- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Ik dank u zeer. Het is overigens nu weer prachtig weer! 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Hoe kom je erbij? Heb je het misschien over gisteren?
Zwaar bewolkt, de halve ochtend geregend en om 8.00 uur het hardst klinkende onweer wat ik ooit hoorde 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Oh, dat was het dus, waar ik 2x wakker van werd.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hier onweer gehad vanaf, 2,30 tot na 4.00 en flinke regen ook.
Nu breekt de zon af en toe wat door.
Morgen tot 24 graden later weer regen en onweer en daarna dalende temperatuur tot diepte punt op zaterdag ongeveer 11 graden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Het zal geen geweldig week worden. Veel regen en morgen zal het qua temperatuur de beste dag zijn. Ik hoop dat het niet zo het gehele mei wordt, anders heb je wéér een maand minder om van te genieten.
April was al een faal...
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Op dit moment een voorbode voor later, regen en onweersbui op dit moment hier.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
2de onweersbui van vandaag flinke plens regen, onweer ook erbij.
Lijken wel zomerse buien.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Er schiet me net even een uitspraak van Harry Vermeegen te binnen:
De meeuwen vliegen hoog, we houden het niet droog.
De meeuwen vliegen laag, slecht weer vandaag.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Er schiet me net even een uitspraak van Harry Vermeegen te binnen:
De meeuwen vliegen hoog, we houden het niet droog.
De meeuwen vliegen laag, slecht weer vandaag.

Nu de 3de bui voor mij vandaag weer met alles erop en eraan en felle flitsen ook.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Nee joh, dat ging over zwaluwen..: zwaluwen hoog - morgen droog, zwaluwen laag - regenvlaag
Bij mij in de buurt zie ik zelden zwaluwen, dus daar heb ik niets aan 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Nee joh, dat ging over zwaluwen..: zwaluwen hoog - morgen droog, zwaluwen laag - regenvlaag
Bij mij in de buurt zie ik zelden zwaluwen, dus daar heb ik niets aan
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Aardig geregend hier. Zaterdag en zondag schijnt het droog te blijven, maar geen geweldig mooi weer. En daarna zal het weer regenen...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nu de 3de bui voor mij vandaag weer met alles erop en eraan en felle flitsen ook.
Bij ons heeft het vandaag maar één keer geregend. Van deze ochtend 9 uur tot deze avond rond 20 uur.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Bij ons heeft het vandaag maar één keer geregend. Van deze ochtend 9 uur tot deze avond rond 20 uur.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Yep, naast regen... heel veel regen, begint het hier ook te donderen en te flitsen. Al een tijdje, maar dat was toen zacht.
Vind het even prima, zo even een filmpje opzetten... als het maar morgen niet gaat regenen op de heen- en terugweg naar m'n werk.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Even wat opgenomen gister avond van het onweer.
Zo meteen nog 2 delen er zitten soms raken klappen tussen.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ja, hier was het ook raak, soms dacht ik dat iemand een foto nam met flitser bij mijn achterdeur.
Maar daarna dus die dondergeluiden boven je hoofd die de zaak verklaren.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Ja, hier was het ook raak, soms dacht ik dat iemand een foto nam met flitser bij mijn achterdeur.
Maar daarna dus die dondergeluiden boven je hoofd die de zaak verklaren.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Blijft een geweldig verrassend geluid. Iets waar bijna iedereen bang voor was/is en het je aan die tijd herinnert.
Vandaag was het wel prima weer. Vond het voornamelijk fijn dat het droog bleef. Zonnetje was wel bij, maar de temperaturen bleven rond de 14 graden hier. Geen dikke jas weer, maar een lichte jas, een trui of zelfs een t-shirt waren voldoende. Geen ideale weer, want dan zou het wat mij betreft 25 graden zijn, met veel zon, beetje frisse wind en droog. Heb gehoord dat het een prima zomer gaat worden. Even afwachten...
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Als het van 't weekend maar droog (en niet te koud) is, want dan gaan we een weekendje weg!
Zul je net zien dat het dan gaat sneeuwen ofzo, lol. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Of je moet een weekendje gaan wintersporten 
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Als het van 't weekend maar droog (en niet te koud) is, want dan gaan we een weekendje weg!
Zul je net zien dat het dan gaat sneeuwen ofzo, lol.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Hope so, een beetje zon inderdaad:) In voorgaande jaren hadden we volgens mij rond deze tijd al een hittegolf achter de rug en was juli zo’n beetje de regenmaand
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Daarom is april een diepe teleurstelling en een record sinds '97 meen ik. Ik hoop in ieder geval dat het eind mei tot zeker september nog wel leuk blijft.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hope so, een beetje zon inderdaad:) In voorgaande jaren hadden we volgens mij rond deze tijd al een hittegolf achter de rug en was juli zo’n beetje de regenmaand
Ja dat klopt weken lang warm en kurk droog
Daarom is april een diepe teleurstelling en een record sinds '97 meen ik. Ik hoop in ieder geval dat het eind mei tot zeker september nog wel leuk blijft.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
woensdag 9 mei 2012, 8:38 uur, door Bart Standaert van Onweer Online
Tekst is maar klein deel, vanwege copy rechten.
Volledige tekst lezen
Vandaag is het wisselend bewolkt al ligt de nadruk toch op de bewolking. De hele dag bestaat de kans op buien die vooral in het zuiden en zuidoosten gepaard kunnen gaan met onweer en ook is er een kleine kans op hagel. Het wordt nog iets warmer dan de voorbije dagen met maxima rond 16 graden aan zee en tussen 18 en 22 graden in het binnenland.
Morgen wordt een dag om in de gaten te houden! We krijgen een warme maar zeer wisselvallige dag. De maxima kunnen in het zuidoosten oplopen tot 24 graden. In de rest van het land schommelt het kwik tussen 18 en 22 graden.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Morgen wordt een dag om in de gaten te houden! We krijgen een warme maar zeer wisselvallige dag. De maxima kunnen in het zuidoosten oplopen tot 24 graden. In de rest van het land schommelt het kwik tussen 18 en 22 graden.
Je vergist je een dag, dit geldt al voor vandaag, hoorde ik vanochtend.