ad
  • 140.692 films
  • 6.737 series
  • 20.448 seizoenen
  • 460.964 acteurs
  • 284.179 gebruikers
  • 8.143.460 stemmen

Weertopic

zoeken in:

Graaf Machine

• 4168 berichten
  • 502 stemmen

Lekker weertje vandaag.

Splinters

• 751 berichten
  • 912 stemmen

Wat een topweer vandaag. Strand ligt vol. Het water is door het belabberde voorjaar helaas nog koud. De aankomende dagen blijvend zonovergoten, halverwege de week helaas wat meer bewolking. Gelukkig wordt geen regen verwacht. Al met al prima vooruitzichten.

ZAP!

• 2275 berichten
  • 885 stemmen

In het oosten bewolkt en rond de 18 graden, voelt ook niet heel warm aan. Ik blij.

Graaf Machine

• 4168 berichten
  • 502 stemmen

Gewoon weer duidelijk warm. Ja, is weer. Net als dat het koele eerder ook weer was.

Niet schrikken, niet paniekeren. Gewoon blijven nadenken.

Splinters

• 751 berichten
  • 912 stemmen

Graaf Machine schreef:

Gewoon weer duidelijk warm. Ja, is weer. Net als dat het koele eerder ook weer was.

Niet schrikken, niet paniekeren. Gewoon blijven nadenken.

Volgens mij stop jij pas met panikeren als het volgende glaciaal zich aandient. Helaas voor jou en gelukkig voor mij duurt dat nog minimaal 5000 jaar.

Ondertussen heb ik weer een heel aardige pluim gezien. Voorlopig aanhoudend stabiel zomerweer. Eindelijk.☀️

Graaf Machine

• 4168 berichten
  • 502 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

Volgens mij stop jij pas met panikeren als het volgende glaciaal zich aandient. Helaas voor jou en gelukkig voor mij duurt dat nog minimaal 5000 jaar.

Ondertussen heb ik weer een heel aardige pluim gezien. Voorlopig aanhoudend stabiel zomerweer. Eindelijk.☀️

oh.

Splinters

• 751 berichten
  • 912 stemmen

Tot halverwege volgende week, zaterdag uitgezonderd, heel aardig zomerweer. Daarna gaat de zomer ontsporen met wisselvallig klote weer dat op de weerkaarten staat.

Graaf Machine

• 4168 berichten
  • 502 stemmen

Zomer ontspoort volledig vandaag. Slechts 23 graden. Smerig koud.

Splinters

• 751 berichten
  • 912 stemmen

Graaf Machine schreef:

Zomer ontspoort volledig vandaag. Slechts 23 graden. Smerig koud.

Het realtief koude en wisselvallige pokkeweer is uitgesteld tot ongeveer 22 juni. Helaas wel steeds meer (stapel)wolken en kans op buien eind deze week.

Graaf Machine

• 4168 berichten
  • 502 stemmen

Morgen lig ik weer lekker te spartelen in het Tuindorpbad. Eén van de twee pareltjes die Hengelo heeft. (De andere is natuurlijk het FBK-stadion met bijbehorende Games).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.