• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.301 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

s0062423 eerste mop is goed.

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6600 stemmen

Waarom menstrueren vrouwen om de maand?

Omdat ze het verdienen

Waarom stoppen ze met menstrueren rond hun 50ste?

Om genoeg bloed over te hebben voor hun spataders]

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Wat zei God na de man gemaakt te hebben?

Dat kan ik beter!

Waarom is het zo moeilijk om een knappe en gevoelige man te vinden?

Omdat die meestal al een vriend hebben.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hoe neem je een douche als vrouw ??

Kleren uittrekken en sorteren op kleur en op het specifieke wasvoorschrift. Naar de badkamer gaan in een lange ochtendjas. Bij eventueel tegenkomen van echtgenoot ochtendjas goed dichttrekken en naar de badkamer rennen. Naar spiegelbeeld kijken en buik uitzetten. Klagen over vetlagen. Onder de douche gaan staan. Op zoek gaan naar washanden, een voor gezicht, boven- en onderlichaam,plus een scrubspons en een puimsteen, Haar twee keer wassen met komkommer / grapefruitshampoo met 83 extra vitamines. Haarconditioner met komkommer/grapefruitextracten en krokusolie aanbrengen. Vijftien minuten laten intrekken. Gezicht tien minuten met gekneusde abrikozenpitten scrubben tot het rood ziet. De rest van het lichaam wassen met bodygel. Haarconditioner uitspoelen, minimaal vijftien minuten, om te zorgen dat alles er echt uit is. Oksels en benen scheren. De bikinilijn bekijken en besluiten om die maar liever te harsen. Een keiharde kreet slaken als manlief het toilet doortrekt waardoor de waterdruk afneemt en het water heet wordt. Douche uitzetten. Alle tegels afdrogen. Schimmelplekken inspuiten. Uit de douche komen. Afdrogen met een handdoek die de afmetingen heeft van een tweepersoons laken. Hoofd in superabsorberende handdoek wikkelen. Hele lichaam inspecteren op onrechtmatigheden. Terugkeren naar slaapkamer in lange ochtendjas en met handdoek om het hoofd. Bij tegenkomen van echtgenoot: eventuele ontblote lichaamsdelen bedekken en naar de slaapkamer rennen om anderhalf uur de tijd te nemen voor het aankleden.

Hoe neem je een douche als man???

Kleren in bed uittrekken en op een hoop achterlaten. Naakt naar de badkamer lopen. Bij tegengekomen van echtgenote met seksgereedschap schudden en intussen `Waaaah!' roepen. In de spiegel kijken, buik intrekken en lichaam bekijken. Penis in de spiegel bewonderen, aan ballen krabben en aan vingers ruiken. In de douche stappen. Niet zoeken naar washandje, is niet nodig. Gezicht wassen. Oksels wassen. Lachen om hoe hard scheten in de douche klinken. Ballen en omringende delen wassen. Achterwerk wassen, haar op zeep achterlaten. Haar wassen, maar geen conditioner gebruiken. Met behulp van shampoo hanenkam maken. Gordijn opentrekken om dit in de spiegel te bekijken. In de douche plassen, richten op de afvoer. Afspoelen en uit de douche komen. Niet letten op water op de vloer omdat het douchegordijn tijdens het douchen buiten de bak heeft gehangen. Zo'n beetje afdeppen. Zichzelf bekijken in de spiegel, spieren laten opzwellen en nogmaals edele delen bewonderen. Douchegordijn openlaten en badmat doorweken. Badkamerlicht en ventilator aan laten. Terugkeren naar de slaapkamer met handdoek rond middel. Tijdens passeren van echtgenote handdoek afgooien, seksinstrument beetpakken, ' yeah, baby ' roepen en met het bekken stoten. Twee scheten laten. Kleren van vorige dag aantrekken....

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Hahaha...meeste is nog waar ook!

Hannibal

• 9360 berichten
  • 3284 stemmen

Oneens!!!!!!!

Geen twee scheten, eentje maar!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

51 jaar ervaring, dat merk je

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

51 jaar ervaring, dat merk je

Just.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

MOULIN HUGE

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Mag het een pondje meer zijn?

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Jantje en Sinterklaas

Na een dag hard leren komt Jantje terug van school. Eenmaal thuis aangekomen, besluit hij wat te drinken te pakken in de keuken. Hij doet de keukendeur open en ziet vervolgens zijn moeder gebukt opgesteld en met rok omhoog tegen het aanrecht aanleunen. Erachter staat Sinterklaas hevig zwetend de moeder van achteren te nemen. Tussen het puffen en krijsen door, schreeuwt zijn moeder een aantal keer:

"Ik wil een kind! Ik wil een kind!"

Snel grijpt Jantje een blikje cola uit de koelkast en snelt naar boven. Als hij na een tijdje aan z'n bureau z'n huiswerk zit te maken, komt Sinterklaas zijn kamer binnen. Jantje bedenkt zich geen moment, trekt broek en onderbroek naar beneden en schreeuwt tegen de Goedheiligman:

"Ik wil een skelter! Ik wil een skelter!"

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Hier weer het bewijs!!!

Mannen kunnen niet luisteren!!!

Wanda's vaatwasser deed het opeens niet meer.

Ze belde de reparateur.

Omdat ze de volgende dag naar haar werk moest, vertelde ze de man waar ze de sleutel had liggen.,

'Ik leg de sleutel onder de mat bij de voordeur.

Maak de vaatwasser, leg de rekening maar op het aanrecht, en eind van deze week maak ik het geld over .'

'Oh, je hoeft niet op de hond te letten, Spike. Hij zal je niet lastig vallen.

Maar wat je ook doet, spreek NIET, onder Geen enkele omstandigheid, tegen de papegaai!'

'IK HERHAAL; ZEG NIETS TEGEN DE PAPEGAAI!!!'

Toen de reparateur 's ochtends aankwam vond hij zonder problemen de sleutel.

Hij deed de deur open en zag de grootste, gemeenst uitziende hond, die hij ooit gezien had.

En, net zoals Wanda gezegd had,

De hond lag rustig op het kleed en keek naar wat de man aan het doen was.

De papegaai echter, bleef maar vervelend hij schreeuwde en vloekte de hele tijd tegen de man .

Tenslotte kreeg de man er genoeg van en kon zich niet langer inhouden

'Hou toch eens je kop, jij stomme, lelijke vogel!'

Waarop de Papegaai antwoorde, 'Pak hem, Spike!'

Waaruit blijkt - Mannen kunnen gewoon niet luisteren!

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Hier iets leuks: binnen 4 seconden een spelletje uitspelen.

Succes

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Get, wat een zenuwachtig gedoe

WalterB

• 77 berichten
  • 138 stemmen

Whoo geniaal! Zo snel Echt super moeilijk, en elke keer lijken het wel andere spelletjes. Ga nog een paar keer proberen!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rose schreef:

Waarop de Papegaai antwoorde, 'Pak hem, Spike!'

!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Criminelen en raddraaiers opgepast! Girl-power: ook Bea kan zichzelf nu verdedigen....

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Haha, met een startpistool zal dat ook echt indruk maken.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Al dikwijls gezien, maar ik vind het nog steed even hilarich.

Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Die hele show is geweldig. Beide shows trouwens. Ik ben fan van die man!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Alleen Achmed wist me te boeien van Jeff Dunham.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Na dit maanden gezien te hebben snap ik nog steeds niet wat er zo grappig aan zou moeten zijn. Vind het eerder gênant dom.

Maar ieder z'n humor.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

kos schreef:

Na dit maanden gezien te hebben snap ik nog steeds niet wat er zo grappig aan zou moeten zijn. Vind het eerder gênant dom.

I second that.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Hier nog een, om doodmoe van te worden.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Mr Confused schreef:
Waarom menstrueren vrouwen om de maand?

Omdat ze het verdienen

Waarom stoppen ze met menstrueren rond hun 50ste?

Om genoeg bloed over te hebben voor hun spataders]
hiarisch

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist

Idd erg grappig.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

IcU schreef:

Die hele show is geweldig. Beide shows trouwens. Ik ben fan van die man!

vind het ook super lachen

silence i kill you en dan die ogen

briljant hoe die man het brengt ook walter de mopper opa vind ik ook leuk en peanut zijn lachje giga grappig

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.