• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.292 stemmen

Het grote muziektopic

zoeken in:

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Crunchy gebeuk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Jij hebt echt geen muziek smaak

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Macmanus schreef:

Moet je je eens in denken hoe ik naar de rest van de wereld kijk.

wilde_frans

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Niet de eerste keer dat ik me verbaas over de muziek dat anderen afspelen. Heb eens iets heel onbekends gehad dat plots werd afgespeeld. Iets in die aard, maar weet niet of het dat was

Macmanus schreef:

Aanhakend op de bovenstaande citaten:

Ik ben slechts een keer door een muziekkeuze verrast, en dat was toen iemand dit nummer opzette. (En ik vroeg vertwijfeld: 'Is dat Peaky Pounder?', en: 'Wat is hier aan de hand?')

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Peaky De man wiens beats klinken als een platte voetbal

leatherhead

• 3556 berichten
  • 1813 stemmen

Kan het op z'n tijd wel waarderen, dit soort spul. Maar na lang luisteren gaat me het toch al gauw wat vervelen. Beetje te kaal.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vrijdag Blackout in Tivoli Eindelijk Misanthrop aan het werk zien.

D-ark

• 1755 berichten
  • 420 stemmen

Tonypulp schreef:

Vrijdag Blackout in Tivoli Eindelijk Misanthrop aan het werk zien.

(embed)

Oh wow bestaat blackout nog steeds? Ik voel me net een opa die verteld:

Niks negatief over te zeggen zeker nu ze nog Misanthrop boeken. Ik kan me nog erg goed de oudjaars editie in 2008 herinneren met Klute, Seven, Eye-D en Misanthrop. Voor de rest ben ik er +-5 keer verder geweest. Edities met o.a Spor, Goldie(!)+piepjonge Noisia, Dieselboy, Calys en Hive staan me nog goed bij. Allemaal prima verzorgde feesten(behalve de anti climax die Hive/Calyx avond was) met een divers publiek.

Nooit gigantisch groot fan van de meest acts daar geweest(op gebied van D&B hou ik het toch meer bij breakbeat/minimalere hardcore dingen als Hellfish and Producer, Micropoint, Void Settler, Altern 8 en Machine Girl) maar altijd prima feestjes. Laatste jaren toch meer richting dingen op labels als L.I.E.S en Werkdiscs getrokken want ik blijf toch altijd een grotere fan van de meer kalere techno dan D&B.

Lang verhaal kort; Misanthrop is tof zeker live dus daar ga je genoeg vertier aan vinden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

D-ark schreef:

(quote)

Oh wow bestaat blackout nog steeds? Ik voel me net een opa die verteld:

Niks negatief over te zeggen zeker nu ze nog Misanthrop boeken. Ik kan me nog erg goed de oudjaars editie in 2008 herinneren met Klute, Seven, Eye-D en Misanthrop. Voor de rest ben ik er +-5 keer verder geweest. Edities met o.a Spor, Goldie(!)+piepjonge Noisia, Dieselboy, Calys en Hive staan me nog goed bij. Allemaal prima verzorgde feesten(behalve de anti climax die Hive/Calyx avond was) met een divers publiek.

Lang verhaal kort; Misanthrop is tof zeker live dus daar ga je genoeg vertier aan vinden.

Still going strong Qua neuro feestjes nog steeds toonaangevend.

Maar vet!! Paar maanden terug was nog Blackout met Calyx & Teebee. Namen zoals Spor, Noisia... zie ze nog vaak genoeg. Misanthrop is dit keer B2B met Upbeats, dus daar liggen de verwachtingen wel hoog bij En om het af te maken nog o.a Black Sun Empire B2B Pythius. Verwacht geen moment rust!

D-ark

• 1755 berichten
  • 420 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Still going strong Qua neuro feestjes nog steeds toonaangevend.

Maar vet!! Paar maanden terug was nog Blackout met Calyx & Teebee. Namen zoals Spor, Noisia... zie ze nog vaak genoeg. Misanthrop is dit keer B2B met Upbeats, dus daar liggen de verwachtingen wel hoog bij En om het af te maken nog o.a Black Sun Empire B2B Pythius. Verwacht geen moment rust!

Oeh Upbeats is tof, Black Sun Empire echt te vaak gezien om het nog boeiend te vinden maar live is het altijd prima. Tivoli is verassend toffe zaal voor 'electronica' dingen ook. Laatste keer dat ik er was een tijdje terug weer voor adept met Varg en Abdulla Rashim b2b Acronym wat mijn favoriete live set die ik zag dit jaar was.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nog ééntje dan Dodelijk.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Drum&Bass

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Plaat die ik momenteel (samen met Grimes en digy - tragedy) het meest beluister. Echt heerlijke soort trance hier.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Weer heerlijk zomerse muziek van Crystal Fighters

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Als deze opstaat, staan ze aan de zaak bij ons met z'n allen Mexicaans te dansen, dat denken ze tenminste.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Happy techno?!

Dance ?

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooi, maar niet wat ik wil horen van Opeth.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Ben wel zo langzaamaan fan te worden van deze groep.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Gisteren live kunnen zien op festivalletje in Maastricht. Vielen niet tegen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wow... Smaakvolle remix.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Zojuist gezien voor anderhalve man en een paardenkop, maar zo bloedjebloedjemooi:

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

V/d week kaarten binnen, nu lekker vooraf genieten. Avenged Sevenfold met special act Disturbed . zin in!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~

Cikx

• 2120 berichten
  • 1083 stemmen

AHWA schreef:

(embed)

Mooi, maar niet wat ik wil horen van Opeth.

Wat vind je van Sorceress?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Slowhand at work

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.