- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Jack Nicholson steunt Hilary Clinton met een advertentie in de vorm van een filmspot, gemaakt met stukjes uit Batman, The Shining, A Few Good men, Chinatown, e.a.
Persoonlijk vind ik het best goed. 
Dit is ook echt. Dat laatste stukje van dat hij de boodschap goed keurt is ook echt voor dit spotje. Dit is dus geen grap.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Nog even voor de duidelijkheid; mijn nichtje was aanwezig bij een 'signeer' sessie.
Het Fokke en Sukke boek dat ik van haar heb gekregen was dus voorzien van deze tekening.
geweldig dit 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Absoluut kijken (echt hilarisch)
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Hilarisch is misschien een groot woord maar heb er behoorlijk van in een deuk gelegen...
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Wtf.. is die gast psychisch gestoord ofzo. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Er is een uitspraak in de zaak Paul de Leeuw vs Vegan Streaker.

606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Op een middag rijdt J.P. Balkenende in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee mannen aan de kant gras eten. Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.
Hij vraagt een van de mannen 'Waarom eten jullie gras?' 'We hebben geen geld voor eten...' antwoordt de arme man. 'We moeten wel gras eten!' Geschrokken zegt J.P.
'Nou, kom maar met mij mee naar huis ik geef jullie wel te eten!' 'Maar meneer de Minister President, ik heb een vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom!' 'Breng die ook maar mee.' zegt J.P. Hij draait zich om naar de andere man en zegt: 'Jij komt ook met ons mee.
'De tweede man zegt 'maar meneer de minister President ik heb ook nog een vrouw en ZES kinderen bij me'. 'Neem iedereen maar mee!' zegt J.P. Ze springen allemaal in de grote dienstauto. Eenmaal onderweg zegt een van de mannen:
'Meneer Balkenende u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet.' Geraakt zegt Balkenende: 'Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen. Jullie zullen mijn huis echt te gek vinden, het gras staat er bijna eenmeter hoog!'
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Was vroeger kwa moppen een open boek, alleen jammer dat ik een groot deel vergeten ben...
Maar goed dit was altijd wel een favoriet van me. 
Er komt een vrouw bij de dokter en de dokter vraagt aan de vrouw wat is het probleem ? De vrouw antwoord nou ik vind het een beetje beschamend om te zeggen maar iedere keer als mijn man en ik seks hebben dan schiet mijn mans penis eruit. Oh zegt de dokter dat is vervelend, daar kan ik niet zo heel veel aan doen, maar er is een nieuw Amerikaanse vinding die wil ik wel eens proberen, dan plaats ik bij uw een magnetisch plaatje in uw gelachtsdeel en bij uw man precies het zelfde alleen dan een ijzer plaatje, lijkt dat u wat vraagt de dokter de vrouw ?. De vrouw antwoord wanhopig, oh dokter ik zal alles proberen als het maar werkt.
Een half jaar later komen die vrouw en die kokter elkaar in de tram tegen. De dokter vraagt aan de vrouw en hoe gaat het met het probleem, is het nou opgelost ? De vrouw antwoord ja alles ging goed maar nu zit mijn man in de gevangenis. In de gevangenis zegt de dokter verbaast hoe kan dat nou ? De vrouw legt uit nou mijn man was aan het zwemmen in het openbare zwembad en toen kwam er ineens een klein meisje met een beugeltje voorbij zwemmen.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
No offence, maar kunnen die moppen niet achterwege gelaten worden? Ik bedoel, daar hebben we sites als moppen.nl voor toch?
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Kan alleen maar zeggen dat ik er niet mee begonnen ben, en ja waar is dit topic anders voor. ??
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Was vroeger kwa moppen een open boek, alleen jammer dat ik een groot deel vergeten ben...
Maar goed dit was altijd wel een favoriet van me. 
Er komt een vrouw bij de dokter en de dokter vraagt aan de vrouw wat is het probleem ? De vrouw antwoord nou ik vind het een beetje beschamend om te zeggen maar iedere keer als mijn man en ik seks hebben dan schiet mijn mans penis eruit. Oh zegt de dokter dat is vervelend, daar kan ik niet zo heel veel aan doen, maar er is een nieuw Amerikaanse vinding die wil ik wel eens proberen, dan plaats ik bij uw een magnetisch plaatje in uw gelachtsdeel en bij uw man precies het zelfde alleen dan een ijzer plaatje, lijkt dat u wat vraagt de dokter de vrouw ?. De vrouw antwoord wanhopig, oh dokter ik zal alles proberen als het maar werkt.
Een half jaar later komen die vrouw en die kokter elkaar in de tram tegen. De dokter vraagt aan de vrouw en hoe gaat het met het probleem, is het nou opgelost ? De vrouw antwoord ja alles ging goed maar nu zit mijn man in de gevangenis. In de gevangenis zegt de dokter verbaast hoe kan dat nou ? De vrouw legt uit nou mijn man was aan het zwemmen in het openbare zwembad en toen kwam er ineens een klein meisje met een beugeltje voorbij zwemmen.
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA

U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
No offence, maar kunnen die moppen niet achterwege gelaten worden? Ik bedoel, daar hebben we sites als moppen.nl voor toch?

us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Kan alleen maar zeggen dat ik er niet mee begonnen ben, en ja waar is dit topic anders voor. ??
Voor dingen die grappig zijn en niet zo makkelijk elders op het internet te vinden zijn? Ach, het zal aan mij liggen, als ik de reactie van sinterklaas zie...
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Ach, je moet maar net van die moppen houden. 
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Best leuk anders. 
bedankt en ook niethie
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Geen dank hoor, ben altijd wel in voor een goede mop. 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik had in de doushe niks te doen en ik heb deze parodie op Beren Bottje bedacht (beetje grof)
Beren Bottje ging aan 't likken
aan de kutten en de pikken
de kut was recht
de lul was krom
en hij kwam met een lul in zijn keel om
1 2 3 4 5 6 7
hij zit heel vaak bij zijn neven
hij likt niet hier
hij likt niet daar
hij zit met zijn neus in haar schaamhaar
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Als ik in de douche niets te doen heb, weet ik wel andere dingen om mezelf te vermaken (als je begrijpt wat ik bedoel) 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Daar heb ik wel andere momenten op de dag voor 
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
Op een middag rijdt J.P. Balkenende in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee mannen aan de kant gras eten. Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.
etc.
Leuke mop. Ik heb hem geprobeerd met 'Wilders' i.p.v. 'Balkenende', daar wordt hij nog leuker van.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Was je soms heel snel je piemel aan het wassen onder de douche en gaf dat inspiratie?
Dan mag ik ook wel kritiek geven....
Ten eerste zie ik er weinig parodie in; je houdt enkel de naam Berend Botje in stand dus je parodieert niet echt.
De laatste regels van je coupletten hebben te veel lettergrepen zodat 't niet meer klinkt.
De inhoud is uiterst puberaal en onzinnig.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Was je soms heel snel je piemel aan het wassen onder de douche en gaf dat inspiratie?
Ik geef net al aan dat ik dat niet onder de douche doe.
Dan mag ik ook wel kritiek geven....
Ten eerste zie ik er weinig parodie in; je houdt enkel de naam Berend Botje in stand dus je parodieert niet echt.
Het is maar bij gebrek aan een betere omschijving.
De laatste regels van je coupletten hebben te veel lettergrepen zodat 't niet meer klinkt.
Als ik het zing komt het toch wel redelijk uit.
De inhoud is uiterst puberaal en onzinnig.
Ik ben dan ook een puber.