- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De dame die me door deze werkdag gaat slepen. La Springfield
. Wat een heerlijke stem, niet zo bombastisch waar ik normaal van hou, maar heerlijk ingetogen. Heerlijke stem, en wat een legende. Soul light? Ga weg!
Brix
-
- 19791 berichten
- 5214 stemmen

De 'originele' uitvoering, vocaal zeker niet de beste, en wat gevoeligheid betreft zowat de minste.
Maar dit is wel lachen geblazen.
Bedankt Don!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goddamn, wat een vocaliste is het toch. Kippenvel. Puurder kan soul toch niet zijn? Echt klote dat ik een examen heb en Spanje moet voetballen op de dag dat ze in de Paradiso staat
.
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Ik had al eens kennis gemaakt met The Allman Brothers Band maar de vonk was er niet waardoor ik serieus teleurgesteld was. Nu, een aantal jaar later, ontdekte ik een best-off in mijn muziekmap en begon ik die te luisteren. Toen herinnerde ik me vaag dat mijn broer nog één of andere live cd van de mannen had en die ben ik nu aan het luisteren. Eén nummer schiet er uit:
Kwaliteit is jammer genoeg niet super maar dat neemt niet weg dat de band met hun Fillmore East concert zich een plaatsje is aan het zoeken bij de beste live-cd's ter wereld.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kan niet wachten op m'n volgende tripje richting belgië waar ze nog wel inzien dat deze muziek héérlijk is, zie je hier nog maar weinig.
starbright boy (moderator films)
-
- 22644 berichten
- 5260 stemmen
Ben het vaak niet eens met Noami Watts muziekkeuze, maar Dusty Springfield is toch ook wel een absolute grootheid voor me. Een van de mooiste vrouwenstemmen ooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank. Dat we het ooit nog eens eens zouden worden op muziekgebied. Al neig ik de laatste tijd meer naar Soul dan HipHop, misschien betere tijden in het vooruitzicht
.
niethie
-
- 7320 berichten
- 7391 stemmen
Bijna niet in woorden uit te drukken hoe mooi dit is,
Die stem, minimale instrumentatie en uithalen snijden dwars door je ziel heen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een prachtige plaat. Ik ben meer van de soul maar toch maar eens achter I Could Live In Hope aangaan, de rest van het album de moeite waard?
decicco
-
- 2856 berichten
- 1143 stemmen
@ niethie,
prachtige muziek super emotioneel!
AchmedATM
-
- 1507 berichten
- 0 stemmen
Momenteel ben ik begonnen met de nieuwste Gorillaz album

Nooit een fan geweest van Electro, maar de beats op dit album zijn heerlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Loop je weer door te linken.
Gorillaz vond ik vroeger best zwaar oké.
niethie
-
- 7320 berichten
- 7391 stemmen
Wat een prachtige plaat. Ik ben meer van de soul maar toch maar eens achter I Could Live In Hope aangaan, de rest van het album de moeite waard?
Bardt1980
-
- 448 berichten
- 92 stemmen
Ben meer van het Rock genre,maar soms komt er een electro artiest voorbij die zeker de moeite waard is. Zo ook The Flashbulb, een van m'n favorieten in het genre. Zijn muziek zou zich ook uitstekend lenen voor Soundtracks.
Mattson
-
- 848 berichten
- 1276 stemmen
idd een zeer sterk album van Karnivool
Mattson
-
- 848 berichten
- 1276 stemmen
zit zelf al een hele dag met dit in m'n hoofd.
Chille Punk met een vleugje Sixties
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1030 stemmen
Goede smaak heb je. 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14590 stemmen
Even een vrolijk nummer, zo op de vroege ochtend!
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13075 stemmen
Jammer dat het weer niet meezit, maar voor lente-zomer overgang bestaat er geen betere muziek:
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
De zomer komt er weer aan
Dat wordt dus eens goed flippen
Of eens hier en daar een weekendje de cognac opendraaien

ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Stompbox is ook een vette. De spor-remix is beter dan de originele