• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.747 films
  • 12.256 series
  • 34.049 seizoenen
  • 648.611 acteurs
  • 199.204 gebruikers
  • 9.384.374 stemmen

Weertopic

zoeken in:

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Mijn beentjes worden lekker bruin zo!

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Het is april verdomme .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijk weer dit, alleen beetje jammer dat ik heel de dag moest werken op kantoor .

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Me kop is al rood van de hele dag in de tuin werken! (jaja moet ook gebeuren, heb hier lekker een dag vrij voor genomen.)

jirachi03

• 393 berichten
  • 0 stemmen

Voordeel in Limburg...Het is hier vaak warmer.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Zulke buien daar heb ik wel weer zin in.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Nu al? Ben blij dat de zon er eindelijk is...

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

FillumGek schreef:

Nu al? Ben blij dat de zon er eindelijk is...

Ja, dat wel maar regen mag er wel even komen voordat alles qua natuur dood gaat.

En buien zoals dat vind ik ook erg interessant, en het zijn maar buien he kort durend vaak.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Lijken wel camera beelden uit de jaren 60 man, ipv juni 2008. Wat een ouderwetse huizen! Ziet het er in Arnhem allemaal zo uit?

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Movie-Addicted schreef:

Lijken wel camera beelden uit de jaren 60 man, ipv juni 2008. Wat een ouderwetse huizen! Ziet het er in Arnhem allemaal zo uit?

Haha dat kan toch niet met een digitale camera joh.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

Was ook maar een (geintje)

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Movie-Addicted schreef:

Was ook maar een (geintje)

Dat wist ik wel joh

Kom ook uit Tilburg en ken Arnhem niet zo goed

MNV2

• 6932 berichten
  • 1901 stemmen

Hier is het eindelijk aan het regen!! , wel met de nodige donder. Duidelijk een warmte-onweer want de temperaturen lagen hier (in de Kempen) tegen de 30 graden.

Don_Rubens

• 180 berichten
  • 1591 stemmen

MNV2 schreef:

Hier is het eindelijk aan het regen!! , wel met de nodige donder. Duidelijk een warmte-onweer want de temperaturen lagen hier (in de Kempen) tegen de 30 graden.

Meen je niet! Ik hoop dat als ik zo naar huis ga nog wel ff kan genieten van het zonnetje.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hoe warmer hoe beter denk ik vaak maar dat plakkerige hondeweer is niets voor mij!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Ik vind het ook klote. 23 graden hier staat gelijk aan 35 graden in Spanje. (Costa blanca ofzo)

Te hoge luchtvochtigheidsgraad hier.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe lang blijft dit heerlijke weer nog aanhouden trouwens?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Hier was het een flinke kutdag eigenlijk. Veel regen gehad, weinig zon. Hopelijk morgen wat beter weer, want mijn achterkant moet bijkleuren, ben nu alleen aan de voorkant flink bruin.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Regen? Meen je 't nou? Was hier echt schitterend weer, ben een beetje mijn witte kleur hopelijk kwijtgeraakt

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

Jup, af en toe nog flink harde buien ook.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

hier gelukkig niet, althans nog niet. Wel donkere wolken...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Wat is regen ook al weer?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Dank je, al is Wikipedia niet altijd betrouwbaar

Volgens WeerOnline krijg ik over precies een week pas weer regen Zoals het er nu voor staat...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Gelderland zit er lekker droogjes bij

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Ook nu regent het hier... Opzich niet zo erg, want ben toch binnen. Hopelijk is het morgen weer droog.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

zaterdag 23 april 2011 10:01 uur, door Onweer Online

Vandaag wordt het wederom een schitterende lentedag met zomerse temperaturen in het zuiden van het land. In de middag nemen de stapelwolken toe en die kunnen uitgroeien tot een enkele lokale onweersbui, daarbij is hagel niet uitgesloten. De meeste kans op onweer is in het zuidelijk deel van het land. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 21 graden op de Wadden tot zo'n 26 a 27 graden in het zuiden van het land. De wind is matig 3 Bft en komt vanuit het noordoosten. Vanavond kunnen er in het zuiden van het land nog enkele onweersbuien voor gaan komen, elders is het helder. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 14 graden in het noorden tot zo'n 18 graden in het zuiden van het land. Vannacht is het helder en de temperaturen liggen ongeveer rond de 10 a 11 graden.

Morgen blijft het schitterend weer, wel doet de temperatuur een klein stapje terug. De temperaturen liggen ongeveer rond de 20 graden op de Wadden tot zo'n 24 a 25 graden in het zuiden van het land.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Vanaf morgen neemt de kans op buien met onweer toe.

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

donderdag 28 april 2011, 9:25 uur, Onweer Online

Vandaag begint de dag wisselend bewolkt, maar vanuit het oosten uit komt er steeds meer bewolking het land binnen. De kans op regen en onweersbuien nemen toe, de meeste kans op onweer is voor het midden en het zuiden van het land en daarbij is er ook kans op hagel. Doordat de buien zich maar erg langzaam verplaatsen kan er lokaal grote hoeveelheden neerslag vallen. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 15 graden op de Wadden tot zo'n 18 a 19 graden in het binnenland. De wind is matig 3-4 Bft en komt vanuit het noordoosten. Vanavond en dan met name het eerste deel van de avond kunnen er nog enkele regen en onweersbuien voor gaan komen. In het noorden van het land lijkt het droog te gaan verlopen en wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af. De temperaturen voor vanavond zijn ongeveer 11 graden op de Wadden tot zo'n 15 graden in het zuiden van het land. Vannacht wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af, maar lokaal kan er ook een bui vallen. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 9 a 10 graden.

Morgen wisselen wolkenvelden en opklaringen elkaar af, in het midden en in het zuiden kan er in de loop van de middag wederom enkele regen en onweersbuien voor gaan komen. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 14 a 15 graden op de Wadden tot zo'n 20 a 21 graden in het zuiden van het land

606

• 23881 berichten
  • 12278 stemmen

Wel even belangrijk om te melden aangezien het erg heftig is daar.

Meer dan driehonderd doden door noodweer VS

Het dodental als gevolg van een reeks tornado's in het zuiden van de Verenigde Staten is opgelopen tot meer dan driehonderd. Dat hebben de autoriteiten vrijdag gemeld. Alleen al in Alabama staat van 204 mensen vast dat zij het noodweer niet hebben overleefd. Er zijn ook slachtoffers te betreuren in Tennessee (34), Mississippi (33), Georgia (14), Arkansas (12), Virginia (5), Missouri (2) en Kentucky.

De enorme kracht van de tornado's blijkt ook uit het verhaal van Linda Summitt uit Knoxville, in de staat Tennessee. Zij trof donderdag in haar voortuin een reclamebord aan van een bedrijf dat gevestigd is in Ringgold, een plaats 134 kilometer verderop in de staat Georgia.

Bron Telegraaf

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.