- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
precies!
werd net gebeld door mensen die gezellig met muziek langs de waterkant gaan zitten
zal ik gaan of niet?
(kans op overstromingen?)
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
ow, ja dat was rond het middaguur, toen waren hier ook wolken, maar die waren snel weer weg
(na een uurtje of zo)
Maar soms is het alleen boven het strand bewolkt en 5km landinwaarts (waar ik bv woon) niet, dat heb ik ook wel meegemaakt
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
ow, ja dat was rond het middaguur, toen waren hier ook wolken, maar die waren snel weer weg
(na een uurtje of zo)
Maar soms is het alleen boven het strand bewolkt en 5km landinwaarts (waar ik bv woon) niet, dat heb ik ook wel meegemaakt
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Nou ja, niet hier hoor, misschien Noord-Holland of Zeeland
edit: ik zag het net op het nieuws (van 19u) inderdaad, Zandvoort bv
Jan van Ooijen
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Berichten van onweer-online zijn dermate achteruit gegaan dat ze niet meer om aan te lezen zijn. Ze weten niet eens waarover ze praten. Nee, ik ben blij dat Johann en ik voor ons eigen zijn begonnen. Verdere details over het hoe en waarom laat ik maar even in het midden. Als je ze toch wilt weten dan PM maar. Ons forum is te bezichtigen op:
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Ocharme, in het park hier bij mij aan de overkant dansen zo'n twaalf 'line-dancers' (met paraplu)momenteel in de regen.
Kleine groepjes belangstellenden staan er omheen nat te worden (voor zover ze het nog niet zijn)
Er zijn festiviteiten gaande, maar het weer zit vies tegen. 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Geen lekker weer inderdaad, de hele dag miezert het al...
(heet ‘t in België ook zo trouwens, miezeren?)
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
Ja, miezeren. We hebben er hier ook van. En het is ook nog erg koud (11°C, komaan zeg!).
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
Gisteren is Tongeren getroffen door een tornado.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Ik had ook ruzie met de wind vandaag. Zowel op de snelweg, waar ik moeilijk opzij kon kijken zonder een 180 graden met mijn hoofd te doen, en op de fietspad, waar jongeren die het nodig vonden om met z'n 3en naast elkaar te fietsen heen en weer werden geslingerd.
En al dat regen zo nu en dan bieden weinig troost. Nee, tot zover is het geen geweldig 'zomer' hier.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Nee, het lijkt wel herfst, zo donker en stormachtig. Gisteren was het wel een zonnige dag hier.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Nee, het lijkt wel herfst, zo donker en stormachtig. Gisteren was het wel een zonnige dag hier.
ibendb
-
- 5044 berichten
- 3245 stemmen
Gisteren begon erg mooi en zonnig, maar rond 12u werd het weer grijs en die wind kwam weer op. Vandaag weer regenachtig. Wanneer zal het weer omkeren?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Was gisteren een prachtige dag in Artis (Amsterdam). Goede temperatuur en veel zon.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Heftig onweer! Donder en bliksem (was dat voorspeld?) 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Heftig onweer! Donder en bliksem (was dat voorspeld?)
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Ja, hier ook boutweer. Net geen onweer. Wel grijs en zo nu en dan regen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
T/m donderdag is het droog. Van vrijdag tot zeker zondag slaat het weer om naar regen.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Same here. Heel erg hard!
Nu was het onweer op zich niet veel.
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Onweer viel wel mee inderdaad, maar wel een dikke stortbui. Die is nu grotendeels over. Nu regent het wat minder hard, maar wel constant.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik werd ook voor het eerst van mijn leven echt wakker van de onweer. Dacht dat het in mijn droom gebeurde, maar het was dus echt. Hing vlak boven mijn flat kennelijk.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2409 stemmen
Verdomme, blijft het zo? A.s. donderdag ga ik naar België. 3 dagen in een tent! Ik vind de voorspellingen maar vaag de laatste tijd.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Hier was het echt erg vanochtend. Werd er ook wakker van. Hele groene lucht, bliksem, donder, keiharde regen. Freaky.