- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Doro is geweldig... lekker rauw stemgeluid!
Deze dame is ook ontzettend goed 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Even terugkomend op dat afspeelprobleem (de uitroeptekens) dat ook nu weer speelt:
Ik kwam er net achter dat je de pagina ook op kunt slaan als .mht bestand, en als je dan dat bestand opent zijn alle youtube-clipjes wel weer af te spelen. 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Even terugkomend op dat afspeelprobleem (de uitroeptekens) dat ook nu weer speelt:
Ik kwam er net achter dat je de pagina ook op kunt slaan als .mht bestand, en als je dan dat bestand opent zijn alle youtube-clipjes wel weer af te spelen.
De laatste tijd heb ik dat niet meer gek genoeg.
En dat het aan het geheugen van je pc ligt is onzin, want ik kom daar niet bepaald tekort zeg maar.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Een beetje Roy....
Tegen de 6 minuten is echt niet meer normaal.....zo achteloos goed gitaarspelen is belachelijk...zijn hand nog aan de hals, geluid uit een gitaar toveren dat een normaal mens niet lukt en gewoon een slokje nemen op zijn gemakkie, gaapje naar het publiek er bij of het allemaal zo simpel is....
Zijn prijsnummer wat mij betreft.....die gitaar jankt bijna letterlijk.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
De laatste tijd heb ik dat niet meer gek genoeg.
En dat het aan het geheugen van je pc ligt is onzin, want ik kom daar niet bepaald tekort zeg maar.
Ikzelf heb een Medion pc van nog geen 2 jaar oud en met 4 GB intern geheugen, denk ook dat het 'm daarin niet zit. Wel gebruik ik Internet Explorer, wat misschien niet meer de beste browser is op het moment. Het enige wat me opvalt is dat het alleen op lange pagina's gebeurt, en ook niet altijd, want nu is er opeens weer niks aan de hand.
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Ikzelf heb een Medion pc van nog geen 2 jaar oud en met 4 GB intern geheugen, denk ook dat het 'm daarin niet zit. Wel gebruik ik Internet Explorer, wat misschien niet meer de beste browser is op het moment. Het enige wat me opvalt is dat het alleen op lange pagina's gebeurt, en ook niet altijd, want nu is er opeens weer niks aan de hand.
Dat klopt ja, bij lange pagina's, dat viel wel op. En inderdaad, nu is er ineens niks meer aan de hand. Ik heb dan ook echt geen idee wat het moet zijn.....of geweest is. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Voordat Giel Beelen en DWDD met haar aan de haal gaat, eerst op MM: Lucy Rose Parton, live:
(1080p)
(720p)
Lucy Rose at the Crypt Sessions, 2011:
(720p)
(720p)
** Bron: LucyRose.net
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Erg vreemd clipje maar dit blijft dagenlang door mijn hoofd spoken.
(embed) (Gotye-somebody that I used to know)
Ken je deze dan ook al? Vandaag kreeg ik 't te horen bij een idolate Vic Fuentes fan. Persoonlijk vind ik deze versie muzikaal ook mooier 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Goedemorgen! Ff iedereen wakker schudden hoor.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
een geniale productie uit 2005 ('t origineel), inmiddels via remixes wereldberoemd in de dance-scene
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
(embed)
Wereld cd, staat hier alweer bijna 20 jaar in de kast...en zeker nog af en toe rondjes in de cd speler.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Om maar even mijn post bij Carrie (1976) duidelijk te maken dat Carrie nog leeft:
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Wereld cd, staat hier alweer bijna 20 jaar in de kast...en zeker nog af en toe rondjes in de cd speler.
ben mijn cd kwijt... gelukkig had ik een back-up op externe HDD gemaakt 
nu weer even iets andere muziek
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik was op zoek naar Johnny Cash versie van Further on up the road en stootte op dit gelijknamig (maar met andere lyrics) spektakelstuk tussen Eric Clapton en Freddie King 
Onderhond
-
- 87597 berichten
- 12847 stemmen
Eén van de mooiste IDM nummers, overleeft het ook al jaren

.