- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Zangeres Christina Grimmie (22) R.I.P.
Warp
-
- 963 berichten
- 3044 stemmen
Vooral die dromerige trippy clip die z'n inspiratie duidelijk uit Enter the Void heeft.
Gh8st
-
- 668 berichten
- 2008 stemmen
Vorige album viel me wat tegen, maar deze nieuwe nummertjes van Young The Giant bevallen me wel.
Gh8st
-
- 668 berichten
- 2008 stemmen
Twenty One Pilots heb een liedje voor de Suicide Squad soundtrack gemaakt. Vind hem aardig vet. Lijkt me goed bij de film te passen. Hopelijk wordt die dan ook goed.
Night's Watch
-
- 1212 berichten
- 1200 stemmen
Twenty One Pilots heb een liedje voor de Suicide Squad soundtrack gemaakt. Vind hem aardig vet. Lijkt me goed bij de film te passen. Hopelijk wordt die dan ook goed.
(embed)
Ik had tot voor kort nog nooit van die gasten gehoord, maar de laatste 2/3 weken kom ik ze ineens overal op het internet tegen en nu zelfs hier. Misschien toch maar eens wat van gaan luisteren 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Tanja Nijmeijer - General de Generales (acoustisch):
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nieuwe Noisia
Maakt deel uit van nieuwe album (September). Big tune! Tijdje geleden dat ze in deze stijl iets hebben gemaakt. Vette clip ook.
Kan niet wachten tot de nieuwe Noisia Invites. Bazen nachtjes zijn dat 
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Heb twee albums van In Flames gehaald en eentje van Bring Me The Horizon, even lekker in komen!
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Come Clarity: gave plaat! Vooral dat titelnummer:
Die andere In Flames is wel heel erg een formulewerkje, voegt niets toe aan de klassiekers die ze al hadden.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Come Clarity: gave plaat! Vooral dat titelnummer:
(embed)
Die andere In Flames is wel heel erg een formulewerkje, voegt niets toe aan de klassiekers die ze al hadden.
Deze zijn ook gaaf. Albums van deze net besteld!
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Majical Cloudz en Grimes in een duet, beide behoren nu al tot de grootste ontdekkingen van dit jaar. Grimes is één klap mijn favoriete artiest geworden. Het toonbeeld van de ideale vrouw. Gedurfd, experimenteel, onconventioneel, uniek en vol energie/kracht. Geen grijze muis, maar een verdwaalde pauw op de noordpool.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
-> vooral het eerste minuutje is zalig
Videoclip mag er ook wel zijn
Ik ben verder wel fan van zo een groepen zoals Flume & Disclosure
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Dit is veel beter
maar niets kan uiteraard op tegen claire boucher
en ze kan bovendien lief en schattig lachen naar het vogeltje
https://67.media.tumblr.com/44a0fce7bcd488940081f9a84612b4f8/tumblr_o9mnxkcKYU1vznq9eo3_250.gif
https://67.media.tumblr.com/d2352b7a9f4f5a502cabd3156ee253f0/tumblr_o9nhmkDrUF1vznq9eo1_500.gif
Dat je je talent kan gebruiken voor 5000 mensen, maar niet voor 5 mensen. Ja, dat is iets waar ik me ook kan aan relateren. (maar niet met zingen uiteraard). Dat komt wel vaak terug zoiets volgens mij. Ik denk dat het relaxter is om voor 5000 mensen iets te doen, dan voor 5 mensen want dat is gewoon veel enger. Maar je moet je dan wel goed voelen in wat je doet, met vertrouwen.
Hier doet ze me denken aan een ideaal moederfiguurtje.
Haar laatste album is iets speelser, ook wat "populairder" (hoewel ik het ook absoluut geen mainstream vind). Ook supermooi met die gele krulletjes (en best ook wel aantrekkelijk op bepaalde momenten).
Ik ben overtuigd. Als ik ooit een film maak, wil ik haar actrice. Net zoals Bjork in Dancer in the Dark.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Wel grappig dat je mensen buiten hoort met deze muziek
Niet de eerste keer dat ik me verbaas over de muziek dat anderen afspelen. Heb eens iets heel onbekends gehad dat plots werd afgespeeld. Iets in die aard, maar weet niet of het dat was
Ik ben verder ook een fan van Shingo Nakamura - de Japanse houseproducer.
Vind ik ook mooi
Dit is dan weer Chileens
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Als ik het maar leuk vind
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Kwam dit pareltje tegen bij het inluisteren voor Lowlands:
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Ja, ik ben veelzijdig. Tegen zowel een jazzcafeetje als een psychedelisch festival zeg ik volmondig: ja. Ik heb trouwens het gevoel dat meerdere voormalige drum&bass fans, jazz mooi vinden. Ik was en ben nog steeds een zeer groot dnb fan, maar jazz kan me ook uitstekend bekoren (net zoals country trouwens). Vreemde corrolatie, of iemand een verklaring voor?
Dit is dnb
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Altijd leuk: in het half vergeten deel van je muziekcollectie duiken en erachter komen hoe geniaal iets eigenlijk was.
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Grimes heeft een nieuwe song. ZO BLIJ
Je kan Claire toch moeilijk haten, ze is zo lief en zo leuk en zo gewaagd.
Kijk naar dat interview, en dan weet je hoe ze is. Echt zo perfect... 
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Vond ik als kind al mooi, zal ik altijd mooi vinden. 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik kan dat nummer niet meer serieus nemen sinds dit:
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Je kan dat wel de meeste popliedjes doen. Probeer maar eens Gotye - Somebody I Used To Know te zingen in de auto, je weet wel wat ik bedoel. 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik ken de artiest niet eens, laat staan dat ik weet wat je bedoelt.