- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ratelband
Ratelband

Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
Weet niet wat jullie in Nederland van deze figuur vinden, maar ik vind 'm een ontzettende lul, tjonge zeg, me zelden zo geërgerd aan een mens.

gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Ratelband is een soort moderne GURU, zo je wilt. Ongeveer 15,98 (van de 16)miljoen Nederlanders vinden van Ratelband: een onzinnige, nutteloze randfiguur.
Incluis mezelf, mag ik toch aannemen.
Hoe kom je daar trouwens zo ineens bij? Komt die kloteklapper ook al de Belgische tv lastig vallen cq indoctrineren met zijn waterpistooltjes (had je moeten zien, nu beggrijp je er niets van!), op vuur-lopen, zijn grote smoelwerk en zijn grote uitspraken?

Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen
nee, ik kijk wel vaker naar buitenlandse zenders (bvb. Nederland 1, 2 en 3 ) en leerde 'm kennen een paar jaar terug, toen ging ie aan het knokken in één of ander praatprogramma (ik denk Kopspijkers)
Die vent is ongelofelijk ergerlijk.
Nu gaat ie ook nog 'ns politiek doen ...
Brrr !!

gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Brrr !!
Is nog niet zeker (moet nog beslist worden door bestuur LN)!
Toch?
TOCH?
ZEG ME DAT HET NOG NIET ZEKER IS!

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3219 stemmen
Ratelband ging nie knokken, maar Piet Vroon mocht m nie zo, en viel m bijna aan.

Tonyvdb
-
- 1408 berichten
- 1168 stemmen

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ja, laat ons maar met de brokken zitten Tony

pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Volgens mij zijn ze het er lang over eens bij LN.
Stelletje sukkels.....

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
overigens heeft Ratelband wel erg serieuze ideeën over politiek, die "clown" opmerkingen van Teeven enzo zijn erg overdreven
of ik het er mee eens ben is een tweede...

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3674 stemmen
trap jij daar ook in?, o hij doet 1 keer serieus nu valt hij eigenlijk wel mee (NOT)

kos
-
- 46488 berichten
- 8684 stemmen
Volkomen onnodige ideeën, Volkomen onnodige man, Volkomen nutteloze partij, Volkomen achterlijk geworden maatschappij.

Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
In de hondenpoep? Die volgens Ratelband weer overal mogen schijten

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ben absoluut geen Ratelband fan, maar hij laat bv. bij Jensen op de radio (wat ik vaak in de auto luister) al maanden horen dat ie wel serieuze ideeën heeft over politiek, zo ook vanochtend
Vind de man een kwal, z'n ideeën (richting LPF) verwerpelijk, maar het lijkt me geen slechte politicus

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3674 stemmen
In de hondenpoep?
Komt mij niet zo vaak meer voor gelukkig misschien let ik beter op

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3219 stemmen
T maakt toch allemaal nix uit. LN zal geen zetel halen denkk, mayB 1. En laten we hopen dat de LPF oprot, daar hebben we al zat om gelachen. Wel zielig voor alle mensen die dr op gestemd hadden, dat ze t zo opfukken. Blijkt toch een vak te zijn, politicus.

gotti
-
- 14055 berichten
- 5777 stemmen
Tja wat zal ik d'r over zeggen...... TJAKKA!!!

Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Volkomen onnodige man
Volkomen nutteloze partij
Volkomen achterlijk geworden maatschappij
He-le-maal mee eens!
Ik zie die eikel trouwens nog wel een handje vol zetels bij elkaar schrapen eerlijk gezegd... ('onderschat' de gemiddelde Nederlandse kiezer niet )

jester
-
- 785 berichten
- 1209 stemmen
Toch?
TOCH?
ZEG ME DAT HET NOG NIET ZEKER IS!
De leden van LN kiezen de nieuwe lijsttrekker. Er is dus nog hoop.
Al verwacht ik niet dat Ratelband veel stemmen zal trekken, ik voorzie geen Fortuyn-effect. Op zich zou het wel leuk zijn om hem in de kamer te hebben. Ratelband tegen Marijnissen, prachtig !

Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
De leden van LN kiezen de nieuwe lijsttrekker. Er is dus nog hoop.
Al verwacht ik niet dat Ratelband veel stemmen zal trekken, ik voorzie geen Fortuyn-effect. Op zich zou het wel leuk zijn om hem in de kamer te hebben. Ratelband tegen Marijnissen, prachtig !
dat zou een kort debat worden

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Idd ja, Fortuyn durfde het ook al niet op te nemen tegen Marijnissen. Op zich wel zwak van de omroep(en) dat ze zomaar de kant van Fortuyn kozen.

gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Daar kan ik op bouwen!
Als Marijnissen deze keer weer niet wordt uitgenodigd voor de belangrijke debatten (en kloteklappers als W. De Jong, Ratelband, Teeven of Herben wel) dan heeft omroep-Nederland er een heus probleem bij...
Gimli oefent alvast weer met zijn bijltje

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3674 stemmen
Het is jammer, maar je hoeft je bijltje niet te gebruiken , want Marijnissen word echt wel uitgenodigd als hij de 4na grootste partij word.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.