• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.640 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

John Milton

• 24219 berichten
  • 13383 stemmen

Kijk. Das het betere werk. Ik prijs me gelukkig dat het Live heb mogen horen.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Kwam dit tegen tijdens m'n Lowlands-ontdekkingstochtje. Interessante, jonge Noorse zangeres. Ben nog niet helemaal 100% om, maar ze heeft zeker potentie en schijnt live goed te zijn.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

21 Pilots wordt beter hoe vaker je ernaar luistert, heerlijk.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Na mevrouw Newsom voor het evenwicht maar even Joanna Gruesome.

Stilzitten is verboden!

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5586 stemmen

Bang bang, shoot 'em up!

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Djerro-Inside - YouTube - m.youtube.com

Eindelijk zelf een track online gezet.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

(verwijderd) schreef:

(embed)

21 Pilots wordt beter hoe vaker je ernaar luistert, heerlijk.

Nice, hier nog een fan.

Maar nu even TV On The Radio

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Gh8st, vet! Inmiddels fan van vrijwel al hun liedjes, terwijl ze de 1e (paar) keer nauwelijks aanslaan. Heel bijzonder, zo energiek. Draai het helemaal plat nu, al moet je daarmee oppassen.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Teejey, ik ook wel. Hoorde 2,5 jaar terug "Ode To Sleep" en was eigenlijk gelijk wel geïntrigeerd door de manier waarop dat lied constant wisselt in stijl en tempo. Ondertussen zijn ze ook wel een van mijn meest gedraaide artiesten.

In November ook bij hen concert in Utrecht geweest, waar ze net zo energiek als hen muziek zijn.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Gh8st, ik ken ze pas sinds dit jaar. Een concert in Nederland zou ik niet kunnen overslaan!

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Teejey ze zijn ook wel een stuk bekender geworden dit jaar als ik de youtube views nu zie Februari waren ze nog eens in Tilburg, dus zal nu wel weer even duren.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Klopt Gh8st, komt door Blurryface, en dan met name Stressed Out, die een wat grotere groep trekt dan hun gemiddelde nummer. Ook ik ken ze via laatstgenoemde nummer.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Daar zijn ze weer!

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

De laatste tijd ben ik heel erg into Grimes. Veel te onderschatte muzikante, en lekker experimenteel.

En dan nog dit goede liedje waar Grimes soms mee samenwerkt. Ook zo goed hé, en Grimes die dan haar opeet (mag ze ook wel bij mij doen )

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Blijft ontzettend indrukwekkend, die beelden van de 1989 World Tour. Erg blij dat ik erbij was.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Gisteren voor mij best wel iets bijzonders mogen mee maken, via Amarant (begeleid wonen stichting) Frans Bauer mogen aanschouwen. Was een evenement Wonen in de Wijk Tilburg en omstreken, georganiseerd door Amarant. Heb ook een foto kaart met handtekening en heb een hand gekregen. En dat alles voor niks.

http://oi64.tinypic.com/2r43gig.jpg

Night's Watch

• 1212 berichten
  • 1200 stemmen

wellicht lang niet iedereens muziekstijl dit, maar ik vind dat de teksten uit Whiplash (2014) geweldig tot hun recht komen in dit nummer.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Een van de beste en meest onderschatte zangeressen ooit: Bjork te horen in een remix van Panda Dub

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Een van de beste en meest onderschatte zangeressen ooit: Bjork te horen in een remix van Panda Dub

(embed)

Ik weet niet of ze onderschat is, maar goed is ze zeker! Zag haar een keer op Werchter. Iedereen verwachtte een soort best of-show, maar ze speelde alleen maar onbekende, keiharde techno-achtige nummers.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Clips maken kan ze trouwens ook:

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Alarmschijf van het moment voor me. Vond het eerst "belachelijk" maar nu vind ik het echt goed, en zoveel beter dan al die pop van tegenwoordig.

Moet nog veel van Bjork leren kennen, clips maken kan ze goed, en ze geeft ook zoveel goede nummers zoals bvb. Big Time Sensuality.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

TornadoEF5 schreef:

Moet nog veel van Bjork leren kennen, clips maken kan ze goed, en ze geeft ook zoveel goede nummers zoals bvb. Big Time Sensuality.

Medúlla is een mooie om te beginnen, een album waarop bijna geen enkel instrument is gebruikt terwijl dat wel zo lijkt.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Zwolle84 schreef:

Clips maken kan ze trouwens ook:

(embed)

Laten we wel wezen, Chris Cunningham's werk overstijgt Björk makkelijk.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Laten we wel wezen, Chris Cunningham's werk overstijgt Björk makkelijk.

Die is ook niet onaardig, nee.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Over toffe videoklassiekers gesproken...

UNKLE - Rabbit in Your Headlights on Vimeo

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5069 stemmen

Ik heb Bjork zo'n twintig jaar geleden live gezien (god, wat word ik oud ) en toen trad ze op met beats en een accordeonist. En verder niets.Was geweldig.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ik word misschien nog niet zo ongelofelijk oud ( ), maar ik bedacht me dat mijn eerste serieuze concert (KoRn) ook alweer dik 16 jaar geleden is..

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

danuz schreef:

Ik word misschien nog niet zo ongelofelijk oud ( ), maar ik bedacht me dat mijn eerste serieuze concert (KoRn) ook alweer dik 16 jaar geleden is..

Prima concert om mee te beginnen! Nog steeds een van m'n favorieten.

Die van mij was ook 16 jaar geleden: Anouk in de IJsselhallen. Kan ik nu wat minder mee.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.