- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Best ergerlijk dat er altijd zo wordt gespeeld alsof een hittegolf gelijk staat aan mooi weer en goed nieuws. Hoe heter hoe beter zeggen ze altijd, nou als mooi weer voor iemand pas begint vanaf 35 graden mag die persoon zich vrij voelen om met de zomer naar de Emiraten te gaan reizen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10974 berichten
- 2795 stemmen
Hier is het ook begonnen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Volgende week vrijdag 37 graden of hoger in Maastricht. Meh.
Nu, hier in Emmen (weekendje weg) volop zon en nu 25°C. Wat ik lees en zie over Maastricht is daar echt onweer en flink noodweer.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Heb toen net een inslag gehad recht voor mijn neus, stond op de galerij met mijn nieuwe camera. Jeetje wat ben ik me kapot geschrokken.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
zo kolere, het wordt ineens vanuit het niets zwart buiten en het lijkt alsof er een tornado aankomt
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Heb toen net een inslag gehad recht voor mijn neus, stond op de galerij met mijn nieuwe camera. Jeetje wat ben ik me kapot geschrokken.
Dat had drie weken terug. Flits in een boom voor het huis, direct boem en de stroom lag eruit. Ben benieuwd, het is hier nog lichtgrijs maar we schijnen wat te kunnen verwachten.
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Volgende week vrijdag 37 graden of hoger in Maastricht. Meh.
Nu, hier in Emmen (weekendje weg) volop zon en nu 25°C. Wat ik lees en zie over Maastricht is daar echt onweer en flink noodweer.
37 Graden
Het zal toch niet waar zijn ?!
Ik ga mijn kelder alvast opruimen om er mijn bed in te kunnen zetten dan.
Emmen Eline?
Ook naar die prachtige dierentuin neem ik aan?
De laatste keer dat ik er was heb ik overnacht in een hotelletje vlak tegenover de ingang van die dierentuin.
Zou er zo weer naartoe willen.
Veel plezier gewenst.
NB
Hier ook enorme regen en windstoten
Blikseminslag vlak achter mijn woning zojuist.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Na veel werk is de video van de vette inslag voor me neus klaar.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 750 stemmen
zo kolere, het wordt ineens vanuit het niets zwart buiten en het lijkt alsof er een tornado aankomt
Zwaar onweer trekt over het land - deredactie.be
Die onderste foto is echt wel mooi gedaan.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 750 stemmen
Bron? 
stinissen (crew films & series)
-
- 23559 berichten
- 77086 stemmen
Ik ben al twee dagen zo ziek als een hond.
Koorts, koppijn, zware keelontsteking, oorontsteking, hoesten, piepende adem.
Waarschijnlijk door die verdomde ventilators.
Ik zit opnieuw voor minstens tien dagen aan de zware antibiotica. K*tweer. 
En door de koorts val ik altijd weer in slaap... probeer zo maar eens een film uit te kijken.
.
Beterschap beste Luc
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Heeft iemand al eens zoiets als ik vandaag meegemaakt recht voor je neus een blikseminslag ? (zie filmpje van mij)
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Het is weer aan het borrelen bij Frankrijk / België En het groeit en activeert.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Heeft iemand al eens zoiets als ik vandaag meegemaakt recht voor je neus een blikseminslag ? (zie filmpje van mij)
Nee, maar wel indrukwekkend. Was je daar toevallig ter plekke aan het filmen? 
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Nee, maar wel indrukwekkend. Was je daar toevallig ter plekke aan het filmen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Ja, drie weken terug. Helaas alleen niet op camera. En jaren terug ooit in Oostenrijk in de avond. Dat wel op camera dan weer ergens in de archieven. En beide keren geen stroom meer daarna.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Ja, drie weken terug. Helaas alleen niet op camera. En jaren terug ooit in Oostenrijk in de avond. Dat wel op camera dan weer ergens in de archieven. En beide keren geen stroom meer daarna.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Ach heftig. Ik vond het wel grappig, gebeurt er eens wat. Midden in een orkaan zitten en informatie over schuulbunkers krijgen (mocht dat nodig zijn): dat is heftig.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Ach heftig. Ik vond het wel grappig, gebeurt er eens wat. Midden in een orkaan zitten en informatie over schuulbunkers krijgen (mocht dat nodig zijn): dat is heftig.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
2de onweer voor vandaag, flink wat flitsen te zien.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Op dit moment kunnen wij wel spreken van noodweer, plensregen, continu geflits en harde wind.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Wij hebben tot diep in de nacht nog onweer
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Onweer van gisteren avond laat.(zelf gefilmd en bewerkt)
YouTube - Thunderstorm 27-07-2013
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Vannacht deed de aardlekschakelaar zijn werk weer
Eén knal dichtbij en de helft van de groepen lag er uit. Enfin, weinig boemboem, wel veel flitsflits vannacht rond 2 uur. Paar mooie slangen gezien, maar als geheel viel het tegen. Veel onweer in de lucht, weinig dat de grond leek te bereiken.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Eén knal dichtbij en de helft van de groepen lag er uit. Enfin, weinig boemboem, wel veel flitsflits vannacht rond 2 uur. Paar mooie slangen gezien, maar als geheel viel het tegen. Veel onweer in de lucht, weinig dat de grond leek te bereiken.
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 750 stemmen
Nochtans was het hier in Burst (bij Aalst, Vlaanderen) een vrij hevig onweer. De flitsen volgden mekaar zeer snel op, en op een gegeven moment waren er hoge fluittonen te horen in het onweer. Ik had dat nog nooit gehoord, dus heb ik het even opgezocht op het net. Ik kwam deze uitleg tegen: Fluittonen bij heftige onweersbui :: onweer-online.nl