- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Dat optreden is een soort hype geworden .. kijk maar naar aantal hits.
Waarom? ik weet t niet. Vind het op zich wel grappig
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Is hier al eens geplaatst toch? Ik vind hem wel leuk 
STOP TOUCHING ME! I KILL YOU!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik kon er ook om lachen. Moet gewoon kunnen deze grap. (mening)
Oh kan ook zeker wel, vond het alleen een grap van droevig niveau (mening)
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik ken nog wel een mop, maar die is wel heel erg rasistisch. Mag ik hem toch neerzetten als een spoiler? Als mensen hem niet willen weten hoeven ze hem ook niet te lezen.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Gewoon plaatsen en dan zie je wel of die wordt weggehaald
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft een Turk met een grap over Marokkanen te maken...
Als je dat niet snapt 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Gewoon plaatsen en dan zie je wel of die wordt weggehaald
Ok.
Wat moet je doen als er een marokaan in je huiskamer staat als je thuis komt?
Het zelfde als met een kerstboom. Eerst aftuigen, dan op straat gooien en dan in de fik steken.
(Ik ben geen rasist, maar moest hier toch wel om lachen.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Is het dan gebruikelijk om dat te doen met kerstbomen?
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Ok dat was wel een beetje te erg
wordt wel weggehaald denk ik

soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Dan moet je dat soort dingen ook niet plaatsen. Niet echt respectvol, ook.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Is het dan gebruikelijk om dat te doen met kerstbomen?
ja, met oud en nieuw.
Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
hey een beetje de grens zoeken en af en toe daar over heen gaan vind ik niet zo'n probleem.
Meer problemen met mensen die alleen maar reageren als in hun ogen iets fout of niet correct is.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Achjah dat soort grapjes zijn zo ontzettend oud. Worden alleen de moraal ridders nog warm of koud van.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
ja, met oud en nieuw.
Verboden toch tegenwoordig? Heb het hier nog nooit meegemaakt ook.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Met mijn huis doen we het elk jaar, nog nooit gezeik mee gehad.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Dan moet je dat soort dingen ook niet plaatsen. Niet echt respectvol, ook.
Als ze zo'n soort grap over Nederlanders hebben in Marokko moet ik er ook nog om lachen. En wedden dat ze die daar ook hebben? Waarom zouden wij dan hier niet om mogen lachen.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Wedden van niet?
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Is goed. Als ze in Marokko geen grappen over blanken of christenen hebben, ben ik de paus.
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Is goed. Als ze in Marokko geen grappen over blanden of christenen hebben, ben ik de paus.
Blanden??
Je bedoelt denk ik banden en blanken kan niet want de D en de K zitten te veel van elkaar weg!!!!
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Klopt, allebij wel onder de middel vinger. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Is goed. Als ze in Marokko geen grappen over blanken of christenen hebben, ben ik de paus.
Zulke grappen komen alleen van mietjes, zoals Nederlanders of uit Noorwegen 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Da's dus typisch zo'n uitspraak van mensen die mensen die om rasistische grappen kunnen lachen een schuldcompleks willen aanpraten zonder echt een goede reden. Gaat dus echt nergens over.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Zulke grappen komen alleen van mietjes, zoals Nederlanders of uit Noorwegen 
Dan neem ik aan dat je niet over een Nederlands paspoort beschikt? Anders zou je jezelf nogal tegenspreken..
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Ik vind wel dat jullie een beetje overdreven reageren op die grap. Niet dat deze zo bijzonder was geslaagd, maar je weet dat dit een topic is waar mensen lollig proberen te zijn.
En racistisch vind ik wel een heel erg zwaar woord in deze context. En wees nu eerlijk, je tuigt toch ook iemand af als hij ongewenst bij jou binnen is?
Het had net zo goed een Surinamer, een Turk, een Chinees, een Fries of een Amerikaan kunnen zijn. Maar we weten allemaal dat de Marokkanen de afgelopen tijd niet bijzonder positief in het nieuws zijn gekomen en dan krijg je van dit soort grapjes.
Je moet dit maar kunnen relativeren en een beetje zelfspot is geen zonde. Politiek correct zijn, zeker in dit soort gevallen, is vaak een vorm van positieve discriminatie en dat beschouw ik dan ook als een klap in het gezicht van de Nederlandse open mentaliteit waarin een beetje spot geen probleem is.
Met andere woorden, reageer niet zo zuur, je krijgt er een lelijk gezicht van en ik kan dat weten. (zelfspot!)
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Da's dus typisch zo'n uitspraak van mensen die mensen die om rasistische grappen kunnen lachen een schuldcompleks willen aanpraten zonder echt een goede reden. Gaat dus echt nergens over.
Hey, als jij een racistisch grapje maakt klaag ik niet, maar als ik een dom geintje plaats voel je je aangevallen, raar toch.
sinterklaas
-
- 11819 berichten
- 3319 stemmen
Wat is het tegenovergestelde van een Marokkaan?
Pabroekuit.
Wat is een Nederlander in een bushokje?
Schiettent