- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2541 stemmen
Om een brok in je keel van te krijgen. De comments van mensen met een verhaal wie, wanneer en hoe ze iemand kwijt zijn maakt het ook emotioneler.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Vandaag meerdere malen voorbij horen komen tijdens een voetbaltoernooi terwijl het zonnetje lekker scheen.
Geen hoogstaand nummer: nogal simpel maar juist daardoor lekker catchy.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Pff al een tijdje pinkpop op de achtergrond, wat een soft gedoe zeg.. Alleen maar jankerige artiesten die optreden met pubermeisjesliedjes.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Weet niet wat ze op TV hebben uitgezonden maar Elbow, Selah Sue, Wolfmother, Kings of Leon, Gaslight Anthem, Band of Horses, Volbeat en last but not least Foo Fighters waren toch wel erg lekker en geen kleine meisjes muziek....
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik vond ook heel veel op tv suf, maar Foo Fighters rockte echt gigantisch goed.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Heb Foo Fighters nu 3 keer zien optreden en eigenlijk nog nooit tegengevallen. Altijd lekker knallen.
runrunrun
-
- 65 berichten
- 64 stemmen
Pff al een tijdje pinkpop op de achtergrond, wat een soft gedoe zeg.. Alleen maar jankerige artiesten die optreden met pubermeisjesliedjes.
Bedoel je The Script?
Go Back To The Zoo was ook wel echt tenenkrommend, 13 in een dozijn bandje..
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Go back to the Zoo heb ik ook weinig mee ondanks dat ze nota bene uit mijn stad komen, maar op Pinkpop vond ik ze toch niet onaardig. Past ook wel goed daar.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Over pubermeisjes gedoe gesproken;
30 Seconds to Mars
Hilarisch!
Go Back to the Zoo vond ik ook nog helemaal niet zo onaardig. Wel jammer van Coldplay, vreselijke band had daar maar Arctic Monkeys , Arcade Fire of PJ Harvey voor laten komen (waarschijnlijk alle 3 voor dat budget
)
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Zag ook nog een stukje Beetroots voorbij komen, blijft aangename herrie. En ook charmant dat ze het live spelen. Wat me eigenlijk alleen stoort is het kutpubliek dat constant 'whooo-whooo-whooo-whooo' blijft schreeuwen. Dom volk.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
O ja en Deadmau5, niet helemaal mijn ding maar dat podium en die act waren echt geweldig! En ik stond nog maar van grote afstand te kijken.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Even het treesje negeren dat blijkbaar nog nooit een dance optreden heeft bijgewoond, maar ze knallen er wel lekker in
Rond de 1:30 begint het (intro is van 28 Days Later)
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Intro met East Hastings is idd geweldig.
Beste Beetroots tracks wat mij betreft:
runrunrun
-
- 65 berichten
- 64 stemmen
The Bloody Beetroots zijn echt een genot live 
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ben zeker geen uitgesproken liefhebber van elektronische muziek maar de clip van Butter is wel erg tof.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
De Beetroots waren dit jaar op Paaspop, als afsluiter op de main zelfs. Helaas kon ik maar een kwartiertje zien maar daarin bliezen de tent ook wel lekker op.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Omdat het ''lieve meisjes-folk'' avond is! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer lekker weg te dromen bij één van de grootste genieën op dit moment en die zich imho best mag voegen bij de allergrootsten. Wat blijft Los Angeles een briljante surreële plaat. Verkies ik elke dag voor Cosmogramma. Flying Lotus
.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
beetje slechte geluidskwaliteit, maar dit is een nummer van de band van een Argentijnse kennis!
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Tip: leuk muziek programma "Spotify" staan heel veel nummers/albums op die zeer snel streamen en je kunt ze gratis luisteren. dat is dan 10 uur per maand met reclame en voor € 5,00 p.m. kun je onbeperkt luisteren zonder reclame.
L_T_B
-
- 266 berichten
- 504 stemmen
Omdat het ''lieve meisjes-folk'' avond is!
.... die de hele nacht door gaat. 
P.s. Niethie; Alina Hardin.