- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
aegron
-
- 4030 berichten
- 1271 stemmen

Om nog maar weer eens cyanide onder de aandacht te brengen 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
....De BBC had computerexpert Guy Kewney uitgenodigd om te praten over het vonnis in de rechtzaak van Apple vs Apple. Terwijl Kewney in de lobby van de BBC zat te wachten op iemand van het studiopersoneel, zag hij plots een iemand anders geïntroduceerd worden als Guy Kewney.....
Nadat het toeristenvisum van Macintosh-deskundige Guy Goma verlopen was, besloot deze gelukszoeker zichzelf te promoveren tot een Britse Francisco van Jeaule. Met dank aan het broddelwerk van de BBC-redactie. Jammer voor hem keek ook de Britse collega van Verdonk mee. En dus gaat de instant-celebrity binnenkort lekker Taida Pasic-en. Des te lulliger, aangezien hij net aan het solliciteren was geslagen. Naar de functie van computerexpert uiteraard...
Bron: nieuwnieuws.nl
Dat is pas een grap 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Gekozen tot beste Belgische humoristische persfoto (Sabam Photo Award)
Op de foto is te zien hoe Minister van Mobiliteit, Renaat Landuyt voor een schoolbord met eenvoudige rekensommetjes notities staat te nemen. Wie niet beter weet, zou denken dat hij de sommen aan het narekenen is.

Foto Belga.
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1983 stemmen
Subject: FW: test
Een journalist heeft een interview met de directeur van een psychiatrische inrichting.
Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand opgenomen moet worden?"
Directeur: "We sturen de persoon naar de badkamer, waar een vol bad staat."
Journalist: "Oh? En dan?"
Directeur: "Dan geven we de persoon een theelepeltje, een pollepel en een emmer.
Vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leeg te maken.
Journalist: "Aha, ik begrijp het. Een normaal persoon gebruikt natuurlijk de emmer,
want daar kan het meeste water in."
Directeur:
"Nou nee, een normaal persoon trekt de stop er uit....
Wilt u een plekje bij het raam of bij deur?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Maar aan de andere kant, het ging die direkteur erom dat het z.s.m. gaat. Met emmers gaat volgens mij sneller dan via de gootsteen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Gaarne bij het raam. 
Vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leeg te maken.
Er staat nergens dat het op een nette manier moet gebeuren. Ik denk toch echt dat je met een hoop emmerverplaatsingen sneller klaar bent dan door de stop eruit te trekken.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Denk het niet. Na een tijdje schep je toch maar halve of zelfs minder emmers weg, terwijl een gootsteen altijd even vlug water wegspoelt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb het al gezien. Er zijn hier nog toekomstige 'klanten' die een testje moeten doen. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Tja, niet echt rekening gehouden met het uiteindelijke lage waterpeil op het einde. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ja, maar dan kan je natuurlijk het lepeltje gebruiken he, als je héél snel bent... 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12872 stemmen
Denk het niet. Na een tijdje schep je toch maar halve of zelfs minder emmers weg, terwijl een gootsteen altijd even vlug water wegspoelt.
Beginnen met de emmer dus en daarna de stop eruit trekken. 
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ja, maar dan kan je natuurlijk het lepeltje gebruiken he, als je héél snel bent... 

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Beginnen met de emmer dus en daarna de stop eruit trekken. 
Combineren is natuurlijk niet toegestaan he. 
Trouwens gaat het denk nog sneller om gewoon een groot gat in de rand van het bad te slaan, maar de kans is groot dat je dan alsnog wordt opgenomen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dat is pas een grap 
Nogal pijnlijk inderdaad:
Nepexpert BBC moet het land uit
Guy Goma, de Congolese man die onlangs op de BBC televisie per ongeluk als technologiedeskundige werd geïnterviewd, moet Groot-Brittannië verlaten.
De BBC had computerexpert Guy Kewney uitgenodigd om te praten over het vonnis in de rechtzaak van Apple vs Apple. Terwijl Kewney in de lobby van de BBC zat te wachten op iemand van het studiopersoneel, zag hij plots Guy Goma geïntroduceerd worden als Guy Kewney.
(...)
Het filmpje van het voorval lokte heel wat kijkers op Youtube en Googlevideo. Helaas was ook de aadacht van de Britse autoriteiten getrokken, die erachter kwamen dat Goma geen verblijfsvergunning had.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
OMG is dat even fucktop voor hem..
Kreupelhout
-
- 17 berichten
- 24 stemmen
Combineren is natuurlijk niet toegestaan he. 
Trouwens gaat het denk nog sneller om gewoon een groot gat in de rand van het bad te slaan, maar de kans is groot dat je dan alsnog wordt opgenomen.
Hoe lang doe jij erover om met een emmer een gat in een (meest aannemelijk) wandje van 70mm gasbeton te slaan om vervolgens door een geëmailleerd plaatstalen bad of door een taai dik kunststof bad te meppen?
Eerst stop eruit, daarna hosen met de emmer lijkt me, wordt het waterpeil te laag voor de emmer, gebruik dan de pollepel terwijl de afvoer nog steeds water afvoert.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De ergste gevallen zijn natuurlijk zij die een hele dag discussieren over hoe je zo snel mogelijk een bad leeg moet krijgen
.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
... en zet de verwarming de hoogste stand (verdamping), ga met kleren aan in het bad (de kleren zuigen ook veel op) en blijf drinken. Alle beetjes helpen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Als je met de pollepel in de juiste frequentie roert boven de afloop loopt het water ook sneller weg trouwens, is zoals bij het leeggieten van een fles water, dat gaat ook sneller als je ze ronddraait
.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Als superman ruk ik het bad er gewoon uit.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2084 stemmen
Ik ben zo heet, dat als ik in het bad ga zitten dat het water direkt verdampt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hopelijk staat er nog wat water in het bad, want ik krijg er dorst van.