- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Klassiekertje van Leftfield! Deze versie is ook nog eens vrij 'rare' omdat het hier een edit betreft van een veel langere remix. Erwinner zal deze versie waarschijnlijk ook wel kennen? (En ja punk en Sex Pistols lovers, dat is Johnny Rotten on vocal duty)
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nee, ken die versie niet, dus bedankt 
Lekkere synth bass, dancefloor killer! En meer BPM als ik me niet vergis.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Klopt. De onverknipte remix duurt iets van twaalf minuten ofzo. 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
meer BPM

hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Opus - Life is Life (met beelden van Maradonna)
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ja, klassiek filmpje natuurlijk. Nog altijd mooi om te zien, had het nummer ook zeker niet zo gewaardeerd als het niet hier als achtergrond gespeeld werd 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Even een (vergeten) nummer uit de hoogtijdagen van de Britse rave-scene (1991)...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
(embed)
Mwah, zeker niet het beste wat G&R gemaakt heeft, als we het dan toch over old skool hardrock hebben doe mij dan maar Van Halen, met David Lee Roth uiteraard.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Mwah, zeker niet het beste wat G&R gemaakt heeft, als we het dan toch over old skool hardrock hebben doe mij dan maar Van Halen, met David Lee Roth uiteraard.
(embed)
dat GnR nummer is van Chinese Democracy (niet het beste album van Axl).
misschien is dat dan weer te old skool; AC/DC; maar uiteraard weer ontzettend leuk om te luisteren.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Weer eens een ''oudje'' erin gooien. Fantastische plaat van The Hollies. 
En dit lekkere nummer van Pati Yang mag er ook wezen. Heeft gewoon ''iets''. Ken haar dankzij kapp, best wel een goede tip aangezien dit nummer redelijk grijs gedraaid wordt op het moment. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
dat GnR nummer is van Chinese Democracy (niet het beste album van Axl).
misschien is dat dan weer te old skool; AC/DC; maar uiteraard weer ontzettend leuk om te luisteren.
(embed)
Hehe, niks te old skool. AC/DC is geweldig man
Nog een nummertje van een van hun beste albums.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
nu een nummer van de meeste recente studio-plaat:
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Dit blijft ook een enorm lekker nummer!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Could you please stop....
Could you... please... stop..?
Please stop...
You're destructing me...
Geweldig hoe ze die smekende vocalen hebben opgebouwd. Dikke double bass en een blik gezellige piepjes, kraakjes, ruis en vervorming. En geen beat of drums te bekennen. Doet ietwat denken aan het debuut van Lamb. Simpel maar geniaal. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
LOL, die Lynyrd Skynyrd-gasten hebben dat nummer gejat van deze video! Lekker makkelijk hoor jongens, verzin eens wat nieuws ofzo. 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Kippevel over mn hele lichaam, fantastisch. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Laat die Evers lekker in zn radiostudio blijven zeg.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
LOL, die Lynyrd Skynyrd-gasten hebben dat nummer gejat van deze video! Lekker makkelijk hoor jongens, verzin eens wat nieuws ofzo. 
(embed)
dude... ik snap heus wel dat je dit weet, maar The Orb heeft dat nummer uitgebracht op het album The Dream uit 2007.
Lynyrd Skynyrd's versie staat op het album Pronounced 'Lĕh-'Nérd 'Skin-'Nérd uit 1973... dus heeft The Orb het nummer weer van Lynyrd Skynyrd gejat. (I just bring the facts
)
Maar de versie van The Orb is ook niet slecht.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is hier nog iemand van plan om naar Paul McCartneys laatste tour te gaan?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Is hier nog iemand van plan om naar Paul McCartneys laatste tour te gaan?
Misschien wel, als het de laatste kans is zo'n grootheid live te zien... Ff kijken of ie ook in Nederland speelt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja zo denk ik ook.. hij komt in de Gelredome, 6 december dut mie.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
België in ieder geval niet dus ik vrees dat Nederland er ook naast valt.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
9 december zag ik staan. Hij slaat Belgie over maar komt wel naar Arnhem dus.
Het lijkt me wel wat, het is ter promotie van dit album: Good Evening New York City . Heb 1 keer eerder een concert (Lee Towers en Milk Inc...) gezien daar en kan best een mooie happening zijn, denk ik. Zeker als je met allemaal fans bent.
Maar ja, wel erg prijzig, wordt nog lastig om iemand mee te krijgen. Aan de andere kant: het is wel Go... eh ik bedoel Paul McCartney. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3083 stemmen
De laatste dagen zit een danceklassieker in m'n hoofd, Fused - Saving Mary:
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
14 november in de Ahoy en ik ben erbij
Dit is het tofste nummer van het nieuwe album vanwege die coole gitaarriffs. Hopelijk spelen ze m ook live! Nieuwe album is verder vrij matig: alleen Uprising en MK Ultra zijn tof. Die Queen bullshit trek ik heel slecht; ik haat Queen.