- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Blijft chill..
(embed)
nice Danko Jones
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Dusty Kid, ik kende em slechts van lekkere electro/techno tracks als Cowboys en Kore, maar beste man blijkt veel meer te kunnen. Struikel vandaag over 2 intens epische chill tracks van hem, America en That Hug. Het loont de moeite om ze beide helemaal af te luisteren. Dusty Kid 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
vandaag de hele dag al in een Freddie Mercury mood
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
(edit: o sorry hellboy.ray
)
aangezien ik zo een gekostumeerd feestje ga bezoeken,
zal ik mij vast voorbereiden met een gepast drinklied 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
nou, het was me wat
de muziek was in ieder geval fijn op het themafeest: eind sixties, begin seventies, de vroegere Iggy Pop, Doors en andere hippie muziek, wat onbekendere Rock(nRoll) en verder ben ik niet zo goed in namen, ik vind alles altijd op gevoel/intuïtie 
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
o Wow....
(hou je er wel rekening mee dat ik een cocktailtje gedronken heb? lol)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Een cocktailtje? Dit is een dag lang smerig festival bier drinken in de hete zon en dan 's avonds tijdens het laatste setje nog even je benen verder kapot springen
Kick out the epic motherfucker!
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Sure, ik ken het
behalve dat ik niet van smerig bier hou, maar ook dat zat gisteren bij het cocktailtje
PS @ Bakema
Ik ben helemaal niet thuis in die hoek van muziek waar jij van houdt, maar het zijn epische stukken en nu ik het beluister zeker de moeite waard
.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
DADA Life
Heftig.
Hier een paar rustiger tracks:
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Krispyyy Kreeeeme
Geweldig project.
Leuke verwijzing ook naar Watch the Throne 
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Onlangs hoorde ik het weer in twee films. 
Bakema NL
-
- 858 berichten
- 118 stemmen
Sure, ik ken het
behalve dat ik niet van smerig bier hou, maar ook dat zat gisteren bij het cocktailtje
PS @ Bakema
Ik ben helemaal niet thuis in die hoek van muziek waar jij van houdt, maar het zijn epische stukken en nu ik het beluister zeker de moeite waard
.
Hahah, ok dan....metal is zoveel meer dan slechts herrie. En ik houd van veel meer soorten muziek dan alleen dat hoor.
@ Dimi303... Other lives
....beide cd's heb ik van hen, heerlijke muziek. Check ook eens "Kunek - Flight of the Flynns"....eerdere band van 5 leden van Other lives.
En dan nog een paar epische muziekjes.....geen idee of ik Agalloch al eerder plaatste, maar dat is helemaal genieten als je van weergaloze epische muziek houdt...ontstijgt het predikaat metal ook met gemak, hier kunnen meer mensen van genieten. Hieronder het hele album...luister de eerste 2 tracks die een geheel vormen en je bent om, geniaal gewoon, klokt ook zo'n 15 minuten.
En dit is de eerste track van die Gallowbraid die ik in mijn vorige post noemde.
En dan even heel wat anders....darkwave, neo-klassiek....geef het een naam...
Intro duurt meer dan 5 minuten, sfeervol, duister, helemaal zen, ogen dicht en laat je meevoeren...en dan de beloning na die ongeveer 5 minuten, alsof de hemel opengaat. Deze Fransen (3 sopranen, 2 violistes en nog wat langharig tuig voor percussie en gitaar) hebben prachtmuziek gemaakt, maar bijna geen hond heeft van hen gehoord.
Artesia zit in dezelfde hoek en ook weer uit Frankrijk......zo mooi...
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Beste Nederlandse metal album ooit gemaakt.
God Dethroned - Passiondale
En deze komt op twee.
Textures - Silhouettes
Dreiecke
-
- 2768 berichten
- 902 stemmen
Ok, en als het dan écht tijd is om te gaan slapen..... dan móet het lukken met deze slome muziek 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
En we keren het bandje om
geniale plaat van Ricardo Tobar
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
draai jij het bandje om, zet ik kant 2 van het vinyl op 
Perfectly clear