- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
00:13 08 Januari 2009
Fries rijdt Elfstedentocht solo
Jacob Brandsma uit Hommerts heeft in zijn eentje de Elfstedentocht gereden. Even na elven gisteravond kwam hij over de finish op de Leeuwarder Bonkevaart.
Brandsma was 's ochtends om vijf uur vertrokken. Al snel reed hij in een wak, waarna hij in natte kleren door moest. Omdat het ijs niet overal dik genoeg was, heeft Brandsma de helft gefietst.
Bij Harlingen fietste Brandsma verkeerd en kwam hij op de snelweg terecht. De politie haalde hem van de weg en gaf hem een bekeuring. Na op en neer naar Dokkum te zijn gefietst bond Brandsma 500 meter voor de finish in Leeuwarden de schaatsen weer onder
Wat een mietje. Je schaatst hem of je schaats hem niet.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik snap de grap ook niet...
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Hier en daar was hij verplicht te fietsen als ik me niet vergis. Ik ga lachen als er alsnog een tocht komt dit jaar. Kan ie nog een keer 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hilarisch: 'Mini-me' zingt in BB-huis.
'Mini-me' of acteur Verne Troyer heeft lang geoefend op zijn Lionel Richie-duet 'Endless Love', dus dat moet zijn vruchten afwerpen. Not!
Verne verblijft momenteel in het Engelse Celebrity Big Brother-huis, en kreeg deze week de opdracht om met presentatrice Ulrika Jonsson 'Endless Love' te zingen.
Het duet was bijna niet van het origineel te onderscheiden. Het filmpje moet minstens 10.000 keer worden bekeken willen ze de opdracht halen. Dat moet lukken. (hln.be)

Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Go Mini-Me! 
Wel verschrikkelijk vals trouwens 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Lol:
Toen de verkeerde kant nog echt verkeerd was...
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
J-Pop de shit:
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Lol, Captain Jack heruitgevonden in Japan? 
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Lol die versie kende ik niet. Heb dat nummer al enkele jaren, is de soundtrack van de Initial D serie. Vind die muziek wel goed, zonder mij daar voor te schamen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
We hebben weer een nieuwe in de categorie 'Koefnoen voorbij'.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=39416
Moet ik nu huilen of lachen?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Wat verschrikkelijk achterlijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Moet ik nu huilen of lachen?
Huilen man, huilen.... 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Whehe, die Giant Chicken Fights uit Family Guy zijn eigenlijk best gaaf. Met name 1 & 3.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5897 stemmen
Vind het steeds leuker worden. Seizoen één is even doorbijten maar halverwege seizoen twee begint het écht grappig te worden!
The Movie Wolf
-
- 15 berichten
- 5 stemmen
Een dieren mop. Voor de verandering
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Weerman presenteert weerbericht met kater
De Duitse weerman Jörg Kachelmann is een professional en een échte dierenvriend. Toen kater Lupin de studio binnenwandelde, nam hij het beestje op de arm en ging hij door met het presenteren van het weerbericht.
Lupin wilde een knuffel en wandelde in beeld naar de weerman. Kachelmann nam het beestje beet, vroeg of de kijkers hem nog konden horen en presenteerde onverstoord verder. Klasse! "Lupin is een echte flodderkater en plots stond hij daar in de studio. De boer uit de buurt wilde het beestje niet en dan hebben we hem maar geadopteerd", vertelt Kachelmann in de krant Bild. (vsv)
hln, 13/01/09 06u15
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wanneer je bij sommige dokters in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd: "Waarvoor je de dokter wilt zien." En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je. Soms is dat erg moeilijk en geneer je je zelf om dat zo maar even te zeggen. Er is niets erger dan zo'n dokters receptioniste die beslist wil dat je het haar verteld in een wachtkamer vol met andere patiënten.
Een 86 jaar oude man komt de prop volle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste. Die zegt: "Ja meneer,waarvoor wilt U de dokter vandaag zien?" "Er is iets verkeerd met mijn lul", zegt hij. De receptioniste werd verbolgen en zei, "U kunt hier niet binnen komen en zulke dingen uitkramen in een volle wacht kamer." "Waarom niet? U vroeg mij wat er verkeerd was en ik heb het u verteld", zei hij. De receptioniste antwoordde, "U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen; "Er is iets verkeerd met uw oor of iets dergelijks en bespreek het probleem verder privé met de dokter." De man antwoordde, "U zou de mensen geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen." De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen. De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei: "Ja?" "Er is iets verkeerd met mijn oor," zei hij. De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies had aangenomen. "En wat is er verkeerd met uw oor, meneer?" "Ik kan er niet mee pissen!" antwoordde hij. De wachtkamer barstte uit in luid gelach.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1829 stemmen