- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Commerciële Hip-Hop. Zal nooit iets worden voor mij. Deze van Kanye West vind ik ook wel best te pruimen. 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
@Stu-Pot
Haha nice.
Op Roskilde Festival (2009) was hij ook gebooekt. Niemand snapte waarom maar goed. De hele mainstage stond toen bij zijn concert volgepakt met GayFish-spandoeken. 
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Lekker nummertje.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Ontiegelijke guilty pleasure, hiervan dans ik echt door de kamer, zelfs op mijn werk.
Vind ik ook heerlijk. 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Ja Eline, dat van Gigi D'agostino had ik toch geheim gehouden inderdaad 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Nee joh! Daar word ik helemaal vrolijk (en wakker) van, door dat gespring op dat vrolijke deuntje. 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Laatst ineens begonnen met het luisteren naar Kanye West (waarom....?) en is af en toe nog best te doen. Deze vind ik er wel bovenuit springen.
(embed)
Haha! Ik heb op een vakantie 'Heartless' gezongen/gerapt op het strand, samen met een vriendin. Heeeerlijk nummer.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Ray, Merijn wil graag meer Lindsay Price horen, post nog eens iets anders van dr? 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2562 stemmen
The Lonely Island heeft een paar grappige nummers.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Ray, Merijn wil graag meer Lindsay Price horen, post nog eens iets anders van dr?
Dit zijn gelijk al haar liedjes van haar mini-album die te downloaden is op iTunes voor €4,95 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Vandaag Fleet Foxes weer eens onder het stof vandaan gehaald. Een dun laagje nog maar, want zo oud is het nog niet. Mijn favoriete album uit 2008..
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Gigi d'Agostino - La Passion. Ontiegelijke guilty pleasure, hiervan dans ik echt door de kamer, zelfs op mijn werk.
Haha, dat was destijds mijn nummer. Nog steeds lekker, hoor.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Klinkt erg lekker, Merijn. Het is een beetje een kruising tussen Colplay en Simon & Gartfunkel, met een vleugje Patrick Watson. Maar denk niet dat je het daar mee eens zult zijn. 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Ik hoor er veel in, maar Patrick Watson..Nee dat echt niet! Ik vind het geluid van Watson origineler dan de sound van Fleet Foxes. Daar zit hem ook niet de kracht in van het album: zo uniek is de sound niet. Met een goede wil kan je er een hoop in horen. Ook Coldplay (met name stemgeluid) en Simon&Garfunkel inderdaad. Maar als je de rest van het album gaat luisteren hoor je ook Mumford & Sons bijvoorbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Mumford & Sons ook inderdaad. Ik zei ook: een vleugje, oké - een héél klein vleugje Patrick Watson.
Klopt, met Coldplay bedoelde ik het stemgeluid, dat op sommige momenten aardig overeenkomt.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Hier een band die naar mijn mening veel meer aandacht hoort te krijgen... Motorpsycho 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat klinkt niet onaardig Bardt 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Motorpsycho, die kwamen uit Noorwegen toch?
Aardige muziek ja. 
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Yep Noorwegen ja. Ze hebben inmiddels al aardig wat albums op hun naam staan, waar persoonlijk bij mij "Let them eat cake" en "Trust us" favoriet zijn. Live trouwens ook een hele beleving
.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3638 stemmen
Dankjewel!
Zie je wel Merijn! Nu mag Rico ook niet in jouw privé clubje!
Leland Palmer
-
- 23800 berichten
- 4940 stemmen
Motorpsycho, die kwamen uit Noorwegen toch?
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Neen, dat is "In The Woods..." ! 
narva77 (crew films)
-
- 12773 berichten
- 6565 stemmen
Andere Noorse Doom waar ik vroeger erg van gecharmeerd was (en nu nog steeds hoor):