- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Dnb geniet meestal mijn voorkeur niet zo, wel als er invloeden van wat hardere genres in terugkomen:
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Mijn voorlopige lente-anthem, uit Belgie nog wel:
(embed)

Die vocals doen teveel denken aan slechte Britse dnb uit '95 ofzo.
Mehh, daar zou ik het niet zoeken. Heel erg modern weer, nogal Camo & Krooked-ish.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Dnb geniet meestal mijn voorkeur niet zo, wel als er invloeden van wat hardere genres in terugkomen:
(embed)
O ja, ik ga ook wel tot aan breakcore, hardcore, dark/harsh industrial en tekno. Lijkt mij alleen niet zo geschikt om hier op dit forum in los te gaan 
edit: prachtige visuals! (en heel okaye muziek
)
Onderhond
-
- 87599 berichten
- 12854 stemmen
Mehh, daar zou ik het niet zoeken. Heel erg modern weer, nogal Camo & Krooked-ish.
Modern in de zin dat het lijkt op DJ Fresh en consoorten (de vocals dan), maar ook die vind ik terugharken naar die oude dnb. Vind het te cheesy.
Dreiecke: hou je vooral niet in 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Noise/Girl - Discopathology (2005). Al wat ouder, maar digitaal is er net een reissue uit met deze nieuwe track dus. Geen idee of de mastering van deze reissue anders is (heb zelf alleen de oude op pc).
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ben zelf niet zo'n dubstep liefhebber, maar voor deze maak ik graag een uitzondering.
Heerlijk, die golvende bas. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Enorm cheesy... maar kaas is baas!
Dit weekend nog in 't zonnetje op los gegaan, gestoorde vibe 
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3127 stemmen
Iemand bekend met AWOLNATION? Die gasten zijn geniaal.
YouTube - AWOLNATION - Not Your Fault (Official)
Eigenlijk vrij simpel maar eveneens geniaal: Sleigh Bells.
Een van de betere nummers van hun laatste album:
Iets commercieler en gelikter dan hun briljant debuut album "Treats", maar toch erg leuk. Hoor ze toch liever zo. Wat rauwer en oprechter:
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3127 stemmen
Heerlijke muziek voor een nazomerse middag/avond. En wat een stem heeft die vrouw. Kwam het laatst toevallig tegen en was meteen verkocht.
en meer lekkers van Purity Ring:
YouTube - Purity Ring - Lofticries | HD
YouTube - Purity Ring - Belispeak | HD
YouTube - Purity Ring - Obedear
En ook live klinken ze fantastisch:
YouTube - Purity Ring Live @ Mercy Lounge | 03.10.2012 (4 Song HD Highlight)
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Dit is muziek uit de film Trainspotting, op de achtergrond te horen als Mark Renton moet afkicken en flink hallucineert, oftewel in 'junkie limbo'
en ik begin een beetje Underworld fan te worden vrees ik... 
Fortune
-
- 4317 berichten
- 2774 stemmen
Na het eerste album vond ik de monkeys maar hard achteruitgaan met elk album maar dit nummer van een album dat nog niet uit is lijkt de goede kant op te gaan.
Veel geluisterd deze week en een strakke clip ook.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
(embed)
Na het eerste album vond ik de monkey's maar hard achteruitgaan met elk album maar dit nummer van een album dat nog niet uit is lijkt de goede kant op te gaan.
Veel geluisterd deze week en een strakke clip ook.
Heel lekker nummer inderdaad, al heb ik de Arctic Monkeys altijd al van hoog niveau gevonden.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik wist niet dat Steve Jones een radioshow deed?
Cool
En ik kende maar 2 liedjes van Cheap Trick, kwam er pas achter dat ze er honderden gemaakt hebben
Onderstaande vond ik wel betrekking op film hebben met de naam 3D 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
blijf op de hoogte van de nieuwste Berlijnse techno trends via Tresor ! - Tresor Berlin - tresorberlin.com
(ik heb gisteren gesproken met een promoter van Tresor, even doorpromoten dus)
dimi303
-
- 3420 berichten
- 3694 stemmen
Tresor blijft nog steeds één van de toonaangevende labels. Schitterende releases op dat label.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
op omroep Max was een dame, die o.a. een lied zong van Barry Manilow
…so sweet…