- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Domper, deze weersverandering, had deze week ook nog wel wat toertochten willen schaatsen, maargoed. Op naar het voorjaar dan maar, dit soort weer met grijze lucht, regen en wind maakt me aardig sip
.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Het is zo goed als voorbij hier. Bij de sloot hierachter kon je aardig schaatsen. Nu is het bijna allemaal weg. Ik vind het juist beter, hoe eerder alle ijs en sneeuw weg is, hoe beter. Maar ook jammer voor sommige die inderdaad op de Elfsteden of zelf wouden schaatsen. Uiteindelijk heb ik liever wat beter weer.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Afgelopen dagen geen sneeuw en gladheid meer. Alleen maar regen en zo nu en dan zon. Er is echter kans op gladheid op de wegen op maandag. Dit omdat er regent valt op zondag en maandag en de temperaturen zullen dan door tot onder de 0 zakken.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Afwezig wegens persoonlijke omstandigheden.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Afwezig wegens persoonlijke omstandigheden.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Morgen kans op 13 graden hier
Dát is pas een voorproefje van de lente.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hier een officieel persbericht over de afwezigheid van Erwin Kroll:
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Hier een officieel persbericht over de afwezigheid van Erwin Kroll:
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Komende week 10+ graden. Elke dag, met 14 graden gemiddeld op donderdag.
Ik denk dat het sneeuwen definitief is gestopt dit winter en eindelijk de lente doorbreekt.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Komende week 10+ graden. Elke dag, met 14 graden gemiddeld op donderdag.
Ik denk dat het sneeuwen definitief is gestopt dit winter en eindelijk de lente doorbreekt.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
30 graden al in April? (kill me now) 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Ja, doe maar. Lekker man, nu al zin in.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Als het net zoals die voorspelde 'horrorwinter' gaat zijn, zal het nog wel op zich laten wachten.
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Kan niet wachten tot de eerste onweersbuien gaan komen zoals die hieronder.
Let wel filmpje is versneld dus geluid is gek, maar onweer spreekt voor zich.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Hier is het aardig weer. Lekker heldere lucht. Geen weer om 3 sjaals, 2 truien en een dikke jas te dragen, gewoon een lichte jas met een trui is prima als je fietst of wandelt. En voor de rest is het gewoon lekker droog.
Als het 15 graden meer was zou het een ideale weer zijn.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hier in Ninove, centrum van BelgIê, is het al de hele ochtend stevig aan het sneeuwen. Met pakken valt hij. Wij hebben hier nu al een vijftal centimeter. En ik die stiekem dacht dat we van de winter af waren. Bah... 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Dan heb ik hier geluk. Het is wel vochtig en nat van het regenen, maar geen sneeuw.
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Hier in Ninove, centrum van BelgIê, is het al de hele ochtend stevig aan het sneeuwen. Met pakken valt hij. Wij hebben hier nu al een vijftal centimeter. En ik die stiekem dacht dat we van de winter af waren. Bah...
Maart roert zijn staart 
Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Het miezert in Nieuwegein. Regen kun je het bijna niet noemen. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Alles over de laatste zonnestorm (update elke 3 minuten):
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Komende donderdag wordt het maximaal 15 graden en volop zon (!). Vrijdag enkele gradens minder, maar ook volop zon.
Zoals ze eerder hebben aangegeven dat het nog gaat sneeuwen; ik denk dat dit voorgoed voorbij is. Nu even ruimte maken voor de lente.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Het was vandaag echt een prima lente weer. Een zomerse voorproefje. Zeker 16 graden met volop zon.
Vandaag zal het rond de 14 zijn, maar wel bewolkt.
Brix
-
- 19690 berichten
- 5127 stemmen
Rokjes met ruitjes
.bestaan die nog(of weer)? 
Edit >
Jáhá ! Ze zijn er weer...met dit weer

Spetie
-
- 38871 berichten
- 8224 stemmen
Blootfoto plus bijbehorende reactie verwijderd. Zulke foto's zijn op moviemeter niet toegestaan.