rae& christian, yonderboi, jazzanova, mansun en gomez. om er maar een paar te noemen....enne rem komt voor het eerst(op een pinkpop optreden na) in nederland he? ga je daar nog heen? tivoli was uitverkocht, anders was ik daar graag heengegaan... groetjes
Sjoerd
-
- 999 berichten
- 1348 stemmen
blur, strokes, white stripes, rem, idlewild, placebo, dandy warhols, snow patrol, ryan adams, the cardigans, jimmy eat world, weezer, deus
die muziek vind ik ook geweldig...
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
Een kleine samenvatting van wat ik goed vind: Belle and sebastian, mercury rev, interpol, strokes, white stripes, the cure, david bowie, pixies, sigur ros, aerreogramme, beatles.
die muziek vind ik ook geweldig...
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Bands + Hun beste cd/dvd in willekeurige volgorde:
- Fatboy Slim - (DVD) Big Beach Boutique 2
- Groove Armada - Goodbye Country
- Krafty Kuts - Instant Party
- Røyksopp - Melody A.M.
- Boozoo Bajou - Satta
- Keb' Mo' - Sessions At West 54th
- Lohues & The Louisiana Blues Club - Ja Boeh
- Counting Crows - Hard Candy
- Air - Moon Safari
- Michael Franti & Spearhead - Stay Human
- Prodigy - The Fat Of The Land
Verder nog:
Kinobe, Thomas Newman, Propellerheads, B.B King, John Lee Hooker, Saint Germain, Zero 7, US3, Zuco 103 en WawaDadaKwa.
Soundtracks en losse "niet commerciele" Club, Club-Trance, Techno en Hardcore. Ik zal wel wat vergeten zijn, maar dit draai ik nu het meeste. 
rzasa
-
- 396 berichten
- 159 stemmen
Een kleine samenvatting van wat ik goed vind: bis
Eeuwig zonde dat ze zijn gesplit.
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Mijn Blur top-6 (Leisure heb ik nog altijd niet)
1. 13
2. Blur
3. Think Tank
4. Modern Life is Rubbish
5. Parklife
6. The Great Escape
T.O.
-
- 2414 berichten
- 2792 stemmen
ik luister momenteel veel naar stereo mc's, the music, another late night met zero 7 en rae& christian, yonderboi, jazzanova,
Ken je ook die EP van Jazzanova of remixen die ze gemaakt hebben ?
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Mijn Blur top-6 (Leisure heb ik nog altijd niet)
1. 13
2. Blur
3. Think Tank
4. Modern Life is Rubbish
5. Parklife
6. The Great Escape
mij :
1. 13
2. The Great Escape
3. Think tank
4. Parklife
5. Blur
6. Leisure
7. Modern life is rubbish
Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
dEUS :
1. The Ideal Crash (5 op 5)
2. Worst Case Scenario (5 op 5)
3. In a bar, under the sea (4 op 5)
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
zitten leuke namen tussen zeg, starbright. grappig dat jij face tomorrow kent. rotterdams bandje he? kheb ze in rotown zien optreden. heftige emorock zeg maar. en op lowlands op de vroege ochtend. maar ze hadden wel de zaal plat.
ik luister momenteel veel naar stereo mc's, the music, another late night met zero 7 en rae& christian, yonderboi, jazzanova,
mansun en gomez. om er maar een paar te noemen....enne rem komt voor het eerst(op een pinkpop optreden na) in nederland he? ga je daar nog heen? tivoli was uitverkocht, anders was ik daar graag heengegaan... groetjes
Vind Yonderboi & Gomez wel leuk. Mansun heb ik ook wel naar geluisterd. Vooral naar Six. Het 3e album little kix vind ik echter erg slecht. Ze zijn trouwens onlangs gesplit.
Rem is wel vaker in NL geweest , maar pinkpop 89 was de laatste keer. Ik ga naar HMH, had liever tivoli gehad natuurlijk. Maar ik heb ze nog nooit gezien(ook niet op werchter en verheug me er erg op.
En zo onbekend is Face tomorrow niet meer. Veel jonge fans ook.
Sjoerd en Yosemite: jullie hebben een goede smaak
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
- Lohues & The Louisiana Blues Club - Ja Boeh

Volgend weekend ga ik m nog opzoeken op het Ribs & Blues Festival in Raalte.
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Voor de fans van Blur op deze site: de groep treedt vrijdag 17 oktober op in de AB in Brussel, en op zondag 19 oktober in het Grace Theatre in Amsterdam
Menni
-
- 1762 berichten
- 0 stemmen
Bob Dylan.. goed dat je het weer 's aanhaalt, wat heb ik daar schandalig weinig van. Afsluiting Werchter '90: Bob Dylan, The Cure - zo maken ze de festivals niet meer..
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Volgens mij stonden die 2 samen op een recente editie van Roskilde...
Kleintje
-
- 49 berichten
- 1479 stemmen
Wolkenmeter, enig idee hoeveel een ticket kost voor Blur?
Wolkenmeter
-
- 640 berichten
- 1448 stemmen
Wolkenmeter, enig idee hoeveel een ticket kost voor Blur?
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Ik heb sinds vanmiddag het nieuwe album van Eels, Shootenanny! genaamd en wat is dat (weer) een schitterende cd zeg. Qua stijl zijn de eerste vijf liedjes te vergelijken met Souljacker (erg vrolijke liedjes en vooral leuke teksten) en daarna krijgt de cd een iets treurige stijl en lijkt het een beetje op één van de eerdere cd's Electro Shock Blues. Maar dit is echt een aanwinst in iedere cd collectie en als je de eerdere cd's mooi vond bevalt deze zeker ook wel! 
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
dat is goed nieuws, alleen jammer dat cd's niet zo cheap zijn
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat is goed nieuws, alleen jammer dat cd's niet zo cheap zijn
12 euro 65 valt wel mee toch?
dttom
-
- 2146 berichten
- 2156 stemmen
kan ik nou niks meer gewoon cheap in de winkel kopen zo kom ik nooit meer buiten!! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
sowieso valt Play.com (hail hail play.com... best shop ever
) zwaar aan te raden als je een keer een vrij bekende cd wilt kopen, de meeste grote nieuwe releases zijn maar 9 of 10 pond, zo'n 8 euro goedkoper dan in de meeste winkels en je hoeft er niet eens voor op de fiets te stappen
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen

Ik heb er vanmiddag €21,= voor neergeteld,
Maar ik ben toch wel blij dat ik hem heb. Ik moet nu nog 1 cd van Eels, maar die is in de Nederlandse winkels nergens verkrijgbaar. Die zal ik dus een keer uit het buitenland moeten halen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik heb er vanmiddag €21,= voor neergeteld
Zo'n bedrag zou ik echt nooit voor een cd neertellen. Dat is omgerekend bijna 47 piek! Alleen al naar een kleinere winkel gaan (Plaatboef, bijvoorbeeld) kan je al heel wat pieken schelen, die verkopen bijna nooit een cd onder de € 17,50.
Welke?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Cool..nooit van gehoord. Alleen in de Randstad zie ik.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Plaatboef rocks! Jammer alleen dat ze weinig lp's hebben.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Als er mensen wel eens in Den Bosch komen moeten ze maar ns naar The House Of Sounds gaan. Ook veel goekoper dan andere cd winkels en ze hebben er ook nog gigantisch veel 2e hands.
wackyboy
-
- 547 berichten
- 468 stemmen
Diskid in Zwolle. Heb ik mijn halve cd verzameling vandaan.
Is tot nu toe de beste 2e handszaak die ik gezien heb.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.