- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Maar als je nu wilt zeggen dat jij niet lief bent, luister je stiekem toch. Anders ben je wél lief en mag je alsnog luisteren. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Niet-lieve mensen mogen ook best gaan luisteren hoor, misschien worden ze dan wel juist wat beminnelijker 
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Op z'n tijd kan ik nog wel eens naar Hardcore luisteren, omdat het in de good old days zo cool was en een vette kick toch iets magisch blijft hebben. Deze mag er bijvoorbeeld wel wezen:
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Nu we het over Hardcore hebben...
Dat was echt vet voordat Ruben met zijn 'Gabbertje' aan kwam zetten.
De laatste tijd doe ik met een vriend het stukje "fuck around lay around ho ho ho ho ho" uit onderstaand nummer als één van ons "Ho" of "Oh" zegt en we 'hakken' er even bij. Ahhh, brings back memories...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De laatste tijd doe ik met een vriend het stukje "lay around fuck around ho ho ho ho ho" uit onderstaand nummer als één van ons "Ho" of "Oh" zegt en we 'hakken' er even bij.
Jullie zijn raar.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Daarom zijn wij ook de enigen die het doen denk ik... 
Logico
-
- 80 berichten
- 0 stemmen
Memories, memories inderdaad..
En nu maar weer snel terug naar de normale muziek. De volgende graag..
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Ja graag, die laatste twee zijn ook echt t#fusherrie. 
Dit blijft echt één van mijn favoriete bandjes: Tahiti 80. Lekker vrolijk, swinging uptempo en heerlijk weg te luisteren muziek.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Dat ratelt erg fijn door de oren heen, inderdaad. Misschien moet ik dan toch maar eens achter Miwak Twelve aan gaan. 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Erg sterke en gevarieerde verzamelaar. Al veel tips mee opgedaan. Hymen op z'n sterkst.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Doet me hier aan denken, best fijn nummertje
En die clip. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Great way to start the morning
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat blijft dit toch een heerlijke plaat. Lupe Fiasco
.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
En dan te bedenken dat de melodie en gezongen tekst uit België komen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat wist ik niet, dacht dat het van Gunter Kallmann was maar komt inderdaad van het Belgische Wallace Connection. Leuke fact.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Veegt de vloer aan met het veel bekendere Garbage!
Ennu, Toni Halliday!!! 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Klopt! Maar garbage was zo lekker commercieel en glad.. 
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
En dan te bedenken dat de melodie en gezongen tekst uit België komen!
De tekst wel, maar de melodie is oorspronkelijk afkomstig uit Tchaikovsky's 'Zwanenmeer' ballet..
Dat doet echter voor mij geen afbreuk aan de prachtige versie van The Wallace Collection(1968)
Nog altijd de mooiste voor mij, alleen al door die aparte stem van de betreurde (overleden) zanger van die bijzondere band.
Voor wie die wil beluisteren op Youtube te vinden in diverse live-uitvoeringen van de band, onder de originele titel 'Daydream' (dus niet 'Daydreamin'')
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik heb vanavond voor mijn verjaardag een leuk bandje uitgenodigd in een zaaltje in Rotterdam. Ik verwacht een paar duizend gasten. 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Zo'n zeiknummer, nooit begrepen dat het zo'n hit werd.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Delphic - Doubt
Erg lekker nummertje!
Inderdaad erg fijn nummer (en clip), maar wel zo'n nummer dat na een paar dagen platdraaien aan kracht in gaat boeten.

.