- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hoorde ze zojuist voor het eerst en ben er weg van 
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13061 stemmen
Als het dan toch over favoriete beukplaatjes gaat, ken je deze jeroentjuhhhhh?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
En m'n favo beukplaatje is......ook een southstylers plaat
Pounding Sensions is wel lekker, alleen na 2.30 vind ik het te vrolijk worden.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
@Onderhond
Heerlijke beukplaat! Doet me ook wel een beetje denken aan de tijd dat zulk werk nog veel in technosetjes voorkwam, voordat het allemaal minimal werd.
Ik moest gelijk denken aan deze:
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
@Onderhond
Nee die ken ik niet, klinkt wel érg dik zeg
Ik houd enorm van tracks met zo'n drive.
Nog maar wat dingetjes
Hardcore kan me zelden bekoren maar dit is toch wel dik
Of duistere hardstyle (ja het kan!)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Pounding Sensions is wel lekker, alleen na 2.30 vind ik het te vrolijk worden.
Stiekem vind ik al die edits ook wel vet, zoals
Die sound is gewoon zó perfect, daar krijg ik geen genoeg van!
(helaas geen goede kwaliteit van)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Hoe oud is die eigenlijk? Dat soort melodietjes eroverheen doen me een beetje aan jump denken.
Mijn favo beukplaten zitten toch wel in een hele andere hoek.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13061 stemmen
Beetje deze hoek? (zo rond 1:55
)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het origineel stamt alweer uit 2003 (één van de gloriejaren van hardstyle wat mij betreft...net achter 2006/2007)
.
Lekker distorted, die morning star 
doen me een beetje aan jump denken.
.
Over jump gesproken, jammer dat 't zo'n slecht imago heeft gekregen. Ik heb 't dit jaar in Februari mee mogen maken in België en het blies alles omver, die bass is écht snoeihard. Ging er harder op dan HS en HC.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ja die hoek
De climax van Buzz Fuzz (geen favo dj) vind ik ook vaak wel vet, zoals na 2.20:
(kon geen andere video vinden)
en overbekende platen als Braincracking
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Over jump gesproken, jammer dat 't zo'n slecht imago heeft gekregen. Ik heb 't dit jaar in Februari mee mogen maken in België en het blies alles omver, die bass is écht snoeihard. Ging er harder op dan HS en HC.
Ja denk dat het te snel commercieel is geworden, en al die jonge kids natuurlijk
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
vindt dit wel een leuk nummer... ligt wel lekker in het gehoor.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1029 stemmen
Gewoon briljant, al ken ik er weinig die die mening delen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nou ben ik best ruimdenkend als het om muziek gaat. Maar sorry Bart, dit is toch wel de grootste bagger sinds ik de jostieband het deuntje van Fox hoorde spelen:
Ch3wb4cc4h
-
- 116 berichten
- 0 stemmen
0:45 Doet me denken aan KeSha - Take it Off, wat me weer doet denken aan dat slangenlied (The Snake Charmer?). Niet dat ik luister naar KeSha
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3092 stemmen
Nou ben ik best ruimdenkend als het om muziek gaat. Maar sorry Bart, dit is toch wel de grootste bagger sinds ik de jostieband het deuntje van Fox hoorde spelen:
(embed)
planet_of_death
-
- 3962 berichten
- 178 stemmen
Hardstyle is niet echt mijn genre, vooral omdat eigenlijk net zo als hardcore vaak hersenloos gebonk is met af en toe een melodie. Heel zelden zit er wel wat leuks tussen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hardstyle is niet echt mijn genre, vooral omdat eigenlijk net zo als hardcore vaak hersenloos gebonk is met af en toe een melodie. Heel zelden zit er wel wat leuks tussen.
Dat denken de meeste over een genre die ze niet kennen, heb ik ook met rock e.d. Terwijl het (natuurlijk) absoluut niet zo is, het is ook in hardstyle ontdekken en beleven 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1029 stemmen
(embed)

Haha, wat een vergelijking.
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Dat denken de meeste over een genre die ze niet kennen, heb ik ook met rock e.d. Terwijl het (natuurlijk) absoluut niet zo is, het is ook in hardstyle ontdekken en beleven
Inderdaad, als je echt hardstyle wilt leren kennen moet je echt feestjes afgaan om te leren kennen wat het is. Maat van me luisterde altijd house, hedendaags gaat hij ieder hardstyle-feestje af. Hij is toentertijd naar een paar hardstyle-feesten geweest en wilt nu niets anders meer. Voorheen dacht hij ook aan hersenloos gebonk.
Reverze in België is echt een aanrader op het gebied van Jump. Die kindertijd is gelukkig voorbij en jump is ongelofelijk aan het veranderen.
Our "Bounce!" label stands for the unique sound that only Dirty Workz represented in the past and will continue to support in the future.
It is described by some as a mixture of oldschool jump influences, the new tek-sounds and banging beats with a hardstyle flavour.
Some of our top-artists such as Fenix, Dr Rude and Demoniak will release on this new platform from now on.
In the near future, they will be joined by both well known as new upcoming artists.
Laat even weten wat je ervan vind, het begint want melodisch, maar later aan zitten er echt wel harde klappers in. Natuurlijk is het ook anders luisteren thuis of op een feest.
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Die bass is viiieeeees!! 
...vooral lekker om keihard in de auto te draaien!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dan hou ik het toch veel liever bij het origineel 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Spor 

Stuk vanaf 1:00 
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4942 stemmen
Blijft toch ook een briljante plaat dit;

merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Heel mooi nummer inderdaad.
Vond ze live ook erg goed (Lowlands dit jaar).