• 15.952 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.233 gebruikers
  • 9.387.046 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

huVILEub schreef:

(quote)

Vrager: Uit welke staat komt de KFC?

Antwoord: De kip?

Vrager: Ja.

Antwoord: Geen idee.

Vrager: Dus je weet echt niet waar KENTUCKY fried chicken vandaan komt?

Iets in die zin.

@ Riesma's video:

lol

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Medisch onderzoek:

Bij een recent onderzoek in Nederland is gebleken dat dertig procent van de Nederlandse mannen een penis heeeft die binnen de normale afmetingen valt. Bij een grote meerderheid echter blijkt de penis in volle erectie nog geen vijf centimeter te bedragen. Om een correct onderzoek te voeren vragen we aan alle Nederlandse mannen die in dit laatste geval verkeren zich kenbaar te maken door vandaag, zondag 11 juli, een oranje vlaggetje, bolletje, sjaaltje aan het eigen voertuig te bevestigen. Indien u niet beschikt over een voertuig is het dragen van een oranje t-shirt of pruik ook goed.

Wij danken u vriendelijk voor uw medewerking.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

Hehehehe, kleine piemel, grote daden. Zet mij dan maar op de lijst.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

speedy23 schreef:

Medisch onderzoek:

Bij een recent onderzoek in Nederland is gebleken dat dertig procent van de Nederlandse mannen een penis heeeft die binnen de normale afmetingen valt. Bij een grote meerderheid echter blijkt de penis in volle erectie nog geen vijf centimeter te bedragen. Om een correct onderzoek te voeren vragen we aan alle Nederlandse mannen die in dit laatste geval verkeren zich kenbaar te maken door vandaag, zondag 11 juli, een oranje vlaggetje, bolletje, sjaaltje aan het eigen voertuig te bevestigen. Indien u niet beschikt over een voertuig is het dragen van een oranje t-shirt of pruik ook goed.

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Gonzo8000

• 484 berichten
  • 10 stemmen

Beter een kleine die stijget dan een grote die weigert

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Gonzo8000 schreef:

Beter een kleine die stijget dan een grote die weigert

Nog beter is een grote die stijgert.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Zoiets?

(afbeelding)

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3923 stemmen

speedy23 schreef:

Medisch onderzoek:

Weet je waarom het Belgische team de Rode Duivels heet?

Belgie is de HEL!!!!!

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

Maybe so, but what a way to go

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

En dan deze: www.dumpert.nl - InHolland

_________________________ __________________________

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

''...mossel uit een doosje...''

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

Haha geniaal gedaan!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hei, hilarisch grappig Die kerel is echt cool, ik hou van Russen!

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Ik vind die van Hans Teeuwen wel leuk in zijn show. Dan heeft hij het over hoe nutteloos school was:

Who gives a fuck? Ik kom daar nooit!

Onwelvoeglijk voornaamzetsel . Ook in real-life is dat een knaller!

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Die Rus heeft het er eigenlijk over dat muziek tegenwoordig heel kut is. Althans o.a. in die club. Ja, ik spreek vloeiend Russisch.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1023 stemmen

JacoBaco schreef:

Ja, ik spreek vloeiend Russisch.

Ja? Wat zegt deze dan?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Van een aantal van zulke gasten moesten we onze bevrijding 65 jaar geleden aan danken?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Minotaures schreef:

Van een aantal van zulke gasten moesten we onze bevrijding 65 jaar geleden aan danken?

Wat heeft dit nu met onze bevrijding te maken

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Bartt88 schreef:

(quote)

Ja? Wat zegt deze dan?

(embed)

Hij zegt: Ik ga richting het bedrijventerrein fietsen. Vervolgens vraagt er iemand: Welk bedrijventerrein? Waarop hij antwoord. Die daar!

En dan gaat ie fietsen. Op het einde wordt er nog iets gezegd over figure 8.

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Vodka doet wonderen.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

Hier een spannende aflevering van Transformers

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

wibro schreef:

(quote)

Wat heeft dit nu met onze bevrijding te maken

Russen, 2de Wereld Oorlog... Het was zoiezo sarcastisch bedoeld.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik denk niet dat er veel Russische soldaten tot in Nederland geraakt zijn - als ik me goed herinner zijn ze de Amerikanen namelijk al in Berlijn tegengekomen...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ja, maar ze hebben ze toch flink beziggehouden aan het Oostfront. Als ik me niet vergis hadden Rusland en Polen meer doden dan enig ander geallieerd land.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8286 stemmen

Anatolia schreef:

Ja, maar ze hebben ze toch flink beziggehouden aan het Oostfront. Als ik me niet vergis hadden Rusland en Polen meer doden dan enig ander geallieerd land.

23,6 miljoen doden in de Sovjet Unie. En ze hebben natuurlijk wèl bijgedragen aan onze vrijheid, al hebben ze ons dan niet lijfelijk bevrijd. We mogen ze net zo dankbaar zijn als de Canadezen, Britten en Amerikanen.

Brix

• 19689 berichten
  • 5125 stemmen

En de Polen (wéér) niet te vergeten

Die hebben ook in Nederland zelf gevochten.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2409 stemmen

En in Polen waren het ook helden.

Het 40:1 verhaal gaat over de heldhaftige verdediging van een Pools dorp aan het begin van WOII. De Poolse verdedigers waren numeriek nogal in de minderheid, voor elke Poolse soldaat waren er 40 Wehrmacht soldaten. Desondanks hebben ze het dagenlang volgehouden.

The Battle of Wizna volgens mij.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2541 stemmen

Had ik maar mijn opmerking voor mezelf gehouden

Een man is in zijn auto op een lange plattelandsweg aan het rijden. Enig tijd later stopt zijn auto ermee. Een pechvogel was hij, want hij was zijn mobiel en tom-tom thuis vergeten.

Op 't horizon ziet hij wel een boerderij en daar besloot hij naartoe te lopen om de wegenwacht te bellen.

Eenmaal aangekomen belt hij aan; geen gehoor. Hij besloot door de ramen te kijken of er iemand thuis was. Na een raam of 2 keek hij door de keukenraam - en daar zag hij een man en een vrouw aan de keukentafel.

Hij kijkt goed en ziet de vrouw over haar doos strelen en de man trekbewegingen maken en een hand in de aquarium.

De man met pech besloot om hun niet verder te storen en vertrekt. Nadat hij uit de boerderij was gelopen, kwam die een fietser tegen en legde zijn autoverhaal uit. Ook zei die tegen de fietser dat daar een hele rare stel woont, vanwege hun bewegingen. De fietser beantwoorde met; de vrouw vertelde enkel haar man om de gras te maaien, waarop haar man beantwoord met 'dikke lul, ik ga vissen'. Want hun twee zijn namelijk doof.

riesma

• 3706 berichten
  • 3083 stemmen

The town where I grew up has a zip code of E-I-E-I-O.

- Martin Mull

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.