- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Toch weer lekker even wat van die acid/dub muziek luisteren.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Ja ik ben erg fan van deze Danny Wolfers (Legowelt), gewoon uit Den Haag komt hij. Volgens mij in het buiteland meer faam gemaakt dan hier. Electro zoals electro hoort te zijn. Unieke sound, heerlijke livesets.
kappeuter (crew films)
-
- 74735 berichten
- 5987 stemmen
Nieuwe Lykke Li is weer geweldig!
Gratis download + B-side (legaal!)
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Lykke Li maakt echt prachtige muziek, heerlijke stem heeft die vrouw en dit nieuwe nummer is ook weer lekker.
@merijn,
het is inderdaad electro zoals electro hoort te zijn. Dit soort platen kom je nog maar weinig tegen helaas. Je moet echt al goed zoeken wil je zo'n heerlijke plaat nog tegen komen. Ik ga vaker naar electro feestjes, over het algemeen wordt er lekker gedraaid maar de dj's weten toch altijd wel een dirty house foutje te maken, jammer genoeg. Als je nog meer van dit soort electro hebt graaaaag!
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
@Kapapeuter
Bedankt, wist niet dat ze een nieuwe plaat had! Ben anderhalf jaar geleden nog bij een concert van Lykke Li geweest. Wist er toen nog niks van! Vond Breaking it Up ook altijd zo'n lekker nummer.
@decicco
De sound van Legowelt kom je niet veel tegen. Hij treedt ook weinig op hier, heb hem voor het laatst gezien in Utrecht deze zomer op Source Festival. Ik zal even een lijstje van mijn favoriete electro-dj's/producers naar je sturen.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Oke, thnx man!
Dit soort muziek is ook erg moeilijk om te pindakazen. Maarja het is eigenlijk wel beter dat het een beetje exclusive blijft anders hoor je het dadelijk in elke club zoals Sidney Samson met zo'n *** plaat als - Riverside ofzo. Bah Bah.
Dit vind ik trouwens ook wel lekker:
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Ha wij hebben wel beetje zelfde smaak denk ik op elektronisch gebied, Slagsmalsklubben vind ik ook super, met name dit nummer! Heb je ze wel eens live gezien? Gaat echt helemaal los! 7 van die nerds op een rij!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Nee man helaas niet ik ga ze nu in november live zien @ Soulwaxmas in het klokgebouw te Eindhoven, hopelijk wordt het knallen. Waar blijft die lijst 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Haha dat wordt zeker knallen, kijk maar op youtube naar liveoptredens. Ik zal je vanavond later of anders morgen even wat electronamen doorsturen. Ben nu niet thuis, moet even in mijn archief duiken 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Is goed, alvast bedankt! Dan zal ik ook nog wat andere muziek met je sharen 
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Wat een heerlijke platen allemaal!
Die plaat van Four Tet is inderdaad heerlijk alleen al die clip is fantastisch!
Hier ook een mooi nummer.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
@Jeroentjuhhh
Lekkere post, zitten aantal heerlijke nummertjes tussen. Eindelijk wat subtielere platen van jou
Met name Bonobo kan ik ook erg goed waarderen.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Btw : Batman Dancefloor is ook echt heerlijk!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Jeroen,
ik hoor in die nummers toch allemaal een beetje funky/hiphop invloeden daar heb ik er ook nog wel eentje van.
Heerlijk gitaartje erin.
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
Weer een aantal lekkere underground plaatjes.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die bass is diep zeg, van Mala, de tééring
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Btw : Batman Dancefloor is ook echt heerlijk!
Ik kan je zijn hele plaat warm aanbevelen
Niet de makkelijkste muziek, maar blijft juist daardoor uiteindelijk veel langer hangen!
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
@ orbit,
Ik zal zeker meer van hem gaan horen, ik hou wel van wat apartere muziek. Ben niet zo van de mainstream.
@ Ramon K,
thnx 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Burial is inderdaad wel okee, alhoewel ik het laatste album wel stukken beter vind als het eerste, wat ik maar matigjes vond.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
En die daar tussenin dan? Burial-Burial, uit 2006 volgens mij. Die vond ik persoonlijk het best.