- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Mijn muziekkennis groeit met de minuut hier 
Dat zinnetje zit ook in een Grand Mix van Ben Liebrand, (1992 als ik het goed heb) en wordt vele malen herhaald.
Hier heb ik nog een van de beste progressive house platen die ik ken, met ook een op z'n minst opmerkelijk openingszinnetje. 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Met zoveel geposte muziek op dit forum kom ik niet meer aan film kijken toe 
Kai Tracid is tevens een van mijn favorite DJ/producers, classic!
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1980 stemmen
Vandaag op bevrijdingsfestival in Groningen The Kyteman Orchestra live gehoord, wow. 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
(embed)
Lol, geweldig filmpje 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Blijft toch één van hun heerlijkste nummers:
Onvoorstelbaar eigenlijk hoe een groep die 3 legendarische gitaristen heeft voortgebracht (Jimmy Page, Eric Clapton en Jeff Beck) compleet vergeten lijkt te zijn vandaag de dag
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Dit vind ik 1 van de beste tracks van U2, al is het dacht ik nooit een singel geweest dus niet zo bekend bij de jongere generatie denk ik, maar wat een plaat!
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Voor de liefhebbers van ambient/drones
La Barca
-
- 60 berichten
- 0 stemmen
Ambient 
Ook fijne track:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=__-mU-zcZBU#![/embed]
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Sodeknetters, wat een heerlijk boosaardig plaatje zeg......de goeie muziek blijft me om de oren vliegen. Alleen aanklikken als je niet een al te tere ziel hebt, dit is alleen voor de fijnproevers die door de schijnbare "herrie" heen de pracht kunnen horen. :
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Ik vond net een goede live uitvoering van Like Spinning Plates van Radiohead die wel een luisterend oor verdient. De albumversie op Amnesiac vind ik verschrikkelijk slecht, maar deze sfeervolle versie met piano mag er zijn:
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Meh
. doe mij maar Outkast toen ze nog niet zo hitgevoelig waren.
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Goed album, maar vind de energiekere nummers fijner. Moet 't nog wat vaker beluisteren, maar tot nu toe bevallen Stankonia en Speakerboxxx mij het meest.
Daarom ook zo'n fan van:
Zo ontzettend goed 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
R.I.P. MCA.
Laatste album was ook gewoon geweldig, gasten zijn nog lang niets van de energie kwijt.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik vond dit nummer van Coldplay als tribute voor the Beastie boys. kippenvel momentje!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Klopt, is echt een schitterend gebaar...en nog best leuk gedaan ook
Coldplay is verder 10x niks.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Gedeeltelijk met je eens, van 2000 tot 2006 vond ik ze echt top, daarna is alleen maar commerciële poep geworden
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nicki
Nieuwe album is tof. Geweldige attitude