• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.062 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.928 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12870 stemmen

Samen met In De Gloria zowat de beste komische reeks die Vlaanderen voortgebracht heeft

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Hilarisch inderdaad .

Ik ben ook altijd weg geweest van Vaneigens, mocht iemand daar nog ergens iets van vinden hoeft die zich niet in te houden .

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12870 stemmen

Vooral dan die met de getimede kerstverlichting

Voor meer Alles Kan Beter : http://video.google.com/videosearch?q=alles+kan+beter . Vooral het Zondag Josdag stukje is geweldig . Toch een mooi iets, die Google Video

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Vandaag kwam het filmpje met de lachende Boomerangpresentator ter sprake dus ik kon het niet laten het filmpje weer op te zoeken. Het is al eens gepost hier, maar dit is en blijft leuk. Alleen jammer dat je al aan de gezichten in het publiek af kunt lezen dat het allemaal nep is...

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Die blijft geweldig inderdaad !

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Spijtig dat er geen beelden zijn van de eerste 'Pak de Poen Show'. Dan zou er nogal gelachen worden. Vele Vlamingen zullen weten welke show ik bedoel. Letterlijk alles wat maar mis kon gaan ging ook mis. Echt alles. Hilarisch...

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Heerlijke Chuck Norris spoof site. Het beaamt wat we natuurlijk allemaal al wisten maar nooit willen toegeven: The Chuck is cool. Check de geweldige one liners.

Voorproefje:

There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Chuck Norris does not sleep. He waits.

There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.

The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer

http://www.chucknorrisfacts.com/

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Contrary to popular belief, America is not a democracy, it is a Chucktatorship.

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

Chuck Norris ordered a Big Mac at Burger King, and got one.

Geweldige lijst inderdaad!

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

# When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.

Mijn god, echt geweldig die site.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dit vind ik ook een zeer goeie:

When Chuck Norris wants an egg, he cracks open a chicken.

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

deze is ook geweldig:

Chuck Norris is responsible for China's over-population. He hosted a Karate tournament in Beijing and all women within 1,000 miles became pregnant instantly.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Hahah, echt ge-wel-dig

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

heerlijk.

U-96

• 11875 berichten
  • 2084 stemmen

Not everyone that Chuck Norris is mad at gets killed. Some get away. They are called astronauts.

Hilarisch gewoon.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Leuke humor idd

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Een dokter heeft een slippertje met zijn verpleegster. Op een goede (of slechte) ochtend meldt zij hem dat ze zwanger is. Aangezien de dokter niet wil dat zijn vrouw maar de minste onraad ruikt, geeft hij aan de verpleegster een mooie som om een heel lange reis naar Italie te maken. "Maar hoe laat ik je dan weten dat de baby geboren is ?", vraagt de verpleegster. "Heel simpel, antwoordt de dokter, stuur mij een kaartje met daarop juist het woord SPAGHETTI geschreven.

Zes maanden later telefoneert zijn vrouw op zijn bureau om hem te melden dat hij een bizarre postkaart uit Italie ontvangen heeft. "Ik zal je dat deze avond wel uitleggen wanneer ik thuiskom..." 's Avonds komt de dokter thuis, bekijkt de postkaart en krijgt een hartaanval. Zijn vrouw belt de 100 en terwijl de dokter de eerste zorgen toegediend krijgt, vragen de ambulanciers wat er juist gebeurd is. De vrouw legt uit dat het bij het lezen van een postkaart gebeurd is en leest hen de tekst voor :

SPAGHETTI, SPAGHETTI, SPAGHETTI, SPAGHETTI, twee met balletjes en twee zonder balletjes !

salvatore

• 1937 berichten
  • 3246 stemmen

'Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the information he wants.'

Geweldige site

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

gotti

• 14075 berichten
  • 5895 stemmen

Die shirts van Norris zijn VET! Hehe...

Dead01

• 1167 berichten
  • 1983 stemmen

Wanneer ik brul," zei de beer, "davert het halve woud."

"Wanneer *ik* brul," zei de leeuw, "beeft de hele jungle."

"Wanneer ik hoest," zei de kip, "doet heel de wereld in zijn broek."

V

• 8369 berichten
  • 3370 stemmen

(afbeelding)

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Chuck Norris doesn’t wear a watch, HE decides what time it is.

The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer

Chuck Norris once bet NASA he could survive re-entry without a spacesuit. On July 19th, 1999, a naked Chuck Norris re-entered the earth's atmosphere, streaking over 14 states and reaching a temperature of 3000 degrees. An embarrassed NASA publically claimed it was a meteor, and still owes him a beer.

Chuck Norris doesn't go on the internet, he has every internet site stored in his memory. He refreshes webpages by blinking

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

aegron

• 4030 berichten
  • 1270 stemmen

(afbeelding)

as

• 3548 berichten
  • 5932 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.