• 16.113 nieuwsartikelen
  • 179.446 films
  • 12.317 series
  • 34.175 seizoenen
  • 650.340 acteurs
  • 199.421 gebruikers
  • 9.402.395 stemmen

Weertopic

zoeken in:

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vind het vandaag echt perfect weer. Je kan erin werken als je wil, lekker fietsen zonder dat je aan het zuurstof hoeft erna en je kan de keet weer eens opruimen zonder draaierig rond te lopen.

30 en hoger is leuk voor een paar dagen, maar dan is het ook wel weer mooi geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Laat maar komen die hitte. Was vandaag wel lekker om in de tuin te werken maar een paar dagen hitte is ook nooit weg.

Brix

• 19701 berichten
  • 5136 stemmen

Waar kan ik heen? Ik kan niet naar België

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Na een flinke hoosbui 's middags was het in de avond toch wel genieten in Drenthe dit weekend.

(afbeelding)

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Drenthe is Mooi Eline, ben er zelf ook eens geweest.

Dying Rose

• 1316 berichten
  • 3450 stemmen

606 schreef:

(embed)

Amai. Dat is niet eens hagel, maar dat zijn golfballen.

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Dying Rose schreef:

Amai. Dat is niet eens hagel, maar dat zijn golfballen.

Ja zeg dat wel, heftig. In Frankrijk lag 2 a 3 cm hagel na een bui van de week.

AGE-411

• 10343 berichten
  • 750 stemmen

606 schreef:

(quote)
Ja zeg dat wel, heftig. In Frankrijk lag 2 a 3 cm hagel na een bui van de week.

In Wallonië moesten zelfs bulldozers uitrukken om hagel te ruimen.

Brandweer Bertrix ruimt hagelstenen met bulldozers - De aarde - De Morgen - demorgen.be

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Dat is niet normaal

Hannibal

• 9381 berichten
  • 3305 stemmen

Verslag van een "supercel" in Duitsland.

Wetterzentrale Forum :: Bilder und Videos :: 28.7.2013 - Chasingbericht zur HP-SZ - oder: da hat mein Auto nochmal Schwein gehabt... - wzforum.de

Onderstaande foto is bij mij in de straat na de onstuimige nacht van zaterdag op zondag. Gelukkig net niet op mijn auto.

(afbeelding)

jarno1975 (moderator series)

• 10974 berichten
  • 2795 stemmen

Wow, dat is een flinke ravage!

• 10974 berichten
  • 2795 stemmen

mjk87 schreef:

Vannacht deed de aardlekschakelaar zijn werk weer Eén knal dichtbij en de helft van de groepen lag er uit. Enfin, weinig boemboem, wel veel flitsflits vannacht rond 2 uur. Paar mooie slangen gezien, maar als geheel viel het tegen. Veel onweer in de lucht, weinig dat de grond leek te bereiken.

Ik heb sinds gisteravond een probleem dat nu elke 10 minuten de aardlek eruit knapt. Ben er al wel achter dat het door groep 3 is. Maar geen idee wat het veroorzaakt Nog handige elektriciens hier met tips?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Ik heb sinds gisteravond een probleem dat nu elke 10 minuten de aardlek eruit knapt. Ben er al wel achter dat het door groep 3 is. Maar geen idee wat het veroorzaakt Nog handige elektriciens hier met tips?

Kijk eerst eens of het wel een apparaat is die het veroorzaakt. Alles eruit, daarna aardlek opnieuw inschakelen. Kijken wat ie dan doet, weet je iig of het een apparaat is of niet. Gaat dit goed, dan één voor één een apparaat "acrief" maken en kijken wat daarop de reactie gaat worden .Makkelijkste manier om te ontdekken welk apparaat het is.

Verwacht ik dat vocht de boosdoener is (toevallig apparaten op die groep die water gebruiken?). Ben er zelf ook niet zo'n kei in, een stop vervangen gaat nog net. Lastige storingen.

• 10974 berichten
  • 2795 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Kijk eerst eens of het wel een apparaat is die het veroorzaakt. Alles eruit, daarna aardlek opnieuw inschakelen. Kijken wat ie dan doet, weet je iig of het een apparaat is of niet. Gaat dit goed, dan één voor één een apparaat "acrief" maken en kijken wat daarop de reactie gaat worden .Makkelijkste manier om te ontdekken welk apparaat het is.

Verwacht ik dat vocht de boosdoener is (toevallig apparaten op die groep die water gebruiken?). Ben er zelf ook niet zo'n kei in, een stop vervangen gaat nog net. Lastige storingen.

Nu ben ik toevallig met de tuin bezig waar nu verschillende kabels de grond uitsteken van de tuinverlichting. Dus mijn eerst idee was ook dat het daar mee te maken had. Dus toen doos opengeschroeft in de garage waar de kabel van het huis binnenkomt en de draden los gemaakt Maar probleem niet verholpen. Daarna alle stekkers uit de stopcontacten gehaald maar ook dat bood geen soelaas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vervelend dat soort problemen, ook erg lastig te lokaliseren waar het 'm in zit. Ben zelf ook niet zo'n expert. Je zou je vraag nog wel kunnen droppen op Circuits Online - Online elektronica - circuitsonline.net Hebben mij laatst ook wel uit de brand geholpen met een elektrisch mankementje. Mijn kennis houdt ook erg snel op op dit gebied helaas.

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Gelukkig gaan de temperaturen weer richting en over de 30 graden. Fantastisch weer!

AGE-411

• 10343 berichten
  • 750 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Gelukkig gaan de temperaturen weer richting en over de 30 graden. Fantastisch weer!

Je zweet en puft graag?

maxcomthrilla

• 15581 berichten
  • 2862 stemmen

Ik heb denk ik een soort resistentie tegen hitte opgebouwd, maar zweten bij dit weer moet ik zelden. Sterker nog, voor mijn bijbaantje moet ik donderdag en vrijdag gewoon wat hovenierswerk bij mensen doen. En ik kan mij geen beter weer indenken om lekker in de tuin te werken.

mjk87 (moderator films)

• 14611 berichten
  • 4561 stemmen

Vandaag heerlijke dag. Beetje wat wind, maar ideale temperatuur voor fietsen. Mooi langs de IJssel opgegaan met laagland en zware Nederlandse luchten op de achtergrond.

AGE-411

• 10343 berichten
  • 750 stemmen

mjk87 schreef:

Vandaag heerlijke dag. Beetje wat wind, maar ideale temperatuur voor fietsen. Mooi langs de IJssel opgegaan met laagland en zware Nederlandse luchten op de achtergrond.

In het Zuiden valt al de hele namiddag motregen.

Dit weer zijn we niet meer gewoon.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

mjk87 schreef:

Waar woon jij dan? Vast in de buurt

mjk87 (moderator films)

• 14611 berichten
  • 4561 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Waar woon jij dan? Vast in de buurt

Apeldoorn. Dus mooi rondje Zutphen, Bronckhorst, Brummen, Eerbeek, Hall, Klarenbeek gemaakt. Mooi stuk zo door de vallei heen. Had eigenlijk nog verder richting Doesburg gewild, maar het zou gaan regenen nog, dus wilde nog op tijd terug zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik kom uit Dieren dus ken de route. Heb van het weekend toevallig stukkie gemountainbiked door brummen en hall.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Dat was het dan.
Begrafenis vindt binnenkort plaats, (geen bloemen).
Vaarwel, vrienden

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Jimmiie schreef:
Dat was het dan.
Begrafenis vindt binnenkort plaats, (geen bloemen).
Vaarwel, vrienden
Ohjee

AGE-411

• 10343 berichten
  • 750 stemmen

Ze beginnen er morgen aan

606

• 23882 berichten
  • 12287 stemmen

Ja dikke 31+ ben vanmiddag bij rijder op de dieren ambulance, zonder airco pfff heet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.