- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Haha dat is inderdaad een mooie 
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Twee mannen hebben besloten om hun vrouw eens alleen te laten stappen. De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken een biertje en hebben een hoop lol.
Tegen 03.00 uur besluiten ze naar huis te gaan. Eenmaal buiten, moeten ze beiden nodig plassen, maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan.
Ze komen langs een kerkhof en gaan daar even stiekem een plas doen....
Maar ja, vrouweneigenschap: Geen toiletpapier!
Die ene besluit met haar onderbroek af te vegen en gooit deze daarna in de struiken.
De tweede pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans terug.
De dag erna komen de twee mannen elkaar tegen. Zegt die ene: "Nou, dat was een mooie boel, maar nooit weer dus hè! Mijn vrouw komt zonder onderbroek thuis!"
"Nou," zegt die ander, "mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst:
Bedankt, je was geweldig, namens de jongens van de brandweer...."
edris.
-
- 27 berichten
- 0 stemmen
http://www.dumpert.nl/mediabase/335661/b7188c03/giel_beelen_gaat_los_op_bedreigende_moslim.html
GeenStijl en Beelen dalen weer héél erg in mijn achting.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Nou ja een beetje relativering kan geen kwaad. Beelen was duidelijk boos door de dreigenmenten en liet zich gaan kan de besten overkomen. En geenstijl maakt het hun zaak om alles wat een beetje opvalt in die dumpert te stoppen. Moet ook kunnen. Nogal grappig dat mensen die het vreselijk vinden er wel graag op kijken op hun zinloze werk. Overigens zijn de mensen die het bezoeken natuurlijk ook allemaal kantoor sufferds. Elk groepje wil een hoekje....
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Een Limburger tankt in Antwerpen bij een self-service station.
Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.
'Wiet ge', zegt hij, 'nu heb ich mijne waage afgesloten en de sleutels
erop laten steeken'.
'Geen paniek' zegt de bediende, 'dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open'.
De Limburger is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.
Vijf minuten later komt een Antwerpenaar binnen.
'Dees kan na ni !!' zegt hij verbaasd tegen de bediende.
'Ja wat dan?' vraagt die.
'D'er stoa doar buiten ne Limburger, met een ijzerdroadje z'n deur van zenne otto open te vissen!'
'En dan?' vraagt de bediende, 'dat maken wij hier regelmatig mee!'
'Jaa !!', zegt de Antwerpenaar, 'moar toch ni dat de vrouw in den auto zit en roept: Bieeeetje naar linnnnnks! Bieeeeetje naar reeeeeggs!
Drs. DAJA
-
- 4355 berichten
- 4515 stemmen
Die opmerking vind ik confronterend racistisch.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Twee mannen hebben besloten om hun vrouw eens alleen te laten stappen. De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken een biertje en hebben een hoop lol.
Tegen 03.00 uur besluiten ze naar huis te gaan. Eenmaal buiten, moeten ze beiden nodig plassen, maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan.
Ze komen langs een kerkhof en gaan daar even stiekem een plas doen....
Maar ja, vrouweneigenschap: Geen toiletpapier!
Die ene besluit met haar onderbroek af te vegen en gooit deze daarna in de struiken.
De tweede pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans terug.
De dag erna komen de twee mannen elkaar tegen. Zegt die ene: "Nou, dat was een mooie boel, maar nooit weer dus hè! Mijn vrouw komt zonder onderbroek thuis!"
"Nou," zegt die ander, "mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst:
Bedankt, je was geweldig, namens de jongens van de brandweer...."
Haha! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die opmerking vind ik confronterend racistisch.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Had ik weer
Rij ik vandaag naar school, en ja hoor.... weer een agent met lasergun: . Ik reed maar een kleine 25 km te hard, maar natuurlijk moest ik stoppen. Of meneer agent mijn rij- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
--"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
--"Ik ben penisverlenger." zei ik.
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! Hoe doet u dat?"
--"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren en gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook wel eens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer één meter tachtig."
"Één meter tachtig!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van één meter tachtig?!"
--"Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
1-Boete voor 25 km/h te snel rijden: 125.00 Euro
2-Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: 75 Euro.
3-De blik in z'n ogen: onbetaalbaar!!!!!
niethie
-
- 7319 berichten
- 7253 stemmen
Dat was zijn geld zeker meer dan waard? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Twee ambtenaren bij financiën zitten te zuchten en kreunen op het werk. Ze zouden zo graag een dagje verlof nemen, maar de directeur heeft alle verlof opgeschort omdat er teveel werk is.
Plots springt een van de twee recht. 'Ik weet een manier om enkele dagen verlof te krijgen!' roept hij.
'Hoe dan?' vraagt de ander.
De man kijkt snel rond - niets te zien van de directeur. Hij klimt op zijn bureel, neemt enkele tegels van het valse plafond uit, klimt in het plafond. Dan slaat hij zijn benen over een metalen pijp, laat zich zakken en hangt zo met zijn kop naar beneden in het kantoor.
Binnen enkele seconden staat de directeur er. 'Wat is dat hier allemaal?'
wil hij bars weten.
'Ik ben een lamp' zegt de man.
'Ik denk dat jij een beetje overspannen bent. Maakt dat je wegkomt, en dat is een bevel! Ik wil je hier minstens twee dagen niet zien!'
'Ja meneer de directeur' antwoordt de man heel gedienstig; hij springt naar beneden, zet zijn computer af en verdwijnt door de deur.
De tweede man zet zijn pc uit en staat ook recht, klaar om te vertrekken.
'Hela, waar ga jij naartoe?' vraagt de directeur.
'Naar huis. Ik kan niet werken in het donker...'
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Twee ambtenaren bij financiën zitten te zuchten en kreunen op het werk. Ze zouden zo graag een dagje verlof nemen, maar de directeur heeft alle verlof opgeschort omdat er teveel werk is.
Plots springt een van de twee recht. 'Ik weet een manier om enkele dagen verlof te krijgen!' roept hij.
'Hoe dan?' vraagt de ander.
De man kijkt snel rond - niets te zien van de directeur. Hij klimt op zijn bureel, neemt enkele tegels van het valse plafond uit, klimt in het plafond. Dan slaat hij zijn benen over een metalen pijp, laat zich zakken en hangt zo met zijn kop naar beneden in het kantoor.
Binnen enkele seconden staat de directeur er. 'Wat is dat hier allemaal?'
wil hij bars weten.
'Ik ben een lamp' zegt de man.
'Ik denk dat jij een beetje overspannen bent. Maakt dat je wegkomt, en dat is een bevel! Ik wil je hier minstens twee dagen niet zien!'
'Ja meneer de directeur' antwoordt de man heel gedienstig; hij springt naar beneden, zet zijn computer af en verdwijnt door de deur.
De tweede man zet zijn pc uit en staat ook recht, klaar om te vertrekken.
'Hela, waar ga jij naartoe?' vraagt de directeur.
'Naar huis. Ik kan niet werken in het donker...'
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
http://www.youtube.com/watch?v=dQ8xDSEqzto
Nu doet hij het wel. 
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
GELUID AAN 
(embed)
606
-
- 23882 berichten
- 12284 stemmen
Komt uit de één of andere Amerikaanse film waarvan me nu even de titel ontglipt.
Geweldig toch, maar ze spreken frans 
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
Wat zegt een vrouw na de eerste geweldige date?
Ik houd van u!
Wat zegt een vrouw na het huwelijk?
ik houd zeer veel van u!
Wat zegt een vrouw na de scheiding?
Ik houd alles van u!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Geweldig toch, maar ze spreken frans 
Het is slecht gedubt. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Het is toch niet een andere tienerfilm?
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
inderdaad
http://www.moviemeter.nl/film/1850
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Weer een Explosm-cartoon die ik zo leuk vond dat ik hem gewoon hier neer wil zetten, ook al surf je er zo naar toe.