- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Kwam gisteren bij toeval deze vergeten tune weer eens tegen. Toch wel een ultiem chillnummertje..
Brix
-
- 19787 berichten
- 5214 stemmen
@merijn82:
Dit kende ik nog niet.
Lekker muziekje, en mooi filmpje. 
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2431 stemmen
Dit is pas goed!
En ik wil ook zo dansen!
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1029 stemmen

jeroentjuhhhhh, waar is het toch mis gegaan? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Na 't luisteren van een paar setjes van Aoki
.
Wat een held
Echt een heerlijke stijl binnen de house, ben even klaar met al die melodietjes...dat zwevende gedoe. Liever een smerige bass 
Om je toch even tegemoet te komen.

Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1029 stemmen
.
Wat een held
Echt een heerlijke stijl binnen de house, ben even klaar met al die melodietjes...dat zwevende gedoe. Liever een smerige bass

Nouja, het zal wel een fase zijn.
Dat lijkt er meer op. Hoog tijd dat koning Deadmau5 ook weer eens met wat nieuws komt, komt het topic ten goede. 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Wat zijn jullie toch enthousiast over die Aoki. Ik ben niet zo bekend met zijn producties hoor, maar ik hoorde die gast toevallig een setje weggeven op een festival deze zomer. Man man, ik kon wel janken, wat een piemeltjeshouse! Mixtechnisch zo beroerd en toen hij er op een gegeven moment 1 of andere lion king remix ingooide ben ik echt weggerend. Oh ik heb hem gevonden, deze was dat:
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk he 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Oke dat is wel ernstig. Ik ken hem van de bovenstaande videos, heerlijk! In geen enkel setje van hem trouwens zulke ongein tegengekomen, beetje jammer zo'n flater
.
Productiewaarde van z'n muziek is best hoog, kan van veel house niet gezegd worden. Heerlijk deze stijl, alleen die Sucker Punch op deze pagina al, oorgasme 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Oke, ik zal me eens wagen aan jouw tips hier dan. Maar ik was niet bekend met hem, en vond zijn set toen zo droevig dat ik misschien wat bevooroordeeld ben nu!
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13060 stemmen
Dat Gtronic nummer hierboven mag er best zijn 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Dat klinkt al wat beter inderdaad, maar goed helemaal m'n ding is het ook gewoon niet. Ik ben totaal niet van dat opbouw/climax-gedoe in electronische muziek (wat je zo rond minuut 2 hoort). Dat deed hij toen ik hem hoorde met die droevige set zo om de minuut. Beetje cheap.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13060 stemmen
Ik ben totaal niet van dat opbouw/climax-gedoe in electronische muziek
In de zetel hoeft het niet zo maar op een dansvloer is het toch aardig meegenomen. Anders krijg je al snel van die zombietaferelen.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Haha daar ben ik dan ook veel meer van ja
Twee weekenden terug nog nachtje en ochtend als zombie in Berghain (Berlijn) gestaan. Heerlijk!
Daar hoorde ik bijvoorbeeld deze weer eens. Heerlijk om je als een zombie op voort te bewegen zo rond een uur of 10 in de ochtend
:
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
.
Wat een held
Om je toch even tegemoet te komen.
(embed)
Deze kreeg ik van een klasgenoot en speelde um door aan jou, tering wat een vette shit!
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Wat zijn jullie toch enthousiast over die Aoki. Ik ben niet zo bekend met zijn producties hoor, maar ik hoorde die gast toevallig een setje weggeven op een festival deze zomer. Man man, ik kon wel janken, wat een piemeltjeshouse! Mixtechnisch zo beroerd en toen hij er op een gegeven moment 1 of andere lion king remix ingooide ben ik echt weggerend.
Het mixen tegenwoordig is toch ook niet meer wat het is, DJ's spelen vaak een uurtje en hebben dat compleet voorbereid en toch gaat het fout en kwa mixen is het niet hoogstaand. Laat een DJ eens 4 uur draaien op een avond, dat ze ook eens plaatjes gaan draaien die ze zelf niet uit hun hoofd kennen om in te mixen en dat er ook eens wat oudere shit in komt. Dan krijg je vette sets!
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Nou dat heb je nog steeds heel veel hoor, dat wat jij beschrijft. Maar inderdaad niet bij zogenaamde 'live'acts als die van Deadmau5 of weet ik veel wie.. Die alle mainstreamfestivals afgaan en alleen maar handjes in de lucht willen zien. Maar ik kom nog steeds veel op feestjes waar dj's pas beginnen warm te draaien na een uurtje of drie bezig te zijn. En waar dus inderdaad veel spontaan gedraaid wordt en veel oud werk voorbij komt. Je moet ze alleen vaak even weten te vinden
Waar ik het eerder op deze pagina al even over had: Berlijn is daar uitermate geschikt voor.
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Bij grote feesten zie je dit nog zelden, ik zit dan vooral in de Hardstyle maar daar valt het mixen al helemaal weg!
Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Manu Chao - Toch wel lekkere nummers 
kappeuter (crew films)
-
- 74737 berichten
- 5987 stemmen
Maar hij zingt als Donald Duck...
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Zijn stem is juist wel goed, maar vind dit nogal een suf nummer. Doe mij maar de oude Cee-Lo
JacoBaco
-
- 10583 berichten
- 2431 stemmen
Volbeat! 10 november in de Heineken Music Hall
Sick ot it All! 12 december Klokgebouw Eindhoven
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Inderdaad wel tof nummer, jammer dat er in fifa ook hele vervelende nummers zitten!
chevy93
-
- 12773 berichten
- 1350 stemmen
Van het album Isola (originele versie);