- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Wow, dat is goed nieuws Pasti, hoe krijg je dat ineens voor elkaar?
Nu ben ik benieuwd hoe het ervoor staat met Linn haar kaartje...
@ Selmaduim: Hoe spijtig ik het ook vind, Ik heb tot op dit moment nog geen kaarten. Ik was net te laat. Ik sta nu nog op een wachtlijst, voor mensen die nog af kunnen zeggen. Maar ik doe mijn uiterste best om er nog te kunnen staan 2 November. Ligt aan het aantal kaarten of Onderhond meegaat en anders sta ik er alleen. Ik heb er veel voor over
Is het inmiddels nog gelukt om kaartjes bemachtigen?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Een vriend van me regelt boekingen van bands (waaronder Muse) en hij gaat zelf ook maar kende niemand die Muse leuk vindt, dus vroeg ie een tijdje geleden aan mij of ik zin had om te gaan aangezien hij wel eens een paar Muse albums heeft zien liggen bij mij thuis. Vandaar. Nou, een gratis concert sla ik niet af! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Succes bij Muse. Benieuwd of je het trekt tot het einde.
Geen kaartjes voor Paul McCartney, damned. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Nu ben ik benieuwd hoe het ervoor staat met Linn haar kaartje...
Is het inmiddels nog gelukt om kaartjes bemachtigen?
Ik ben er bij ja...op 2 November hier in het Sportpaleis.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ah mooi voor je!
Op sites als Marktplaats zijn gelukkig nog behoorlijk veel kaarten te verkrijgen voor een redelijke prijs. Je hebt helaas ook veel sites die zogenaamd kaarten aanbieden voor een schandalige prijs, waarmee je bovendien een groot risico loopt dat je een kaartje hebt die ongeldig is gemaakt omdat hij via de zwarte markt verkregen is.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Via last.fm kun je ook vaak nog aan kaartjes komen; heb al meerdere malen op het laatste moment kaartjes kunnen verkopen of juist zelf een kaartje kunnen kopen.
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Vind dat album van NMH nog steeds erg wisselvallig, staan geniale nummers op als Two Headed Boy, 1945 en het titelnummer, maar lang niet alles is even goed.
Luister de laatste tijd vaak naar Het album The Lie Lay Land van World's End Girlfriend. Dacht aanvankelijk dat het een wat standaard post-rock plaatje zou zijn, maar ik zat er toch flink naast. Dat sprookjesachtige sfeertje is onovertroffen en iedere keer dat ik hem opnieuw luiser ontdek ik nieuwe dingen. Vooral de instrumentale afluiter (Unspoiled Monster) laat je ademloos achter. Heerlijk voor in de nachtelijke uurtjes...
Zo mooi! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik was net World's end Girlfriend aan het luisteren, maar dan het wat vrolijkere Magical Romantic Freestyle. 
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Nah, dan prefereer ik deze track: (met name de eerste minuten) schattig, chill, beduidend minder duf en druilerig én daarnaast verwerkt in Late Bloomer!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Schitterend nummer inderdaad, van de mooiste W.E.G. cd!
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
ik heb nu al zin in Command Performance!!! 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
De mensen die kaartjes hebben voor Morrissey in Nijmegen moeten er rekening mee houden dat het concert niet doorgaat: Zanger Morrissey ingestort op podium
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2874 stemmen
Ik heb geen kaartjes voor het concert, maar vind het toch vervelend nieuws 
Ga misschien wel naar de Morissey afterparty in de Merleyn, als die nog door gaat.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik heb hem dit jaar al gezien en was ook niet van plan om te gaan. Het is, na Brian Molko van Placebo, al de tweede dit jaar die instort op het podium.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
schitterend dit!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Kings of Convenience 10 november in de WATT Rotterdam, heb er zin an!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nu ben ik niet echt thuis in de rap muziek maar dit vind ik toch nog mooi.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Kings of Convenience 10 november in de WATT Rotterdam, heb er zin an!
(embed)
Erg goed! Hun eerste album is nog steeds één van mijn favoriete herfstplaten. Ze hebben een nieuwe uit, toch? Iemand enig idee of dat net zo goed is?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
@ Rokkenjager: De hele cd van Major Lazer - Guns don't kill people..lazers do is best wel leuk!!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
Ze hebben een nieuwe uit, toch? Iemand enig idee of dat net zo goed is?
Jazeker! Declaration of Dependence heet-ie. En hij klinkt als vanouds! Hun eerste is inderdaad tot nu toe de beste, helemaal mee eens.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1703 stemmen
@ Rokkenjager: De hele cd van Major Lazer - Guns don't kill people..lazers do is best wel leuk!!
Inderdaad wel een toffe album. Ook leuk: When You Hear The Bassline- Mary Jane. 
Maximilian
-
- 209 berichten
- 253 stemmen
Waarschijnlijk krijgen sommigen nu jeuk, maar voor liefhebbers van de hardere beats:
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Dat WEG nummertje (van Animosh) inderdaad ook erg mooi. Niet geheel weg van al hun werk, maar zulke nummertjes kunnen er zeker altijd bij.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik denk niet dat hij het serieus bedoelde...