- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Nog een handtekening van Munky gekregen ook 
Mijn muziek is het niet echt meer, maar kan er met veel nostalgie over terugdenken.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nieuwe Harmony Korine:
En Rihanna altijd +veel
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Het begin van mijn verslaving aan Metal muziek, Amon Amarth. Laatst een nieuwe album gereleased en even lekker aan het luisteren.
Maar nu toch weer het buurmeisje even gek maken en wat Eminem op een fijn volume afspelen
!
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
2013 naar Korn en Slayer geweest
.....
Geweldige concerten.
Coal Chamber, Deftones, Fear Factory, Static-X etc etc
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zolang de nieuwe Beyoncé alleen voor die drie mensen op Tidal beschikbaar is pak ik deze er nog eens bij. Beestachtig goed nummer (en een vroeg voorzetje op het Jay-Z-verhaal?).
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Bring me The Horizon, begint bij mij erg te groeien.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Bring me The Horizon, begint bij mij erg te groeien.
Ik kan dat soort muziek vaak wel waarderen, maar heb nooit begrepen wat iedereen toch in die band hoort. Gladgestreken 13-in-een-dozijnbandje. Dan hoor ik veel liever een Heaven Shall Burn of Twelve Tribes bijvoorbeeld.
Maar misschien mis ik iets hoor. Heb me er ook nooit heel erg in verdiept.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik kan dat soort muziek vaak wel waarderen, maar heb nooit begrepen wat iedereen toch in die band hoort. Gladgestreken 13-in-een-dozijnbandje. Dan hoor ik veel liever een Heaven Shall Burn of Twelve Tribes bijvoorbeeld.
Maar misschien mis ik iets hoor. Heb me er ook nooit heel erg in verdiept.
Ik zeg bij deze band altijd: "Je moet een oortje hebben voor metal muziek". Als je dat voor een groot gedeelte hebt is het wat makkelijker. In het begin dacht ik ook anders over deze band, ik noemde het eerder takkieherrie. Maar als je goed luistert dan kun je van de 1 op het andere moment de melodie horen in de songs en dan is het nog aardig fijn om naar te luisteren.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Dat oortje heb ik op zich wel, heb hier een metal-cd of 500 in de kast staan. Maar als het de hardcorekant opgaat moet er wel flink wat energie vanaf spatten, en dat mis ik bij deze band altijd. Het is zo veilig en flauw.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Bij goede metalcore gaat de vuist in de lucht, giert de adrenaline door je lijf en schop je je meubels (al dan niet in gedachten) door de kamer. Doe mij maar zoiets, als we dan toch in de 'mainstream' zitten:
of dit:
of als de remmen even helemaal los mogen (gaat meer richting de math metal):
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Oortje of niet Zwolle84, je moet de melodie kunnen vinden dan swing je lekker mee.
Tenminste dat denk ik. Ik snap ook niet dat sommige mensen Cattle Decapitation - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org mooi vinden en daar uberhaupt naar kunnen luisteren. Bij mij gaat het (nog) niet verder dan Parkway Drive - Wikipedia - nl.wikipedia.org en dat soort metal muziek. Al ben ik meer van de Zweedse metal bands In Flames en Amon Amarth, vind ik erg gaaf. Maar ook de trash metal zoals megadeth en de heavymetal als Iron Maiden (waar ik 8 juni naar toe ga) vind ik nog altijd gaaf om te luisteren.
only1ELEANOR
-
- 187 berichten
- 360 stemmen
Bij goede metalcore gaat de vuist in de lucht, giert de adrenaline door je lijf en schop je je meubels (al dan niet in gedachten) door de kamer. Doe mij maar zoiets, als we dan toch in de 'mainstream' zitten:
(embed)
of dit:
(embed)
of als de remmen even helemaal los mogen (gaat meer richting de math metal):
(embed)
Eens 
alle remmen er af
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Listen to We Are Brothers by Djerro #np on #SoundCloud
We Are Brothers by Djerro | Djerro . | Free Listening on SoundCloud
Uitstapje naar Electronic Lounge
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik ben de laatste tijd weer helemaal into ballet.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik kan maar geen genoeg krijgen van de Rihanna nieuwe stijl. De nummers zijn spannender en a-commercieel voor zo'n enorme popster, de visuele uitingen artistieker, ze zingt beter dan ooit tevoren en lijkt helemaal in haar element te zijn nu ze meer de ruimte krijgt. 
Warp
-
- 963 berichten
- 3044 stemmen
Mmh zie hier toch weinig/geen mensen met een zelfde soort muzieksmaak als mij
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Mmh zie hier toch weinig/geen mensen met een zelfde soort muzieksmaak als mij
Ouwe Warp stuff vind ik vaak nog wel leuk, maar de laatste jaren is het mij allemaal wat braaf en té soft geworden.
Warp
-
- 963 berichten
- 3044 stemmen
Ouwe Warp stuff vind ik vaak nog wel leuk, maar de laatste jaren is het mij allemaal wat braaf en té soft geworden.
Klopt, luisterde het vroeger veel meer. Als ik ergens een gebruikersnaam voor moet verzinnen deed ik altijd Warp
. Laatste tijd wat meer donkere grimmigere techno etc.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb weer een nieuw video bij een nieuwe track en ook een eigen website van 1 dag oud. Nu dan een beetje stamp muziek.