- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Wat het tegenwoordig is, dat alles niet meer zo puur hoeft. Zo wordt Punk steeds vaker gemengd met andere (sub)genres. Heb je al Punk met Thrashmetal, Heavymetal, Sludge, Doom, Grind, het kan allemaal tegenwoordig. Je moet ook wel een echt grote purist zijn om dat een probleem te vinden trouwens. Waarschijnlijk moet je ook nog eens een groot onderscheidt maken tussen Punk en Hardcore.
JacoBaco
-
- 10582 berichten
- 2430 stemmen
Ja, zo is er Punk, Punk-rock, Hardcore-punk, Metalcore, Screamo, Post-hardcore en ga zo maar door. Neem nou 1 van mijn favoriete bands Social Distortion. En wat zeggen ze daarover. Het is Southern California Orange County Punk, maar ook Rock and Roll, Cowpunk, Country-rock, Rockabilly, Blues-punk. Ja, wat is het nou? Het maakt inderdaad niet zoveel uit, zolang het maar lekker in het gehoor ligt.
En de stem van Mike Ness is geweldig (vind ik)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Vind al die subgenres echt zo'n grote onzin. Je hebt Rock, je hebt Punk en je hebt Punk-Rock. Klaar... En op het eind van de dag zet je gewoon The Ramones op, lekker hard 
JacoBaco
-
- 10582 berichten
- 2430 stemmen
We blijven nog even in de punk sferen. Hier een paar van mijn persoonlijke favorieten.
Movie-Addicted
-
- 2221 berichten
- 3435 stemmen
Lekker smooth Club/Trance nummertje voor dit heerlijk weertje 
JacoBaco
-
- 10582 berichten
- 2430 stemmen
Hey, dat wist ik niet eens.
Bedankt voor de info Brix! 
beavis
-
- 6642 berichten
- 15030 stemmen
van punk mag er altijd meer zijn, ik gooi het weer over de minder bekende boeg
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
En de stem van Mike Ness is geweldig (vind ik)
Klinkt goed. Een welverdiende
, Jaco!
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Ik heb pas Caribou ontdekt, muziek om te aanbidden! De andere muziek is ook: 
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Melodietje erbij 
Vrij simpel stampen wat mij betreft.
Maar dit vind ik geniaal.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13045 stemmen
Altijd een beetje medelijden gehad met Humate, één van de grootste trance classics is van hun hand, maar dan wel in de Paul van Dyk Remix.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Altijd een beetje medelijden gehad met Humate, één van de grootste trance classics is van hun hand, maar dan wel in de Paul van Dyk Remix.
(embed)
Had niet veel gescheeld of ik had hem ook al hier neer willen zetten. Was zeker toen een hemelse plaat, nog steeds wel. Was wel even bang of je niet die andere versie had geplaatst 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
@ Onderhond 
Laatst trance 'herontdekt' in New York waar ik toevallig in een club het Finse duo Super8 & Tab heb mogen aanschouwen. Even op youtube opgezocht, fijn!
en
Tevens voorzichtig begonnen met inluisteren voor RW11, dit kan wel eens een hoogtepuntje gaan worden, Chase & Status: