- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vroeger me ooit eens aan Focus (en navenant bij dit nummer beland vermits het toch als het beste Focus nummer wordt gezien) gewaagd en hoewel ze technisch erg sterk zijn, is de zang natuurlijk te belachelijk voor woorden. Had hier een deftige tekst op gezet en het had één van men lievelingsnummers kunnen worden.
Was meteen ook de laatste kennismaking met de groep al moet ik wel toegeven dat ik via het korte stukje op de fluit (rond 3:11) bij Jethro Tull ben terecht gekomen en daar zal ik ze in ieder geval eeuwig dankbaar voor zijn 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
the Smashing Pumpkins - In My Body
beetje depri plaat
, maar toch ook wel mooi 
Deze en een aantal andere nummers zijn gratis en legaal te downloaden van de volgende site:
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Door Focus moest ik aan deze denken, een vergeten plaat...onverdiend vergeten, want het is en blijft een heerlijk nummer, maar dat is mijn mening.
Ik heb ook een reactie daar op Youtube gezet, ik interviewde destijds de bassist (11 was ik), die een paar straten verder woonde.....met wat vriendjes maakte ik toen een soort krantje/tijdschriftje die we voor geld aan familie en bekenen probeerden te verkopen, lol. 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
We gaan op de Nederlandse toer......ok, een van de geilste platen uit des vaderlands geschiedenis...ook dit singletje heb ik nog.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Hier 1 van de beste tunes uit de Global Underground serie, die iedereen wel in de kast heeft staan. De video is ook acceptabel.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Buiten dat het hele toffe muziek is moet dit ook gewoon verfilmd worden.
Leek gewoon een trailer van een film te zijn maar blijkt een musicvideo te zijn.
Robert Rodriguez laten regisseren. Dan zie ik het wel zitten.
Dit is overigens de muziek zonder de audio van de trailer er doorheen.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
nog zo'n ge-wel-dige!!! live band! (vorig jaar nog zien optreden, amazing:))
ik bezoek sowieso alle festivalletjes in de regio, liefst die met wat minder commerciële of wat exclusievere bandjes op het programma, en yes!, het festivalseizoen breekt weer aan 
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Een paar vrienden van mij hebben afgelopen vrijdag de Popsport award gewonnen in de Mezz in Breda. Geniet hier van hun nieuwe nummer! (Alleen vind ik de zang wat minder)
En nog eentje als je de eerste al leuk vond.
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Een paar vrienden van mij hebben afgelopen vrijdag de Popsport award gewonnen in de Mezz in Breda. Geniet hier van hun nieuwe nummer! (Alleen vind ik de zang wat minder)
(embed)
En nog eentje als je de eerste al leuk vond.
(embed)
Ja, zeker wel leuk! Deze muziek heeft een eightties/new wave sfeer voor mij en ik vind het wel lekker klinken
Zoals ik zei vind ik onbekend (terrein/muziek) leuk om te verkennen en dan is het aangenaam om iets verrassends tegen te komen.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
de U2 versie is goed... de U2 & Mary J. Blige versie veel minder.
deze versie van Johnny Cash is f'n awesome!
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Superheld Ramses mag inderdaad niet vergeten worden... tijdloos en prachtig lied
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
samen met 'Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk & Bewonder' vind ik 'Laat Me' ontzettend mooi.
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
bij Kung Fu denk ik toch voornamelijk aan
dit ontzettend aanstekelijke nummer van Carl Douglas
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Omg ja
en toch heeft het wel een aanstekelijk ritme 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
De metal-ontdekking van het jaar wat mij betreft 
Ne Obliviscaris - And Plague Flowers The Kaleidoscope, van het album Portal of I.
Het begint alsof je die Roemenen op Amsterdam centraal hoort spelen en als de percussie er in komt denk je met een afvaardiging van een of ander Balkan land voor het songfestival te maken hebt. Maar zet door, dit is geweldig !
Ook deze is heerlijk.....voor de liefhebbers van Alcest.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Voor wie nog niet wil slapen 
Niet te geloven trouwens dat deze al weer 13 jaar oud is..
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Black sabbath en Jefferson airplane hebben een kindje...
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ik had gisteren nog niet uitgelogd hier of er was weer muziek op Canvas voor mij te zien,
g*d, wat toevallig weer 
Allemaal Boris Deenen (Netsky) in Reyers Laat gezien??? Come Alive!
vast nog wel op de Belgische uitzending gemist te zien, een leuk interview + zijn nieuwste nummer dus