- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Je bent echt een ouwe zeur zeg..
Iemand die het niet met het beleid eens is is niet meteen een zeur...
Berg is inderdaad te vergelijken met Huntelaar maar dan in alles minder. Berg is te beperkt voor de spits positie bij Ajax. Verder is een type Huntelaar nou net precies wat Ajax niét moet zoeken. Ik heb veel liever een meevoetballende spits ipv een goalgetter.
Waarom ik val over het aankoopbeleid is omdat het op en top nivilering is. We ruilen telkens onze beste spelers in voor spelers uit de subtop die net iets minder zijn. Telkens worden we een beetje minder, wanneer Ajax spelers voor veel geld verkoopt dan moet men zorgen dat men daar beter van wordt. Bij Ajax kopen ze op zo'n moment echt teveel op save. Toon is durf ipv het sponseren van de provicie (volgend seizoen shirtsponsor van Groningen?), als we uit die categorie blijven kopen dan worden we die categorie. Ajax moet de weg naar boven inslaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Met Berg sla je de weg naar boven in. Onze exotisch gescoutte Cvitanich voegt weinig toe..
Maar goed, vermaak je met miepen. Ik heb geen zin meer om er steeds op in te gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Met Berg sla je de weg naar boven in.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik bedoel kwalitatief gezien. Ik weet niet wat Ajax eventueel voor hem zou willen betalen.
Vind eens een fysiek sterke spits die goed aanspeelbaar is en ook een rits goals kan scoren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Denk wel dat ie het in zich heeft, maar vind hem ondanks zijn leeftijd (talent-status toch wel al voorbij) en de stabiele ploeg waar hij al jaren in speelt veel te wisselvallig. Lijkt ook niet al te sterk in zijn vel te zitten; heeft dit seizoen een aantal maal laten zien bijzonder zwak met druk om te kunnen gaan en dan stomme dingen te gaan doen. Hoewel een transfersom niet per sé een criterium moet zijn, vind ik in dit licht gezien 15 miljoen veel, maar dan ook véél te veel.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8213 stemmen
Wauw, 16 aces voor Monfils tegen 4 voor Roddick.
Ik kijk nu al uit naar die wedstrijd met Federer.
Vorig jaar had Federer weinig problemen met hem. Dit jaar is natuurlijk alles anders. Federer lijkt wat minder en Monfilis juist nog beter. Ben er ook wel benieuwd naar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Als ik het nu zou moeten zeggen zette ik mijn geld op Monfils.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Fijn dat Federer door is, wilde hem niet van Haas zien verliezen. Hoop dat hij de titel kan pakken, maar verwacht dat hij het met Monfils heel moeilijk gaat krijgen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8213 stemmen
Weet niet, ergens denk ik dat hij Monfilis toch vrij makkelijk opzij gaat zetten. Del Potro zal als hij wint in de volgende ronde waarschijnlijk nog wel een stuk lastiger worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou ie toch wel véél beter moeten gaan spelen dan gister. Ik hoop op Monfilis, ben eigenlijk altijd voor de tegenstander van Federer. Jammer van Tsonga
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Az is serieus in gesprek met Groningen over Berg, naar het schijnt.
Berg wil liever niet de stap maken naar een Nederlandse topclub, maar direct naar een topclub in het buitenland.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ok, ik heb mn teleurstelling verwerkt. Groningen niet Europa in. NAC wel. Jammer voor ons Grunnegers, maar ik denk ook inderdaad jammer voor het Nederlands voetbal. Want, zonder een groen-witte bril op te zetten, als team is Grunn denk ik constanter en beter als NAC, alleen NAC verstaat echt de kunst als 1 van de weinige teams in Nederland om tegenstanders te ontregelen. Waardoor het een team blijkt wat vooral goed is in op zich staande wedstrijden en bekerwedstrijden enz. Wat op zich prima is, dát is spelen naar je mogelijkheden.
Respect dus voor NAC maar ik had liever Groningen gezien, net als 2 jaar geleden toen ze bijna van Fiorentina wonnen. (na penalties dr uut oei oei oei)
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik hoop dat Cissé de juiste speler is voor Feyenoord. Sinds het gerucht heb ik eigenlijk mijn twijfels over deze speler. Anderzijds, hij zal alleen maar meer waard worden, de tegenstander moet hem extra dekken en Feyenoord heef absoluut een aanvaller nodig - dat kan nu voor redelijk weinig geld. Hopelijk degradeert Roda, dan kost Cissé wat minder. 
Nu nog een centrale verdediger en een spits. Mulder mag de goal in. Zou zonde zijn om een dure Gentenaar of Dudek te kopen, die al 4 jaar niet gekeept hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb ook zo mijn twijfels maar ik hoor van alle kanten dat het een zeer goede aankoop zou zijn. Ik zou ook kiezen voor Mulder in de goal en dan de spits Uche proberen los te weken bij het gedegradeerde Getafe. En dat kan Beenhakker wel voor elkaar krijgen.
Ruiz van Gent zou ik graag zien komen voor de verdediging. De vraag is of ze dat soort geld hebben te besteden maar echt een geweldige verdediger.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk alleen niet dat die namen op het lijstje van Feyenoord staan.
Ik hoop ook niet dat we wéér met een dode mus worden blij gemaakt. Strakt komt Geert ten Ouden in één keer uit die helikopter.
Het eerste succesje van Been is binnen, door investeerders binnen te halen. Ik heb alle vertrouwen in Mario.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja inderdaad
. Altijd beter dan de vijfde spits van 020
.
Been (en Beenhakker) zijn dan wel persoonlijkheden waarvoor externe financiers de sprong durven te wagen. Don Leo kan ook wel lullen als brugman, die kan zelfs toppers naar een gerenommeerde middenmoter halen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zou Cissé absoluut nemen. De man speelt vrolijk zn potjes mee met de Drogbas en Kalous van deze wereld, vergeet dat niet. Hij is jong en als je hem ziet kan er nog zóveel verbeterd worden, dat moet heerlijk zijn voor een (echte) trainer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik twijfel wel sterk of Cissé het ook in de kleine ruimte kan... Cissé moet het vooral van zijn loopacties richting de goal hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is waar, ik zag ook dat hij deze kwalificatie heel belangrijk is geweest voor Ivoor Kust. Van mij mag ie ook komen, dat hij op Feyenoord wilde wachten en zo graag naar Rotterdam wil komen dan heb je in mijn hart al een plaats.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik twijfel wel sterk of Cissé het ook in de kleine ruimte kan... Cissé moet het vooral van zijn loopacties richting de goal hebben.
Zet Guz of Bruins erachter, steekpassje hier, steekpassje daar, laat die Cissé maar lekker hollen, de verdedigers gek maken. Ik zie het wel zitten. Een echte afmaker naast hem zetten natuurlijk, dat wel, maar dan komt het allemaal goed hoor.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Met Berg sla je de weg naar boven in. Onze exotisch gescoutte Cvitanich voegt weinig toe..
.
wat voegt Berg nou toe aan Ajax?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Wat voegde Huntelaar toe aan ajax?
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Huntelaar is wel even een heel ander type speler. Berg is vooral veel te traag voor Ajax.
Wel knap dat ze na Suarez en Perez nu nummer 3 in de lijst jeukopwekkende spelers op het oog hebben.
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Huntelaar was ook niet snel. Het belangrijkste is dat Berg een hoop doelpunten scoort.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.