• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.232 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.651 stemmen

Weertopic

zoeken in:

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

@Jesper 187 : Inderdaad geniet ervan.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Ik dank u zeer. Het is overigens nu weer prachtig weer!

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Hoe kom je erbij? Heb je het misschien over gisteren?

Zwaar bewolkt, de halve ochtend geregend en om 8.00 uur het hardst klinkende onweer wat ik ooit hoorde

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Oh, dat was het dus, waar ik 2x wakker van werd.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Hier onweer gehad vanaf, 2,30 tot na 4.00 en flinke regen ook.

Nu breekt de zon af en toe wat door.

Morgen tot 24 graden later weer regen en onweer en daarna dalende temperatuur tot diepte punt op zaterdag ongeveer 11 graden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Het zal geen geweldig week worden. Veel regen en morgen zal het qua temperatuur de beste dag zijn. Ik hoop dat het niet zo het gehele mei wordt, anders heb je wéér een maand minder om van te genieten.

April was al een faal...

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Op dit moment een voorbode voor later, regen en onweersbui op dit moment hier.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

2de onweersbui van vandaag flinke plens regen, onweer ook erbij.

Lijken wel zomerse buien.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Er schiet me net even een uitspraak van Harry Vermeegen te binnen:

De meeuwen vliegen hoog, we houden het niet droog.

De meeuwen vliegen laag, slecht weer vandaag.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Jimmiie schreef:

Er schiet me net even een uitspraak van Harry Vermeegen te binnen:

De meeuwen vliegen hoog, we houden het niet droog.

De meeuwen vliegen laag, slecht weer vandaag.

Haha, dat is wel een mooie

Nu de 3de bui voor mij vandaag weer met alles erop en eraan en felle flitsen ook.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Nee joh, dat ging over zwaluwen..: zwaluwen hoog - morgen droog, zwaluwen laag - regenvlaag

Bij mij in de buurt zie ik zelden zwaluwen, dus daar heb ik niets aan

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Dreiecke schreef:

Nee joh, dat ging over zwaluwen..: zwaluwen hoog - morgen droog, zwaluwen laag - regenvlaag

Bij mij in de buurt zie ik zelden zwaluwen, dus daar heb ik niets aan

Oke hij was aardig in de beurt.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Aardig geregend hier. Zaterdag en zondag schijnt het droog te blijven, maar geen geweldig mooi weer. En daarna zal het weer regenen...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

606 schreef:

Nu de 3de bui voor mij vandaag weer met alles erop en eraan en felle flitsen ook.

Bij ons heeft het vandaag maar één keer geregend. Van deze ochtend 9 uur tot deze avond rond 20 uur.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

speedy23 schreef:

Bij ons heeft het vandaag maar één keer geregend. Van deze ochtend 9 uur tot deze avond rond 20 uur.

Pfff dat is saai weer, de derde bui nam in activiteit toe en zeker 2a3 keer een inslag en oorverdovende donder er achter aan. Nu wordt het rustiger.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Yep, naast regen... heel veel regen, begint het hier ook te donderen en te flitsen. Al een tijdje, maar dat was toen zacht.

Vind het even prima, zo even een filmpje opzetten... als het maar morgen niet gaat regenen op de heen- en terugweg naar m'n werk.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Ach, wat dondert het

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Even wat opgenomen gister avond van het onweer.

Zo meteen nog 2 delen er zitten soms raken klappen tussen.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Ja, hier was het ook raak, soms dacht ik dat iemand een foto nam met flitser bij mijn achterdeur.

Maar daarna dus die dondergeluiden boven je hoofd die de zaak verklaren.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Dreiecke schreef:

Ja, hier was het ook raak, soms dacht ik dat iemand een foto nam met flitser bij mijn achterdeur.

Maar daarna dus die dondergeluiden boven je hoofd die de zaak verklaren.

Dat zag je ook in filmpje 2, 3 flitsen in een korte tijd en daarna de donderklap.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Laatste 2

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Blijft een geweldig verrassend geluid. Iets waar bijna iedereen bang voor was/is en het je aan die tijd herinnert.

Vandaag was het wel prima weer. Vond het voornamelijk fijn dat het droog bleef. Zonnetje was wel bij, maar de temperaturen bleven rond de 14 graden hier. Geen dikke jas weer, maar een lichte jas, een trui of zelfs een t-shirt waren voldoende. Geen ideale weer, want dan zou het wat mij betreft 25 graden zijn, met veel zon, beetje frisse wind en droog. Heb gehoord dat het een prima zomer gaat worden. Even afwachten...

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3632 stemmen

Als het van 't weekend maar droog (en niet te koud) is, want dan gaan we een weekendje weg! Zul je net zien dat het dan gaat sneeuwen ofzo, lol.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Of je moet een weekendje gaan wintersporten

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Elineloves schreef:

Als het van 't weekend maar droog (en niet te koud) is, want dan gaan we een weekendje weg! Zul je net zien dat het dan gaat sneeuwen ofzo, lol.

Het weekend ziet er Nu, volgens het KNMI redelijk uit, maar kan nog goed tig keer veranderen.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

Hope so, een beetje zon inderdaad:) In voorgaande jaren hadden we volgens mij rond deze tijd al een hittegolf achter de rug en was juli zo’n beetje de regenmaand

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2543 stemmen

Daarom is april een diepe teleurstelling en een record sinds '97 meen ik. Ik hoop in ieder geval dat het eind mei tot zeker september nog wel leuk blijft.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

Dreiecke schreef:

Hope so, een beetje zon inderdaad:) In voorgaande jaren hadden we volgens mij rond deze tijd al een hittegolf achter de rug en was juli zo’n beetje de regenmaand

Ja dat klopt weken lang warm en kurk droog

Minotaures schreef:

Daarom is april een diepe teleurstelling en een record sinds '97 meen ik. Ik hoop in ieder geval dat het eind mei tot zeker september nog wel leuk blijft.

Ja maar voorlopig nog geen verbetering in het vooruitzicht. Donderdag weer kans op pittige buien.

606

• 23882 berichten
  • 12284 stemmen

woensdag 9 mei 2012, 8:38 uur, door Bart Standaert van Onweer Online

Tekst is maar klein deel, vanwege copy rechten.

Volledige tekst lezen

http://www.onweer-online.nl/

Vandaag is het wisselend bewolkt al ligt de nadruk toch op de bewolking. De hele dag bestaat de kans op buien die vooral in het zuiden en zuidoosten gepaard kunnen gaan met onweer en ook is er een kleine kans op hagel. Het wordt nog iets warmer dan de voorbije dagen met maxima rond 16 graden aan zee en tussen 18 en 22 graden in het binnenland.

Morgen wordt een dag om in de gaten te houden! We krijgen een warme maar zeer wisselvallige dag. De maxima kunnen in het zuidoosten oplopen tot 24 graden. In de rest van het land schommelt het kwik tussen 18 en 22 graden.

Dreiecke

• 2768 berichten
  • 902 stemmen

606 schreef:

Morgen wordt een dag om in de gaten te houden! We krijgen een warme maar zeer wisselvallige dag. De maxima kunnen in het zuidoosten oplopen tot 24 graden. In de rest van het land schommelt het kwik tussen 18 en 22 graden.

Je vergist je een dag, dit geldt al voor vandaag, hoorde ik vanochtend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.