- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen

Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Maar met dit weer "lekker" in het zonnetje zitten? Mij niet gezien.
Ik heb vandaag lekker een tijd in de zon gelegen. Af en toe een frisse duik in het zwembad en weer lekker wezen zonnen. Gelukkig verbrand ik niet zo snel, smeer mezelf ook niet in. Lekker gezond kleurtje oplopen in je gezicht is niets mis mee! Al die stomme berichten van: Smeer je je wel goed in? (waarmee met zonnebrandcreme of zonnebloemolie?) of niet langer dan 20 minuten in de zon blijven liggen! (yeah right, vooral de zon ontwijken. Wees blij dat we een Zon heb hebben!) Buiten dat, wel veel water blijven drinken en af en toe (na een flinke zweetbui) een bouillonnetje drinken met een scheutje meer zout 
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Die berichten zijn er anders niet voor niks hoor... Of geloof je ook niet dat je van roken longkanker kan krijgen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Hier in Nederland valt het wel mee. In Australië ben ik ooit eens kats verbrand met snorkelen. En bij elk terrasje vraagt de lieve serveerster of we wel genoeg sunscreen hadden opgedaan (en ja, standaard elke dag). Maar daar gaat de zonkracht ook tot 15 (in Nederland max
en met dat gat in de ozonlaag.
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Op andere plekken op de aarde is het inderdaad sterker. Neemt niet weg dat het verstandig omgaan met de zon best belangrijk is en insmeren aan te raden is. Niet voor niks is het aantal huidkanker patiënten explosief gestegen afgelopen jaren...
Natuurlijk is de zon ook voor veel dingen goed voor je, maar Movie-Addicted schetste het een beetje zo alsof het allemaal pure onzin is.
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Gelukkig verbrand ik niet zo snel, smeer mezelf ook niet in.
Eh....ik kan mij vergissen, maar heb ik vrij kort geleden niet een foto gezien van een "licht geroosterde" M-A ? 
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Hey brix dat klopt, het is mij eenmaal overkomen. Normaliter nooit last van. Wellicht had dat te maken met "even doorkomen" en mijn huid moest weer "even wennen" Maar over het algemeen verbrand ik niet zo snel
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Natuurlijk is de zon ook voor veel dingen goed voor je, maar Movie-Addicted schetste het een beetje zo alsof het allemaal pure onzin is.
Wel nee joh
ik ben gewoon een beetje eigenwijs. Heeft soms zijn voor -en nadelen 
Off-Topic
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Pcies, van mij mag het ook weer wat koeler worden...
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Zo, vandaag lekker lopen klussen. Flink wat kozijnen schuren bij een vriend. Je kan maar beter buiten zijn als de hitte eenmaal in huis is. Heerlijk bezig, en ondertussen nog bruin worden in de zon. Gisteren nog even de racefiets gepakt, dat is al helemaal lekker met die wind langs je heen. Alleen merk je het met drinken dat ze al snel weer dorst krijgt. Mag van mij wel doorgaan, de herfst overslaan en dan drie maand vorst.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2412 stemmen
Ik wil een mooi en droog weertype a.s. zaterdag in Lichtenvoorden.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Zwarte Cross? Dat moet toch lekker nat zijn geweest eigenlijk 
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2412 stemmen
Ik ben er nog nooit geweest, maar waarschijnlijk heb je gelijk. 
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Vandaag de 30 graden overschreden, maar was niet lekker buiten.
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Temperatuur is het laatste uur erg rap gestegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pfff, wat een kutweer hier. Zon amper gezien, regenbuien, grauw maar wel benauwd als de pest.
mjk87 (moderator films)
-
- 14611 berichten
- 4561 stemmen
Zon schijnt hier nu zowaar. Vanochtend was het lekker, tot na de buien. Toen werd het benauwd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ben al twee dagen zo ziek als een hond.
Koorts, koppijn, zware keelontsteking, oorontsteking, hoesten, piepende adem.
Waarschijnlijk door die verdomde ventilators.
Ik zit opnieuw voor minstens tien dagen aan de zware antibiotica. K*tweer. 
En door de koorts val ik altijd weer in slaap... probeer zo maar eens een film uit te kijken.
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Beterschap Speedy. Het is inderdaad verschrikkelijk vies weer, heb het wel gehad. Laat de winter maar komen 
606
-
- 23882 berichten
- 12287 stemmen
Operationele uitvoer ECMWF zindert naar nieuwe hitte eind volgende week
Brix
-
- 19701 berichten
- 5136 stemmen
Ziek zijn met die temperatuur is dubbel vervelend speedy. 
Beterschap gewenst.
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3787 stemmen
Ik ben al twee dagen zo ziek als een hond.
Koorts, koppijn, zware keelontsteking, oorontsteking, hoesten, piepende adem.
Waarschijnlijk door die verdomde ventilators.
Ik zit opnieuw voor minstens tien dagen aan de zware antibiotica. K*tweer. 
En door de koorts val ik altijd weer in slaap... probeer zo maar eens een film uit te kijken.
.
Maandag naar de dokter gegaan vanwege enorme pijn net onder m'n oor wat doorliep naar m'n wang.
Resultaat, een ontsteking aan de klieren.
Medicijnen slikken waardoor ik woensdagochtend echt ineens uit 't niets belachelijk harde buikpijn kreeg die maar bleef aanhouden tot donderdagavond toen 't ineens weer weg was.
Nu gelukkig nergens meer last van. Geen pretje met zo'n weer.
In ieder geval beterschap.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik doe mijn best. Met de gepaste medicijnen zal het wel lukken denk ik.