• 12.641 nieuwsartikelen
  • 167.783 films
  • 10.882 series
  • 31.246 seizoenen
  • 626.081 acteurs
  • 195.637 gebruikers
  • 9.155.450 stemmen

De Da Vinci Code: het boek

zoeken in:

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag begonnen met het boek.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Ik moet zeggen dat ik eerst absoluut geen lezer was.

Ik heb het een aantal keer geprobeert,

maar ik kon mijn concentratie er niet bij houden,

totdat ik boeken ging lezen die verfilmd waren (Godfather, Fight Club, American Psycho) en dat ging veel beter.

Later ben ik dus op het idee gekomen om een luisterboek te proberen en dat ging wel erg goed.

Maar toch heb ik liever echte boeken, omdat je toch een soort van afhankelijk bent van apparatuur.

Toen heb ik dit boek gelezen en ik bleef lezen.

Een geweldig verhaal, terwijl er fictie en waarheid in zit. Ik kon ook beter mijn concentratie erbij houden,

omdat je steeds een ander onderwerp las.

Ook interesseer ik mij heel erg voor dit onderwerp en kan ik uren blijven lezen.

Ik denk toch dat dit mijn favoriete boek is

5*

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Ik hou het op 3.5*

Het onderwerp boeit mij ook heel erg maar het is natuurlijk jammer dat er vrij veel onjuiste informatie wordt gegeven waardoor het boek een verkeerd beeld schetst.

Ik stoorde mij nog het meest aan de verschillende verhaallijnen in de eerste helft van het boek, ben je net zo lekker aan het lezen in het Langdon-gedeelt moet je weer terug naar die albino.

Nu 'Het Bernini-mysterie' en 'De Delta Conceptie' gereserveerd, als ik die uit heb staat Het Juvenalis Dilemma op het programma. Ben wel benieuwd.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

us_raider schreef:

Ik stoorde mij nog het meest aan de verschillende verhaallijnen in de eerste helft van het boek, ben je net zo lekker aan het lezen in het Langdon-gedeelt moet je weer terug naar die albino.

Dat vond ik juist het positieve ervan. Zo blijft mijn aandacht erbij en is anders is het zo vermoeiend... Althans, dat vind ik

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.